Ik heb vanmorgen de airco op onze slaapkamer gezet en ook aangezet. Dat zal vanavond lekker zijn! Ik zit nu de film What to expert when you're expecting te kijken...Pfff emo!
hier in duitsland geven ze zaterdag 34 gr op normaal kan ik het hebben en bakken in die zon maar wordt nu al eng van de zon als ik er naar kijk geloof ik hahah Judith werkse!!!
What to expect when your expecting, ja hele mooie emotionele film. Ik heb gisteren the backup plan gekeken. Ow wat een leuke film, ook lekker veel tranen gelaten. Hier is t binnen 24 graden. Ik vind t wel lekker. Buiten zit ik in de schaduw, ingesmeerd met een hoed op mn hoofd. MvM is hier net geweest. Dat was voor mij een emotioneel gesprek. De test... tja die liegt er echt niet om.. Ik vind m een knaltest, maar zij ook. Ze zei dat dit een echte knaltest was voor morgen 6 weken. Hier kunnen we niet meer om heen. Die echo volgende week moet wel goed gaan
Hier inmiddels ook, buiten is het inmiddels iets koeler, maar ik zit toch liever binnen. Het voelt lekkerder ofzo. Heel raar...
hoi meiden! hoe voelen we ons vandaag? ik ben vanmorgen wakker geworden met een misselijk gevoel daarna maar gewoon verder gaan slapen. ik ben lekker vrij geweest vandaag en bij een goede vriendin geweest, ze heeft een kleine meid van 1,5 met t sotosyndrome en t is zo'n geweldig kind heb een baby belletje gekregen van der die ze zelf droeg met der zwangerschap zo liefff. moest t ff delen door de dag heen steeds misselijk/kokhalsend dacht zal dit dan de zwangerschap kwaaltjes zijn waar ik om vroeg hihi. meiden met een goede echo gefeliciteerd!!!! ik moet nog wachten tot zaterdag dan krijg ik de extra echo,maar heb nu gelukkig geen bloedingen meer pfff. ga t eten maar aanzetten voor me mannetje...
Esther, is dat zo'n belletje wat je op je buik hangt? Mijn man vertelde laatst dat baby's juist extra goed kunnen horen in de buik en dat dat dan juist helemaal niet fijn kan zijn voor zo'n baby. (Weet niet waar hij het vandaan heeft hoor, maar ik herinner het me nu jij het over een belletje hebt).
ik ken het belletje niet wat is dat??? hier is het wel een stuk koeler binnen dat is dan het voordeel ook van de duitse huizen ieder raam rolluiken dus hou alles pik donker nu en dicht dus dat scheelt enorm wat warmte..en voor de rest hou ik me lekker rustig
pfff denk dat ik maar vroeg naar bed ga vanavond dan is het snel morgen ......wordt steeds nerveuzer HELPPP...