Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Net de huisarts maar gebeld. Zwangerschap door gegeven en verteld van de misselijkheid en overgeven. Ik kan vanmiddag pilletjes halen bij de apotheek daar tegen. Hopelijk knap ik er wat van op...

Geslacht... Poeh nog geen idee, ik laat het tzt wel ff weten of ik het vertel of niet.

Ik lig dus nog steeds in bed. Net even naar beneden gegaan om wat te drinken en een boterham te eten. Zit er nu nog in, maar heb m'n twijfels of het blijft zitten... Heb al een emmer naast m'n bed staan... Ik ga weer even proberen te slapen...

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh is dat een vrijdag whaha ..lachen :D
    Ik heb 25 juli de eerste echo en daarna afspraak bij de gyn. Zo spannend. En jij ?
    Heb jij soms ook ineens dat de angst toeslaat ? Ik ben soms vol vertrouwen. .en dan ineens ben ik het kwijt.
    Dat ik nu in de zelfde tijd zwanger ben als vorig jaar maakt dat soms nog ingewikkelder.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Kleinroe jeetje vervelend en hoop dat de pilletjes gaan werken!!! en je werk lekker even laten barsten hoor !

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Brrrr, bloedverlies is toegenomen.

Stop nou!

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahh nee..weg met dat bloed ! Duim voor je !

6. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Beterschap KleineRoe!

Jeetje, ik kan jullie hier echt niet bijhouden hoor! Overdag werk ik en komt het er niet van en 's avonds moet ik echt even bijkomen... :) Maar probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen en af en toe ook wat te plaatsen of te reageren!

@Kinderwagen: wij willen graag een Joolz! En dan een met zo'n cognac leren handvat!
    @geslacht: wij willen het zeker weten en zal het hier ook melden, maak er dan verder voor niemand een geheim van.

Verder nog steeds weinig klachten eigenlijk. Merk wel dat ik eind v/d middag en 's avonds nu wat moeier begin te worden en ook dat ik veel honger heb! Moet dan echt wat eten anders voel ik me slap worden. Oh ja en heb enorm gevoelige en zware borsten, dat merk ik wel echt. Maar ach, als dat het enige is.. :)

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Nee Monika!! Ik hoop dat het héél snel stopt!!! Dit is niet wat we willen:(

Bumbaa: herken het wel een beetje.. soms denk ik: komt helemaal goed! En op andere momenten ben ik er van overtuigd dat ik niet meer zwanger ben.. Komt ook een beetje omdat ik vorige miskaam twee weken voor het mis ging opeens al een vaag onheilspellend gevoel begon te ontwikkelen. Is toen vroeg mis gegaan maar heeft bijna drie weken geduurd voor de miskraam ook echt op gang kwam.
    Nu ben ik doodsbang dat het weer zo is. Denk echt dat ik bij de eerste echo als die goed is, pas geloof dat ik zwanger ben.

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik heb 24 juli de eerste echo bij mn fertiliteits arts/gyn. En oww ja die zenuwen! Van de ene kant maak ik me niet druk en heb ik zoiets van "ik zie wel wat er gebeurd, ik kan er toch niets aan veranderen" Maar aan de andere kant ben ik mn mk van vorig jaar aan t vergelijken met deze zwangerschap. Voor mij wordt volgende week de spannende week. Is nu 3 keer fout gegaan in de 6de week. Vorige ronde is t in week 4 mis gegaan. Kregen t slechte nieuws te horen op de dag dat t een jaar geleden was dat ik mn laatste curretage had. Dit was ff zuur, vandaar dat ik ook nooit had gedacht dat ik deze ronde al weer zwanger zou zijn.
    Makkelijk is het soms niet, ik merk dat ik af en toe erg nuchter ben en mezelf tot halt roep. Wanneer ik bv naar leuke zwangerschapsshirts aan t kijken ben, of naar baby uitzet aanbiedingen.. Als ik ff aan t zoeken ben, komt gelijk dat stemmetje in mn hoofd dat ik eerst maar eens de echo moet afwachten. Zelfbescherming denk ik. Wij hebben nog nooit een goede echo gehad, heb ik ook niet gehad met de mk-en met mn ex. Gelukkig hoeven we beide maar tot volgende week te wachten! Eind volgende week weten we beide meer.
    Nee makkelijk is t niet deze periode, vorig jaar zwanger en nu weer... Hormonsters doen dan goed hun werk ;)

@Monika, nee we willen niet meer bloed zien. Ik hoop dat t snel ophoud en dat de kleine gewoon nog lekker genesteld zit.

@KleinRoe, beterschap! Ik hoop dat de boterham blijft zitten.

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh nee monika, knuffel! Hoop dat het snel stopt!

Even wat anders: Ik dacht ik zal eens kijken wanneer de negenmaandenbeurs is. Lijkt me wel leuk! Maar die is pas 25 feb - 1 maart! Dan zijn we hier allemaal al zo goed als uitgerekend en dan heb je alle spullen toch eigenlijk al wel in huis. Wat jammer! Eigenlijk ook raar dat die beurs maar 1x per jaar is in plaats van 2. Ik had het wel leuk gevonden om te zien of er al nieuwe kinderwagens in de maak zijn die nog uitgebracht moeten worden of dat soort dingen. Helaas.

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Indy22, dat heb ik ook van de eerste echo. Als die goed is, dan geloof ik het echt. Niet dat ik t nu niet geloof, maar ik neem t nog met een korreltje zout, ondanks dat ik al vanalles aan mn lichaam merk.

11. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar Yinxy en indy ! En je gaat gewoon vergelijken met de vorige keren. Na de bevalling van de jongste raakte ik vorig jaar juni weer zwanger. Met de echo bij 8 weken zagen we pas dat het niet goed was. Vruchtje was rond 5 weken gestopt met groeien.
    De miskramen daarna gingen voor de 5 weken mis. Die ben ik nu voorbij , maar weet ook dat je het niet hoeft te merken mmimeteen als het wel mis is.

Maar goed. ...soms ben ik ook vol vertrouwen. Dan voelt het echt goed. Al kan ik daar dan weer over twijfelen.op naar goede echo's !

12. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is ook de jonge gezinnen beurs . Weet niet wanneer die a
    Is. Altijd leuk iig :D

13. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Ravi!

Ahhh nog twee weken en een dag tot de echo! Tijd gaat snel zeg! Toen ik een afspr bij de verloskundige maakte duurde het nog vier weken.

14. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    @ 9 maanden beurs. Ik vind t ook jammer dat ie zo vlak voor onze bevallingsdatums is. Ik had daar graag heen gewild. Ben ik nog nooit geweest. De timing was iedere keer verkeerd en was te pijnlijk om daar heen te gaan. (lees uitslagen medisch traject die niet positief waren)

Prulletje bedoel je deze? Zwangeren & jonge gezinnen beurs | Die is 31 augustus.

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Net even gekeken, 31 augustus, maar die is heel kleinschalig zo te zien. Niet echt wat ik zoek. De merken als Bugaboo en Joolz moeten er ook zijn. Dat is daar niet. Of ik heb de verkeerde beurs gevonden misschien?

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dames, ik heb behoefte aan een leuke film of serie, liefst ook nog gerelateerd aan de zwangerschap haha. Liefst beetje romantische comedy.
    Ik heb gisteren 'what to expect when you're expecting' gezien en pas geleden 'the backup plan'. Vooral die laatste vond ik heel leuk! Had 'm al eens eerder gezien. Verder heb je ook nog 'knocked up', maar die heb ik ook al eens gezien en zit nog best vers in mijn geheugen.
    Iemand nog andere tips? Ik heb echt zo'n bank-hang-dag vandaag.

17. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    :(:(:(

18. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Juno! Een beetje een oudere film, maar zooooo fijn en goed geacteerd!

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel de beurs die ik in gedachte had ja 😄:D

20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Prulletje, die met Jennifer Aniston vond ik ook erg grappig. The Switch. Waar zij moeder via een donor wil worden.The Switch (2010) - IMDb

Deel Deze Pagina