Hoi hoi, We gaan niet meer uit van een tweeling hoor. De 2e vruchtzak is leeg, althans daar is geen hartactiviteit te zien. Volgende week dinsdagochtend moeten we weer terug voor een echo om te kijken of uk goed is gegroeid. Als Uk goed gegroeid is en de 2e vruchtzak ook nog goed zichtbaar is moet ik de week daarna naar de Gyn voor een echo. de 2e vruchtzak mag namelijk niet doorgroeien. Doet het dat wel dan heb je een verhoogde kans op een miskraam. We blijven positief dus één voordeel, we mogen heel vaak naar onze uk kijken
Goedemorgen dames!! Bah Monika verstandig dat je de gyn gaat bellen. Dan mag je vast langskomen. Sterkte met deze onzekerheid meis. Succes Renske met de echo. Ga je alleen of gaan de mannen ook mee? Beterschap littledreamer! Hier een lekker druk werkdagje vandaag. Iedereen een fijne dag
goodmorning, junyor mooie echo meid!! Littledreamer beterschap!! Sjudith, moet je je al zo vroeg inschrijven joh voor de kraamzorg? Ik wilde het eigenlijk afwachten tot na de termijnecho bij 12 weken. Hier geen bv. Joma ik vind jou buik echt prachtig!! Mamamies, kinderen hebben een soort van 6e zintuig voor dat soort dingen. Ze voelen dingen goed aan en zo ook jou zoontje. fee wat leuk dat je je zo goed inleest. deed ik bij de eerste ook hoor! Monika wat goed dat je op je strepen gaat staan, ik ben benieuwd wat de gyn voor je kan betekenen. Renske suc6 met de echo, veel plezier!! Hier een prutdag, nu al, wat de kids betreft. Grote mond, broek plassen en niet luisteren...kan wel janken!!!
Monika, goed dat je gaat bellen. Ik hoop dat je snel terecht kan. Littledreamer, meis toch. Ik hoop dat je snel weer wat opknapt! Renske, haha je collega? Ik ben ook benieuwd hoe ze op t werk gaan reageren heel veel succes vandaag met de echo! Buikje, afgelopen week eerst alleen savonds, toen vanaf smiddags een klein buikje en vanmorgen stond ik al op met een klein buikje. Van mezelf heb ik een platte buik, dus mensen die me kennen zullen of denken dat ik aangekomen ben (wat best mag) of zwanger ben... As zondag hebben we een feestje. Ik ben benieuwd!
Lieve dames, Sorry maar ik moet hier even mijn hart komen luchten. de laatste 2 dagen schiet ik soms enorm in paniek. Ik denk dan dat alles mis gaat gaan en ik de baby zou verliezn. Ik heb dan ook nachtmerries...Dat maakt mij eigenlijk allemaal erg ongerust en zenuwachtig. Het helpt natuurlijk niet als je in een ziekenhuis werkt en je vaak met die zaken geconfronteerd wordt . Ohjee wat vreselijk dat gevoel, hoop dat het betert. Ik denk dat de echo van volgende week me wel wat kan geruststellen. Hebben jullie dit ook? Voor de rest ben ik enorm aan het duimen voor de dames met bloedverlies en hoop dat de zieke dames zich snel gaan beter voelen .
yeahbaby, ik herken je angst niet maar ik wil je wel even een hele dikke knuffel geven. De hormonen die je nu in je lijf hebt kunnen rare dingen met je doen, ik hoop dat je na je echo kunt genieten!!
Yeahbaby herkenbaar. Deze keer heb ik er geen last van (van de paniek en de nachtmerries), maar ik heb ze voorheen wel gehad. Leuk is t niet nee. Lijkt me inderdaad niet makkelijk als je iedere dag met je neus er ook bovenop zit, op met wat er allemaal fout kan gaan. Hele dikke knuffel. Ik denk ook dat die eerste echo je wat geruster zal maken. Konden we met zn alle maar vooruit spoelen naar die 12 weken.
@Monika nee ik duim voor je dat het goed zit goed dat je ernaar laat kijken! leuk he die beginnende buikjes.. ik wordt nu toch wel licht zenuwachtig voor vrijdag...of er wat te zien is....ik ben tussen de 6.0 /6.3 weken ligt aan de berekening mijn banner geeft wel de langste aan maar ik hou in mijn hoofd de 6.0 aan vrijdag Hier vanmorgen naar de huisarts geweest...want ik dacht gisteren ineens ...ik had last van mijn handen en kreeg weer exceem en vannacht gek van de jeuk.....oeps volgens mijn mag ik die zalf nu niet smeren...ik daarheen en nee mag niet...nu moet ik dat vrijdag bespreken met de gyn daar en dan zal zei wat anders voorschrijven......baal wel want nu heb ik dus nog 2 dagen niks en het wordt binnen een mum van tijd altijd heel erg grrrrrrrr dus ik baalll!!!!!!!!!!!:x
Joma, Balen van de jeuk! Ik hoop dat je snel wel wat hebt wat je mag gebruiken. Met je echo, ik denk wel dat ze iets kunnen zien. Misschien nog geen hartje, maar misschien ook wel Ik hoop in ieder geval dat je een lief klein ukje ziet met een hartje! Buikje, ja ik merk dat ik iedere morgen bij opstaan en savonds voor t slapen ga, ff voor de spiegel sta... Mn vriend zei gisteren ook al dat mensen die me kennen, het nu al gaan zien. Ik ben benieuwd zondag met dat feestje
Nog twee dagen, nog twee dagen! Dan is de echo! Ik tel af! Het zou zo fijn zijn als ik het gewoon tegen zl mag zeggen! Heb een strijkapplicatie besteld en hij is echt super leuk! Er staat 'only child expiring march 2015' nu nog op een shirtje strijken. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand het door heeft! Nou wij gaan maar eens naar buiten! Doei!
ja die jeuk is gewoon erg grrr maar ja ben wel wat gewend...ja die echo eigenlijk sinds vanmorgen dat ik er pas aan denk...ze zullen vast wel wat kunnen zien en ja hartje kan inwendig ook nog met dit termijn afwachten het spant erom....... ja ik had natuurlijk snel een buik en merk nu dus sinds gisteren dat als ik zelfs op mijn rug lig dat er een bobbel blijft ... ben benieuwd wanneer mensen het bij jou gaat opvallen spannend hoor!!! en op geven moment gaat het hard hoor
Hahah Joma, ik had dat een paar dagen geleden met mn borsten! Dat als ik ging liggen, dat er een heuvels bleven staan ipv dat t plat/ langs mn lichaam valt. Haha klinkt nu net alsof ik oma tieten heb je die over je schouders kan gooien! Hahahaha. Maar die blijven nu dus in lig stand ook redelijk omhoog staan. Die zijn ook hard aan t groeien. Ze staan weer helemaal puntig omhoog, voor zo ver mogelijk met mn cup. Nog even en dan heb je de echo. Ik hoop dat de tijd tot aan de echo snel voorbij is zodat je snel je kleintje mag zien. Jeuk, ja je went er aan, maar leuk is anders. Kan je t wel bv koelen? Als in even in koud water doen, of een icepak ertegen houden?
ja die borsten doen per nacht steeds mee pijn als ik op mijn zij in bed lig en ik wakker wordt heb ik het idee dat er aan getrokken wordt aan de zijkant omdat ze naar 1 kant liggen zegmaar..doet goed zeer ja jeuk ik doe onder koud water maar dan gaan ze weer nagloeien mijn handen heb ik nu last van maar ga straks even uitbijten in een badje dode zeezout met mijn handen grrr ohh ja gaat opschieten ..het is zo vrijdag ik ben ook zeer benieuwd hoe het hier gaat in duitsland ja dat ze gelijk inwendige echo maken weet ik al maar de rest en alles even in een ander taaltje he
Ja dat van de borsten snachts herken ik. Zo heb ik dat ook met mn buik als ik op mn zij lig. T doet (nog) geen pijn, maar lijkt wel inderdaad alsof er aan mn borsten en buik getrokken wordt. Ja in t duits.. daar heeft mn zus t af en toe ook moeilijk mee. Ze heeft een kleine van 2,5 en zijn 1,5 jaar geleden naar Duitsland verhuisd. De zwangerschap en geboorte was weer in de VS. Hihi, mn nichtje kan zeggen dat ze op Harvard Boston geboren is, maar dat terzijde Mn zus zei ook dat in het begin t met handen en voeten was, omdat ze niet begreep wat de arts nu precies tegen dr zei. Maar dat komt wel goed bij jou. Als je t niet snapt, gewoon opnieuw vragen. Slim idee van t bad met zeezout! Ik hoop dat de jeuk dan wat minder wordt.