Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hormonen en vocht en opgeblazen helaas daardoor ook vroeg zw vergiftiging dus nee ik snoepte wel eens wat maar dit was allemaal van de zwangerschap

2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Echt? Och meis dan hoop ik dat het je nu inderdaad bespaard blijft!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat was niet mis hoor lag met 35 weken doodziek ervan in het ziekenhuis:(

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Jemig dat is niet niks. Maar zijn die 40 kilo er ook allemaal gewoon weer afgegaan daarna dan?

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden je moet vanaf je ei toch tellen en dan krijg je 14 dagen kado??? dus zegmaar als je ei de 20e is tel je vanaf de 6e je zwangerschap??

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Joma de eerste 2 weken krijg je inderdaad kado, er wordt geteld vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    duurde even hoor bleef 16 kilo eraan nog na een tijd en die er zelf eraf gelijnd weer tot ik weer in 36/38 kon
    nee en dan praat je over dat dat gewicht met 35 weken zws was daarna niet meer gewogen...ben met 37 weken ingeleid...en had ook bekkeninstabiliteit ..daarom zag en zie ik er nu tegenop de zwangerschap..en de bevalling niet dat was koekkie eitje :D alleen erna was weer een mindere ervaring ook voor familie..heb op het IC kritiek even gelegen..

maar hoop nu op een goed zwangerschap en afloop.....vandaar dat hier ook een wat langere tijd tussen mijn dochter en deze zwangerschap zit..mijn man die zag alles niet meer zitten om het nog een keer mee te maken en na de jaren overheen zijn gegaan is dat veranderd gelukkig en toch nog hopen op nog een kindje

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja maar dan moet je ei toch 14 dagen na de 1e dag menstruatie ook kloppen??? als je je ei bv op dag 12 heb dan 14 dagen kado is 2 dagen voor je 1e dag menstruatie toch??

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vandaar mijn angst met nu alweer zo groeien enz door de hormonen

10. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    @Monika wat vreselijk, veel sterkte!!
    @meiden met een mooie echo, gefeliciteerd!

Ik lees dat veel van jullie toch echt wel een zwanger gevoel hebben, te strakke broeken, misselijk etc. Ikzelf heb eigenlijk nog steeds bijna nergens last van.. M'n buik is volgens mij nog niet gegroeid en ook niks van misselijk of iets dergelijks. Zou bijna willen dat ik meer kwaaltjes kreeg, gewoon voor een wat 'zekerder' gevoel! Volgende week woensdag de eerste echo, nog even afwachten dus..

11. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey moi1985! Ik kan je HEEL goed begrijpen, heb ook niet zoveel kwaaltjes en dat geeft best wel een onzeker gevoel hé? Nu ik hoor ook veel verhalen van vrouwen die quasi geen kwaaltjes hadden tijdens hun zwangerschap, geeft toch wat moed :). Ik ga in elk geval even hard aftellen naar volgende woensdag want heb dan ook mijn eerste echo :)

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier ook niet echt last van kwaaltjes... wel iets moeier aan he eind van de dag, maar voor de rest geen dingen hoor. Ik heb ook geen groeiend buikje nog... en toch was de test positief en nog steeds geen bloed gezien.

@renske: hij gaat volgens mij gewoon uit van een gemiddelde cyclus, dus niet wat waarschijnlijk je eisprong was. Voor de rest zou ik het niet weten waarom de berekening zo aan te houden.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    helemaal geen kwaaltjes nopes?? ja je hoort het meer..ik kan het mezelf niet voorstellen omdat ik ze wel heb..maar snap je gevoel wel hoor dat het zoiezo spannend is omdat je niks voel...het is ook altijd wat he hihi maar dat zit vast goed hoor en geniet maar van je niet kwaaltjes:)

14. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    @joma: Ik ben wel wat moeier eind v/d dag en wat zware/beurse borsten gevoel, maar meer eigenlijk niet nee. Absoluut niet zo dat ik bijvoorbeeld al uit m'n broeken knap ofzo. Maar is ook mijn eerste zwangerschap dus dat scheelt misschien.

15. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    @YeahBaby: spannend, jij mag dus ook volgende week woensdag!

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hier afgezien van de krampen ook helemaal geen kwaaltjes hoor. Ik heb die kramp denk zo'n 3x per dag. Dus op de momenten dat ik het niet heb voel ik ook verder echt niks. Het is dat de echo's het bevestigd hebben. Maar die kramp kan ik ook nog wel missen hoor :D.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke hihi toch wat!! nee dat groeien is vaak bij de 2e sneller maar ik had het dus bij de 1e ook al maar dat ligt dus aan de hormonen die de boel opblazen bij mij;)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoe voelen jou krampen??

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Begrijpelijk meiden zonder klachten! Maar geloof me, geniet zonder de klachten :)!

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hééél pijnlijk. Ik zou haast zeggen net als weeën maar dat weet ik natuurlijk niet want ik heb nog nooit een kind gehad.
    Echt alsof je ongesteld bent maar dan 300x erger. Ik krijg het dan super warm en benauwd, moet al mijn kleren uittrekken en op de koude badkamervloer gaan liggen tot het wegtrekt. Duurt meestal een kwartier. Soms is het zo erg dat ik echt lig te huilen en gillen van de pijn. Maargoed, daarom heb ik inmiddels al 5 echo's gehad, om een bbz uit te sluiten. Gelukkig is het dat niet, maar verder konden ze weinig voor me doen. Hopelijk gaat het op een gegeven moment over.

Deel Deze Pagina