Op je eten letten is wat anders dan afvallen. Als jij door op je eten / snoepen te letten afvalt is dat geen probleem hoor. Wel als je gaat diëten. Gezond leven is alleen maar goed voor je kindje.
@ Prulletje. Dit lijkt me geen probleem zolang je gewoon normaal en gezond eet is er niks aan de hand
Bij mijn eerste had ik met 5 weken bloedverlies rood! hij ligt nu in bed en is 4 Bij mijn dochtertje van 5 tot 20 weken gebloed soms stroomde het er gewoon uit herder rood! Ze ligt nu in bed en is bijna 2 bij de mk dacht ik heel licht ongi te zijn na 4 dagen na nod toch getest zwanger dit ging bij 5.1 mis. Het kan van alles zijn! ben je naar t toilet voor grote boodschap geweest of heb je gevreeen dit kunnen ook oorzaken van wat bloed zijn!
Mijn afspraken staan ook niet meer op de lijst misschien is het toch handig als 1 iemand de lijst bij gaat houden?
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje Bam 2e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje 3. 4. Littledreamer (26) 3e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 6. Ils1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje Roos2 (28) 1e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje Anne020 (34) 1e kindje 9. meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje 10. vosje2000 (29) 3e kindje 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken 14 juli Ravi80 echo 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 27 juli Rostie intake vk 29 juli Meissie83 echo
Heb ik bij mijn vorige zwangerschap heel vaak gehad. Als ik te druk was geweest of dergelijke. Rare beweging of inderdaad gemeenschap. Soms zelfs een veeg rood bloed maar meneer loopt rond en is bijna 1,5 jaar.
@Clyde: gecondoleerd en sterkte! @rest: gefeliciteerd allemaal! En dat we maar een gezellige tijd samen mogen hebben! @klachten: menstuatie buikpijn en mijn borsten zijn wat gespannen ( en dat terwijl ze al redelijk eh gevuld zijn ) En heel moe. @vertellen: we wachten nog even, na de eerste echo denk ik dat we het gaan vertellen. Ben eigenlijk wel een beetje bang voor de reacties van sommige mensen in mijn omgeving. Gelukkig weet ik ook dat er andere mensen zijn die het superleuk zullen vinden. @eerste afspraak: daar wacht ik nog even mee tot een week of 8. In mijn omgeving zijn er de afgelopen tijd best regelmatig MK's geweest en ben daardoor wel extra bang dat het dit keer mis zal gaan. Hier al wel flink aan het plannen maken voor de kamertjes van de kinderen, er moet wel het een en ander gebeuren om ruimte te maken. Manlief werkt in het onderwijs dus fijn een lange vakantie voor de boeg en daar gaan we dan maar vlijtig gebruik van maken!
Misschien beter dat 1 iemand de lijst bij houd? ik weet niet meer wie t was maar die wilde het wel bijhouden.... WIE WAS DIT??
Ik heb het wel een keer aangeboden, maar daarna ging iedereen het zelf bijhouden. Maar dat werkt niet echt haha
Ik ben voor dat jij het weer gaat doen zet anders eronder dat als iemand wat wil toevoegen dat even aan jou doorgeeft!
klachten af en toe in vlagen misselijk en 2 dagen heeeeel erg duizelig geweest. ?diarree? bij mijn andere zwangerschappen kon ik juist niet naar de wc! ik ben een beetje bang. in maart kreeg ik met 5.1 een misskraam had toen wel al bloedverlies gehad want ik dacht ongi te zijn,, Nu geen druppel bloed maar langzaam komt de 5.1 in de buurt toch eng!!! Slikt iedereen foliumzuur?? mvm doe ik ook niet aan mee.
Jup! Wel iets te laat begonnen, namelijk een week voor de ovulatie ipv een maand. We hadden echt net besloten voor een derde te gaan en dus net begonnen met slikken.
Ik slik ook foliumzuur. Dagravit mama en baby, zit ook o.a. Vitamine D in. Zijn er nog dingen die aangepast moeten worden op de lijst of staat iemand er nog niet op?