hey juud, nog niet helemaal. koorts is nu 38. heb 12 uur lang op bed gelegen vanaf gisteravond ik was zo moe en zo sliep ik en zo weer wakker door al het hoesten hoe gaat het met jou verder?
9 maandenbeurs is echt aan de late kant voor ons helaas haha. Maar altijd leuk om te kijken natuurlijk en de beleving te hebben. Als je daar nog zin in hebt dan haha! Ik ben nu helemaal overgestapt naar die verloskundigenpraktijk. Het was vond ik zelf eigenlijk best raar dat ik werd teruggezet, maar dat deed ze naar aanleiding van de grootte. Het was nu 4 mm. Ik heb eigenlijk nooit een langere cyclus, altijd netjes 28 dagen en ik kan de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden. Maar misschien dat ze op 1 augustus wel zegt dat het toch langer is ofzo.. geen idee. Leuk dat een hoop al weten wat jullie gaan kopen voor spullen en wagen. Wij gaan wel voor een wagen op marktplaats kijken. Sommigen zijn in zo'n goede staat nog. Het kinderkamertje, qua meubels mogen wij overnemen van mijn beste vriendin voor een leuk bedrag. Dat ziet er echt nog zo goed als nieuw uit. Wel nieuwe matrasjes inderdaad. Alle zieken beterschap! Lijkt me zo vervelend ziek zijn en ziek van de zwangerschap misschien wel.. dubbel op. Ik ben boos op mijn schoonmoeder.. naja boos. Gewoon geïrriteerd. Die vrouw is te ouderwets voor woorden, dat is 1, maar 2: zij is zo'n typje dat altijd verhalen heeft over hoe erg het allemaal is/was met alle zieken, zwangeren en alles over haar familie. En op mij reageert ze alsof ik niet moet zeiken want alles bij mij valt wel mee. Het is gewoon irritant! Met mijn miskraam had ik al zoiets met haar. Toen had ik een week nabloeding en van de pillen die ik had gekregen om de vruchtjes uit te drijven zeg maar, heel erg pijn in mijn rug dus ik liep wat minder soepel twee dagen. En toen begon zij over toen zij bloed verloor tijdens haar ongesteldheid altijd.. nou dát was pas erg... :S Toen liet ik het gaan, maar gister flikte ze weer zoiets. Mijn vriend had al gezegd tegen haar dat we gisteravond een echo hadden gehad, maar ik zei nog tegen haar later toen ik kwam, hoorde u dat we een echo hebben vanavond? (ik was enthousiast!) En zei: Ja... Dus ik: Leuk he???!! Zei: Ja.... Pff oke. En toen later bij hun thuis kregen we het over de verschrikkelijke zwangerschap van mijn vriend zijn zus. Dat verhaal heb ik al 100 keer gehoord. Maargoed.. Toen zei ik op een gegeven moment, nou ik merk wel dat ik af en toe een beetje moe ben hoor. Zo niks voor mij haha. Zegt ze: Ja dat kan ook tussen je oren zitten hoor of in het weer. En later met een kwaaltje zei ze nog een keer, ja dat kan je je inbeelden door de dingen die je leest hoor. Nou sorry hoor maar had echt effies een WTF momentje.. Daarna weer de preek van ja jullie hadden ook nog 2 maanden kunnen wachten tot na jullie bruiloft. Echt niet cool zeg.
Bah Jessica , dat is echt niet leuk zeg. Vreselijk flauw van haar ook. Herken het wel een beetje. Maar dan vooral reacties als "ach ja , heb ik ook gehad".. Alsof het er niet toe doet wat ik dan voel . Laten lullen vooral...kost veel te veel energie zo.
Ah bah jessica, dat is niet leuk zeg van je schoonmoeder! Ik vind mijn sm ook niet leuk, reageert ook altijd zo vreemd op dingen. Ik baal daar ook vaak van, maar aan de andere kant denk ik dan weer 'laat gaan' want ze verandert toch niet, dus ik breng mijn kind daar gewoon straks niet zo vaak naartoe. Jammer dan.
Jessica laat maar lullen. Ja is makkelijker gezegd dan gedaan. Wie weet is ze juist erg trots en heeft ze t bij andere mensen juist veel over je. Zo was mn moeder ook. Bij mn zus praatte mn ma alleen maar over mij en bij mij praatte ze alleen maar over mn zus. Als ik nieuws had, lulde er ook zo overheen en kwam ze weer met een onderwerp over mn zus aan. Zeer frustrerend en vermoeiend. Probeer t van je af te laten glijden. Alleen jij weet hoe jij je voelt en niemand anders. Niemand anders kan wat dat betreft oordelen hoe jij je voelt.
Vervelend Jessica Ah nee Monika! Hopelijk is het niks erg. Anders de vk even bellen? Mijn ochtend is wel weer voorbij met het aanpassen van de lijst haha, maak hem vanmiddag af trouwens de tekens van de lijst zijn bijna bereikt. Met een kleine aanpassing kon het er nu nog op. Ik zie dat er een hoop meiden op staan die niet of nooit reageren..
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Bam - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Hommel82 | Meisje - Jongen - Verrassing Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Junyor- (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Jolanda - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 7. Renske76 - (38) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Prulletje2 - (29) - 1e kindje | Meisje - Jongen 9. Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing LinsyVH - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Nienkiej - (24) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. Fee89 - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Monika - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Afspraken Juli 15. Charly1981 echo Junyor echo bij de fertiliteit Jolanda gyn + echo 16. Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling Rostie echo 17. Meissie 86 gyn + echo - Kleineroe intake + echo vk - Littledreamer (extra) echo - LinsyVH afspraak gyn 18. Mamamies echo - AzA echo gyn - Joma intake + echo vk - Jootje221 echo vk 21. Littledreamer gyn + echo - Prulletje2 echo 22. Meissie83 intake vk - Bam vk + echo -Hommel82 echo -Junyor intake + echo vk - Juul 83 echo + intake vk - Fee89 intake + echo gyn - Indy22 echo 23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo 24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Prulletje 2 echo vk - Papilio intake echo 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 4. Prulletje2 intake vk - Nienkiej intake + echo - Molly1 echo -Ravi80 controle + echo 7. Hanneke 1 intake + echo vk 8. Elijfay echo gyn 12. Marieke 34 intake + termijnecho Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ik vind het knap dat je je nog in kan houden... Misschien moet je haar gewoon een keer de waarheid vertellen... Dan moet het maar even botsen.
Dankjewel voor de lijst ils! Bij ons willen we het ook weten en dat mag iedereen dan weten. En ik zou degenen die niet meeschrijven gewoon eraf halen. Als ze er dan weer op willen melden ze zich heus wel .
Oh wat een vervelende reactie Jessica, zou ik ook niet mee gediend zijn. Mijn oma zei altijd: "als je niets lief kan zeggen, zeg dan helemaal niets". Iets waar ik vaak aan denk en waar je sm duidelijk ook iets van kan leren . nee meer probeer het je toch niet teveel aan te trekken, nergens goed voor. Vandaag voel ik me best ok alleen moooeeeeee. Moet vandaag gelukkig maar een halve dag werken dus kan ik straks wat in de zetel hangen . Voor de rest probeer ik niet té veel af te tellen naar 23 juni maar dat is verdomd moeilijk .
Ik kan er ook opzetten wat iedereen denkt idd Judith. Dit kan ik dan dikgedrukt maken. Laat maar weten anders meiden. Als iedereen nog even door wil geven of jullie het willen weten, dan pas ik het aan. Als je een voorgevoel hebt voor een jongen of meisje mag je dit ook doorgeven !
Gevoel hoeft voor mij niet hoor ils, ik geef het uiteindelijke geslacht gewoon door zodra ik het weet.
Wat kletsen jullie veel! Ik reageer niet vaak, omdat ik vaak het puf niet heb om uitgebreid te reageren. Alle meiden met een goede echo gefeliciteerd!! En ik duim voor de meiden met (licht) bloedverlies. Ik heb bij m'n eerste twee nergens last van gehad, maar nu af en toe wel misselijk. 20 juli eerste echo, ik ben er nu al zo gespannen voor! Dan ong 7 weken en 2 dagen
hey meiden wat heb ik weer veel gesprekken gemist zeg! monikka hopen dat t bloeden snel stopt bij mij gelukkig zo goed als over... wij willen t graag weten wat t word. zijn jullie ook zo moe??? ben aan t werk maar me ogen branden gewoon van de slaap...
Thanks meiden! Misschien moet ik ook maar eens iets terug zeggen. Maar op zo'n opmerking van het zit tussen je oren of het weer.. geen idee wat ik daarop zou kunnen zeggen. Misschien doe ik het vanavond wel. We eten met z'n allen bij elkaar bij hun en dan zeg ik misschien iets van: nou ging goed hoor gister bij de vk, de moeheid is hartstikke normaal dus zit gelukkig niet tussen mijn oren...... Maar durf ik niet misschien haha Ik moet het ook misschien gewoon laten gaan en niet druk om maken. Ils de lijst ziet er echt super mooi uit zeg! Goed dat je het zo bijhoudt! Wij willen weten wat het wordt en dat vertellen we dan ook gewoon.