Hallo! Zo MvM is hier net langsgeweest. Best wel grote kannen he wel leuk dat ik een babycape en een mooie ketting kreeg. De babycape geef ik uiteraard aan de wenspapa en mama maar de ketting hou ik zelf Ook fijn dat ze eerst nog een test doen, alle twijfel is weer weg. Zoals jullie vast merken reageer ik niet zoveel op alle berichten. Dit omdat veel dingen toch niet voor mij opgaan( weten jonge of meisje of bijv aanschaffen van babykamer ed ) maar lees gewoon gezellig mee. @monika, ik heb bij mijn tweede ook erg veel bloed verloren en ook een aantal keren. Hij zit nu toch heerlijk voor de tv brandweerman Sam te kijken hopelijk komt alles goed! Ik merk trouwens wel dat mijn energielevel echt 0 is. Kinderen vandaag maar achter de tv en ipad gezet,morgen weer wat actievers doen,
Juul83, mooie knaltest! Charlie, gefeliciteerd met de goede echo! En al een kloppend hartje, netjes! Geniet ervan.
Zooooo Juul wat een mooie test met knalstreep . Nog een kloppend hartje: suuuuuuper, laat ze maar komen ! Een mens wordt er op slag goed gezind van
Ik las iets over een goede echo, fijn!! Mooie knaltest ook. Ik heb vanmiddag last van veel darmkrampen gelukkig is de wc niet zo ver van mijn werkplek. Mag je immodium nemen?? Ben wat weigerachtig met medicatie momenteel, maar dit is niet aangenaam om te werken bahh
Juul prachttest! En lees het nu pas dat je draagmoeder bent nou respect! Charly fijn een hartje Jeetje Ils wat een werk die lijst echt super! Mvm die kan zetten jullie maar gewoon in de wc dan?
De kan van mvm zet ik in het toilet en ik kan dan prima plassen, hoef de kan niet vast te houden ohzo.
Haha Super test Juul en snap dat het voor jou anders is om mee te schrijven. Meelezen is ook prima toch!
Hier net zo, gaat prima! Maar ondertussen lig ik hier wel dubbel, want ook ik heb een levendige fantasie
Hihi inderdaad de kan op de grond zetten en.....hahhahahaha Ik denk trouwens dat ik de 9 maanden beurs wel ga bezoeken hoor. Ben altijd goed ter been in mijn zwangerschappen en ik vind het een hele leuke beurs. Kan natuurlijk deze zwangerschap heel ander gaan natuurlijk maar zoals ik er nu over denk ga ik erheen...sleur mijn vriendinnetje wel mee.
Lijkt me echt super leuk de 9 maanden beurs!! Het is me nog niet gelukt er heen te gaan. Nu waarschijnlijk weer niet, wordt 99% of bij 38 weken ingeleid of een geplande ks en dat is ook altijd iets eerder. Maar wie weet, als de beeb er nog niet is dan waggel ik er ook naar toe hoor, dan heb je alles al wel maar gewoon voor de leuk. Ja vind hetb kangedoe ook hilarisch. Ik doe het maar gewoon staand anders pies ik mezelf helemaal onder denk ik. Ik kan nl ook niet buiten of op een frans toilet plassen, dan moet ik me ook compleet helemaal uitkoeden anders alles nat.