Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Jihaaa renske...wat super gaaf!! Gefeliciteerd met jullie kloppende hartje!!

2. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Thanks!

Oh, voor de lijst: 6 aug. weer echo bij gyn.

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Renske mooie echo! Heerlijk dat je een hartje hebt gehoord. Mooi dat de papas ook al mee waren. En wat lief dat ze je een beeldje gegeven hebben.
    de terugzetten, misschien heeft de innesteling iets langer geduurd?

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh renske wat fijn!! Gefeliciteerd! En nog iemand had een goede echo volgens mij vandaag? Ook gefeliciteeds:D

Monika dan weer heel veel sterkte:( Kl*te soms hoe die dingen gaan zeg! Had je echt zo'n andere uitslag gegund.. iedereen hier waarschijnlijk..

testen: aangezien wij allebei 24 zijn en ons zoontje helemaal gezond is plus de familiegeschiedenis ook geen gekke ziektes kent hebben wij geen recht op vergoedingen. Alle testen zijn ruim boven de honderd euro. Wij hebben dus besloten om geen testen te doen.. Hele heftige dingen zijn hopelijk te zien op de twintig weken echo en misschien een beetje vreemd om te zeggen maar we hebben overlegd en een kindje met down syndroom is eigenlijk ook welkom.

Hier ook een baaldag van de hitte hoor momo;)

En de hele tijd mn schoonmoeder op bezoek gehad dus mega buikpijn van het de hele dag proberen mn buik in te houden:p
    En ben zoooooo moe!! Maar kon dus niet slapen tussen de middag. Ze is net weg, maar ze had het volgens mij niet door:)
    Was verder wel gezellig gelukkig. Soms kan ze ook van die verschrikkelijk vage opmerkingen maken of een beetje maf doen zoals iemand hier laatst beschreef. En soms hebben we echt een gezellig dagje. Totaal onvoorspelbaar;)

Wat voor namen zitten jullie eigenlijk aan te denken?
    Voor jongens hebben we nu de namen Lukas, Jonah, Ynze, Luuk, Sybe en Loek op t lijstje staan en voor meisjes Mirre, Karlijn, Silke, Madeleine en Olivia.. Zit nog geen definitieve naam bij denk ik, of misschien wel maar we hebben in elk geval nog niks gekozen..

Oh, het is toch zo heerlijk om gewoon je buik uit te laten buiken zonder m in te houden he:D Zalig gewoon!

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @testen: idd gewoon wat uitgesloten kan worden, dat willen we uitsluiten. En ieder zijn eigen keuze daarin. Bij mijn eerste twee heb ik het niet gedaan. De keuze die we nu maken heeft daar wel mee te maken. Dat maakt niet dat als later blijkt dat er toch een bepaalde afwijking of achterstand is ik niet minder van het kindje zal gaan houden.

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Renske...wawie ! Gefeliciteerd met de mooie echo. En wat een lief cadeau !

Indy , ik vind het niet vreemd om te zeggen hoor. Hier is eeeen kindje met Down ook net zo goed welkom.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ik ga trouwens ervanuit dat er niets aan de hand is.

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Testen: Ik ga er ook vanuit dat er niets aan de hand is maar wil het dus wel uitsluiten. Het is niet zo dat we niet zouden houden van een kindje met een afwijking. We houden er toch wel van, absoluut, dat is het probleem ook niet. Wij kiezen voor een kindje en daar hebben we ook een bepaald toekomstbeeld bij. Wat je allemaal gaat doen met je kind, hoe die opgroeit, naar school gaat, vriendjes en vriendinnetjes krijgt, gaat puberen, voor het eerst verliefd wordt, een relatie krijgt, en uiteindelijk ook weer voor kleinkinderen zorgt. Dat beeld hebben wij. Dat is waar we voor kiezen. Niet voor een leven met extra zorgbehoeften en een ander toekomstbeeld. Zeker niet als we meer dan 1 kind willen. Nou kan dat natuurlijk altijd nog gebeuren ondanks die test, maar we sluiten het liever uit.
    Maar inderdaad, dat is voor iedereen een persoonlijke keuze.

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Leuk! Hier staat Luuk ook op het lijstje, maar heeft momenteel niet de voorkeur. Wel lange tijd bovenaan gestaan, dus kan nog steeds haha.
    Verder hebben wij:
    Voor een jongen:
    - Luc
    - Tim
    - Cas
    - Max
    - Mas
    - Sam
    - Semm
    - Thijn
    - Tijs
    - Jip
    - Thom
    - Ties
    - Bo
    - Nic

Voor een meisje:
    - Lotte
    - Sofie
    - Suze
    - Nikki
    - Lilli
    - Lynn
    - Noor/Nora/Norah
    - Hannah
    - Lisa
    - Janneke
    - Noa
    - Noëmi/Noémi
    - Guusje
    - Juul
    - Bo
    - Do
    - Puk

Staan overigens niet op volgorde hoor van leuk naar minder leuk ofzo, gewoon willekeurig.
    De namen staan al wel 99% vast maar welke dat zijn zeg ik nog even niet haha.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wauw wat mooi!!! en dit met 6 weken??? ik hoop ook zo,n mooie echo te hebben vrijdag...gefeliciteerd:D

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @renske zie nu dat je een kloppend hartje had! Wat mooi gefeliciteerd! En het vruchtje is zo klein dat ze niet heel goed kunnen inschatten hoever je nou precies bent. Het is maar 4 dagen, eigenlijk nihil dus.

12. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Renske, gefeliciteerd met je mooie echo en wat leuk dat ze een kado voor je hebben meegebracht.

13. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    We hebben een mooi boontje met kloppend hartje gezien.
    Meting nu iets korter maar is moeilijk te meten zei ze al.

Reageer vanavond even uitgebreid

Bijgevoegde bestanden:

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Rostie !

15. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word helemaal vrolijk van die echo's :), proficiat Rostie!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Woow jolanda gefeliciteerd!!

Momo wat rot dat je zo'n last hebt en de zomer duurt nog ff

Renske geweldig meid!!

Prulletje wij laten ook niet testen en denk net zoals een paar andere dames hier. Maar wel fijn als jij en je partner op 1 lijn zitten. Meisjesnaam vind ik Norah leuk uit je lijstje. En Bo voor een jongen.

Indy ik vind Jonah en Mirre prachtig!

Wij hebben de jongensnaam al en meisjesamen hebben we nog, Ayla, Lola, Carlotta, Michaela en Isabella

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Rostie wow ook zon mooie echo

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Rostie, mooi, gefeliciteerd!

Sjudith, bij jullie wordt de meisjesnaam dus in elk geval iets dat eindigt op een a haha ;)

19. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zag wat mooie namen voorbij komen... Olivia en Isabella vind ik echt prachtig! Onze zoon heet Stijn, dus ik wil daar het liefst een passende naam bij.
    Voor een jongen weet ik het eigenlijk wel, maar voor een meisje vind ik het veel moeilijker! We zullen zien!

Renske en Rösti mooie echo's, daar worden we blij van!

Monika heel veel sterkte

Hier; ben net stiekem in slaap gevallen op de bank... Voel me nu nog meer vermoeid dus dat kan ik echt niet aanraden! Zl is trouwens ook in slaap gevallen, maar heeft dat wel netjes in zijn bed gedaan! Ik ga maar eens koken!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Prulletje ja een Italiaanse meisjesnaam die niet op een a eindigt bestaat geloof ik niet hahaha

Mamamies haha ik viel bij zwemles in slaap

Deel Deze Pagina