Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik had vanmorgen iets over de nipt geschreven, maar kan het niet meer terugvinden. Bottumline: er is een onderzoek en als combitest uitwijst dat het risico verhoogd is dan kom je in aanmerking.
    @prulletje: dus als je toch de combitest doet in NL en heb je verhoogd risico kan het je 590 euro schelen. Zo niet, kan je de nipt altijd nog in Belgie doen.

Angel sound: geen ervaring mee omdat ik denk ik heel zenuwachtig zal worden als ik het hartje niet kan vinden met dat ding.

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    4 augustus weer naar de gyn voor de tweede echo.

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las trouwens dat er na de uitslag van de nipt ,bij vermoeden van een afwijking ,alsnog vaak een vlokkentest of vruchtwater punctie wordt gedaan.
    Helemaal snap ik dat niet. De nipt is toch heel betrouwbaar ?

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    LindsyVH, gefeliciteerd met het kloppend hartje. Trots mag je zijn ;) Doe rustig aan deze week en hopelijk hebben jullie volgende week en echo waarbij die bloeding al weg is.

Vandaag alleen maar goede echos :D Laten we die trend voortzetten!

5. AzA

AzA Niet meer actief

Jeeej wat fijn om te horen dat alle echo's goed waren! Gefeliciteerd! !!! Nu hopen dat de trend voortgezet. Ohh ben ook zo zenuwachtig voor morgen!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier nog een zenuwachtig!! hoelaat moet je?? ik 11.30

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik was zo misselijk van de spanning. Dat begint nu gelukkig beetje weg te trekken.

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dat is nou net wat ik niet wil. De combinatietest is pas later in je zwangerschap. Daar komt dan sowieso een kans uit, maakt niet uit of die hoog of laag is, de kans is er altijd. Dan weet ik ten eerste nog niks. Ten tweede, als er dan wel een verhoogd risico is kun je alsnog de nipt gaan doen en die uitslag duurt vervolgens nog weer langer. Dan zit je onderhand al op 20 weken voor je zekerheid hebt. Dat vind ik te laat. Als ik het moet laten afbreken, dan doe ik dat liefst zo vroeg mogelijk.

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja klopt, maar dan weet je dus eigenlijk al wel zeker dat er iets mis is hoor. Misschien is dat dan om te kijken hoe ver of wat precies er mis is? Daar ga ik me verder niet in verdiepen, pas als het nodig is.

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ahh ok; ik dacht dus dat je het met 12 weken dan dus wel zou weten. En het allemaal niet zo lang hoeft te duren... maar kennelijk dus wel. Ben met je eens dat als, liever eerder dan later.

11. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja pss...dan is er zo hoed als zeker iets mis . Ik weet iig steeds duidelijker wat ik wel en niet wil . Zal het in het zkh nog bespreken .

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben ieder geval blij dat wij niet aan die spanningen met die testen en alles meedoen..het is al spannend genoeg zou ik er niet bij kunnen hebben...

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het vooral voor mn kindjes. Dan doet het er even niet toe wat ik spannend vind of niet.

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk niet eens zo spannend. Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het toch wel gezond is. Maar ja, we willen het wel gewoon zeker weten en het geeft toch iets meer rust als een test dat bevestigt. En tja, als dan onverhoopt toch blijkt dat er wat mis is dan zien we dat dan wel weer.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou is toch lekker als je er relaxt onder ben;)

16. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nog meer kloppende hartje, wat fijn meissie en Linsy! Ik was ook misselijk van de zenuwen. Nu nog steeds helemaal relaxed.

Meiden, ik ben mijn koffer aan het inpakken. Ik ga een kleine week naar Lissbon. Ik weet niet of ik de komende week dus hier aanwezig zal zijn...

17. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Gefeliciteerd Linsey!

18. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Wat heerlijk Renske! Ga lekker genieten!!

Testen: ik ben 34 jaar en de gyn heeft me een hele stapel folders meegegeven, zodat ik me kan inlezen. Maar ik denk niet dat wij testen gaan laten doen. Ik hou nu al van die kleine frummel in mijn buik (is dat gek?) en ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om de zwangerschap af te breken. Als ons kindje iets mankeert, dan zal het zwaar worden, maar ik weet zeker dat het hem of haar aan liefde niet zal ontbreken.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben op weg naar mijn werk

20. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Sterkte Judith!!

Ik ben net even naar het centrum geweest om wat boodschapjes te halen, maar ik ging bijna van mijn stokje door de hitte. Zit dus nu weer binnen, onder de plafondventilator met zo min mogelijk kleding aan... :$
    Het is binnen alsnog 26.5 graden.

Deel Deze Pagina