Wat een leuke en originele aankondigingen, ben ook al zowat aan het nadenken maar nog geen definitieive beslissing gemaakt . Wacht er voorlopig wel nog even mee. Aan al de dames met echo's: veel succes!!!
sjudith: ik heb een verzoek van ene marianne, is ook bevriend met jou. Is dat van hier of zou het een foutje zijn?
Als jullie foto,s op fb kijken dan heb je een weektaak bij mij aan hoor dan zeg ik het al vast..is mijn hobby mijn hondjes , dochter en fotografie
Ik zit ook te kijken! Vind dat zo bijzonder om te zien en om je dan te realiseren dat, als alles goed gaat, wij dat in maart ook weer mee gaan maken!
ik ben hairstyliste eigenlijk Topstyliste ..oorspronkelijk..ook visagie gedaan en foto,s maken nooit voor geleerd maar mezelf aangeleerd..
Joma ik was model dus zo in visagie gerold ook zonder oplending en manlief is fotograaf voor hobby. We organiseren regelmatig dagjes en weekends weg voor modellen, fotografen en visagisten
Leuk dat TLC! Meteen de tv aangezet . Dat eerste programma heb ik nu wel gemist alleen. Welke is leuker normaal? Weet ik dat voor de volgende keer . Pff, nu al 2 sets tweelingen en een derde set onderweg! Respect hoor.
@ Joma, tuurlijk mag je dat vragen. Ze wonen in de buurt van Dortmund. Ja ik vind t ook super hoe ze dat duits oppikt. De oppas is Duits en daar praat ze vloeiend duits mee. Mn zus staat dan soms echt met dr oren te klapperen omdat ze woorden zegt die zij niet kent! Haha. En ja ik ben super blij dat ik t mn zus verteld heb. Zij heeft ook een hele lijdensweg afgelegd om mn nichtje te krijgen. 4 mk gehad in de 11-12de week. Dus met haar kan ik het er gelukkig makkelijk over hebben over de twijfels, de zorgen, de nuchterheid van zo een zwangerschapstest ect. Ze snapt m gelukkig ook dat ik nog niet dat JIPPIE! gevoel heb. (ps ik ben Marjolein op fb) @ Ravi, leuke foto!!! Heel origineel! Wat zeiden jullie zonen ervan dat er een kleine op komst is? @ Meissie, heel veel succes!
oh wat leuk!! ik heb toevallig voor mijn dochter maandag een afspraak voor portfolio foto,s te laten maken door een echte fotograaf.. ..het is gewoon een echt modelletje ze weet ook niet beter met zo.n moeder ze is pas ingeschreven voor casting en ze heeft al een opdrachtje binnen en ze vindt het zelf geweldig en gewoon voor de leuk hoor