Nee bloed is nog niet weg, maar wel al minder rood. Het hoeft niets te betekenen dus daar hoop ik dan maar op.
Nee meis je hoort het zo veel dat het in het begin voorkomt en hoeft helemaal niks te betekenen. Maar je schrikt wel even als je het ziet natuurlijk! Duim voor je! Hopelijk is het snel weer helemaal weg!
Ils1, mooie droom! Meissie, sorry ik moest even lachen toen ik je berichtje last van je "wilde" nacht. Hopelijk heb je je niet bezeerd!
Even over de lijst.. Kreeg laatst van BAM een PM bericht dat ze de lijst van de februari mama's zo mooi en duidelijk vond of dat ook iets voor hier was. Nu hebben ze daar achter de namen staan Jongen Meisje of Verrassing. Inderdaad een leuk idee voor onze lijst. Dus voor de meiden die het een verrassing willen laten.. Willen jullie het even doorgeven ?
Ils. .Super dat je de lijst zo bij houd ! Mag ik er ook bij Beetje eng nog ..maar dat blijft het nog wel ff . Bumbaaa 35 jaar ,4e kindje en 13 maart. Wij willen het geslacht wel weten. Voor de kindjes vooral , weten ze iig iets hihi
verrassing voor iedereen Haha ja hele wilde nacht. Ik viel op mijn elleboog dus die doet wel ff zeer. Ml die zei trouwens wat doe je? Ik zo ik val uit bed... Ooh waar ben je nu dan. Lol!!!
Heel leuk idee met de lijst mbt het geslacht. @ Bumbaa, gaat goed komen! Wanneer heb je je eerste echo? Meis we hebben allebei meerdere MK gehad, en beide uitgerekend op vrijdag de 13de, dat moet toch goed gaan @Meissie, auw. Ik hoop dat de pijn snel weg is!
Wauw wat is er weer een hoop gekletst!! Momo, herken je moeheid en frustratie hoor Ik heb vakantie en ben dus de hele dag voor mn zoontje aan het zorgen terwijl mn vriend thuis werkt.. Ben de hele dag moe en misselijk, tot mn zoontje op bed ligt, dan trek ik bij en heb ik een fijne avond.. Vriend vind dat wel heel toevallig Maar zo werken die hormonen gewoon! Bij mn vorige zwangerschap begon ik ook om 20.00 pas weer een beetje te leven. Morgen komt schoonmoeder opeens de hele dag op bezoek, kijken of ik dat een beetje fatsoenlijk vol kan houden. Niet erg handig nu. Bumbaa: Cosleeper is heel fijn!! Hadden we bij mn zoontje niet maar toen een kant van het ledikantje eruit gesloopt en tegen het bed aan geschoven, dus eigenlijk een cosleeper gemakat. Vond het heel fijn! Alleen gammel door het zelf maken dus deze keer kopen we een officiele Hier spijtig genoeg ook al drie (!!!) kilo aangekomen.. Maar denk dat dat ook deels aan het afstuderen te wijten is. Als ik hele nachten door haal krijg ik rond een uur of twee honger en ga ik wat eten. Niet echt bevorderlijk voor de lijn natuurlijk. Hopen dat het de rest vd zwangerschap mee zal vallen. Heb net allemaal leuke dingen gevonden op noppies Leuke rood witte buikband, lief rokje en een fijne trui (was eigenlijk opzoek naar een korte broek met een buikband want pas nu al geen enkele korte broek meer) Hier ook al druk aan het denken over namen hoor! Heb een tijdje al namen opgeschreven als ik iets langs zag/hoorde komen wat me wel aansprak maar een duidelijke nummer 1 hebben we nog niet.. Wat voor soort namen vinden jullie leuk? Vanochtend trouwens voor t eerst voor mvm geplast.. wat een lucht!! Wist opeens weer waarom ik me de vorige keer de eerste drie maanden zo misselijk voelde Ik ga ze zeker even buiten zetten en kijken of dat helpt! Maar wordt dat conserveermiddel daar niet zwakker van? edit: ben nu nog van plan om t een verrassing te houden, ook voor onszelf! Misschien bedenk ik me later nog en dan zeg ik t tegen die tijd wel
jeetje jullie zijn weer lekker op dreeff Hier willen we het geslacht ook weten en bij onze dochter wist iedereen dat het een meisje werd...ik denk dat ik dat als het zover is ook wel van de daken schreeuw hoor hihi spullen kijken en kopen wacht ik nog even mee..
Nee het conserveermiddel word daar niet zwakker van, je moet de flessen niet vol in de zon zetten of leeggooien. Alleen even laten luchten is prima en kan geen kwaad.