oke dan mag ik het al niet geven!!..maar hier in duitsland heb je geen MvM maar anders had ik het willen geven in nederland maar dat mag dus niet...ook weer wat geleerd
ohhh pfff zat foto,s terug te kijken ..kwam een foto van echt net na de bevalling van mij tegen ..Dit is gewoon te erg hoe ik eruit zag !!...moest gelijk janken toen ik die foto zag...of ben ik nou te emo.....wat hoop ik zo dat ik niet zo weer wordt...
Nee hoor joma. Als er vandaag iemand emo was, was ik dat wel. Nadat die vrouw van MvM weg was heb ik hun brochure gelezen. Nou ja, k had meer waterlanders dan dat ik echt kon lezen en dat om een brochure! Dus nee hoor, laat die hormonen maar lekker, je bent echt niet erg.
Baby zit goed beschermd! Maak je geen zorgen Ik word hier bijna dagelijks besprongen, geschopt en geduwd (stoeien dus en niets ernstigs, onbedoeld in het knuffelen dus etc) door mijn kinderen. Zou niet best zijn als het daar niet tegen zou kunnen.
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ Bam - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Hommel82 | Meisje - Jongen - Verrassing Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Prulletje2 - (29) - 1e kindje | Meisje - Jongen 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ LinsyVH - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Nienkiej - (24) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Monika Afspraken Juli o 18. Mamamies echo - AzA echo gyn - Joma intake + echo vk - Jootje221 echo vk 21. Littledreamer gyn + echo - Prulletje2 echo 22. Meissie83 intake vk - Bam vk + echo -Hommel82 echo -Junyor intake + echo vk - Juul 83 echo + intake vk - Fee89 intake + echo gyn - Indy22 echo - Junyor echo 2 fertiliteit - Jolanda1971 afspraak vk 23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo 24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Prulletje 2 echo vk - Papilio intake echo 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk 4. Prulletje2 intake vk - Nienkiej intake + echo - Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn 6 Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk 8. Elijfay echo gyn 11. Charly1981 echo 2vk - Prulletje2 NIPT test 12. Marieke 34 intake + termijnecho Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ik heb alles gelezen meiden, maar blijft niet echt hangen haha. Net thuis van het werk. Nu ook wel moe slaap lekker allemaal meiden!
Dames die morgen hun echo hebben...toitoitoi!! Suc6 met de spanningen!! Hier pas over anderhalve week een echo...wachten duurt zo lang
Mij hoofd staat niet echt naar slapen. Ik heb de eerste mensen al op mijn fb die iemand hebben verloren in het neergestorte vliegtuig. ik kende deze jongen niet persoonlijk, maar ben hem wel eens hier en daar tegengekomen. Dat heb je wel eens als je met dezelfde mensen omgaat... Brok in mijn keel!
Ja dat is echt verschrikkelijk Mejosje! Er zijn ( voor zover nu bekend ) 154 Nederlanders omgekomen. Vreselijk..
Ik heb dat ook van die bloedtransfusie, daarom niet mee mogen doen met MvM. Was er best verbaasd over... Toendertijd dat er gedoe was met gekke koeienziekte/ creutzveld jacob, in engeland enzo, hebben ze iedereen als bloeddonor uitgesloten die ooit een bloedtransfusie heeft gehad. Volgens mij onder het mom dat de donor dit gehad kan hebben en overgegeven aan jou en dat valt niet uit te sluiten. Dus na keer of 4 bloed geven mocht ik niet meer, wat ik erg jammer vond omdat ik mn leven eraan te danken heb en nu blijkt MvM ook niet te mogen om dezelfde reden. Wat ik best apart vind... ik bedoel, creutzveld jacob kan je met bloed overdragen ja. Met urine weet ik niet... maar die urine wordt toch zo ontzettend bewerkt en alleen hormoon uit gefilterd dat ik me niet voor kan stellen dat je dat daarmee nog over kan dragen...? Maar het zal wel haha, had het best willen doen maar vind het niet erg niet in flessen te hoeven plassen hihi Mbt jongen/meisje/verassing, we willen het waarschijnlijk wel weten maar nog geen idee of we het gaan delen hihi
Wat een geklets weer dames! Niet alles blijft hangen en ik lig al in bed dus even snel! Mooie echo's van een aantal dames! Jeeh! Duizeligheid; vreselijk last van. Bij mij komt dit door lage bloeddruk en laag ijzer. Zeker met de hitte heb ik er last van. Ik hou me rustig, drink veel, eet zoute dingen (vooral naturel chips doen het goed!) en ga zeker niet bukken en snel opstaan! Ik ga pas ijzer tabletten slikken als de dokter zegt dat het moet/mag want je kan ook teveel ijzer binnen krijgen en dat is weer gevaarlijk ofzo. Zag een foto met twee mooie blonde kereltjes, leuk zeg! Verder ben ik het even kwijt! Hier; morgen de echo! Spannend! Komt mijn collega vandaag naar me toe (die van niks weet) en zegt ik gad zo'n vreemde droom, ik droomde dat jij zwanger was van een tweeling! Bizar echt! We zullen zien morgen! Slaap lekker allemaal! Hopelijk vanacht een betere nacht want ik ben steeds om 3u klaarwakker...
hier om 3.30 klaarwakker...en lag te knorren in bed...heb maar even een boterham genomen nu... vreselijk hoor die mensen die allemaal omgekomen zijn zeg pffff
Awh ben benieuwd in ieder geval Mamamies veel plezier bij de echo, ook voor Joma en de andere dames! Een vriendin van mijn moeder zei laatst ook al: ik heb het gevoel dat je dochter binnenkort zwanger is Wakker van de spanning Joma? Ja heel vreselijk. Blijken ook 3 baby'tjes aan boord te zijn geweest..
Morgen iedereen! Heel veel succes vandaag met de echo's dames! Dat vliegtuig ongeluk, vreselijk! Ongelooflijk dat dit gebeurd is.
eerste instantie lag ik wakker spanning geen idee zal vast wel...maar ik lag en ja maag knorde honger en kon daardoor dus niet verder slapen eerst dus een boterham genomen en daarna weer terug gegaan.. de andere meiden met de echo ook succes!!! ik moet nog een paar uurtjes wachten 11.30 ..zenuweslopendeuurtjes.grrrr
VReselijk van dat vliegtuig Veel succes dames die vandaag een echo hebben. Hier dinsdag om 20u brrr ben nu al nerveus. Sinds gisterenavond weer een kwaaltje bij: gevoelige tepels.
Ik voel me oke!!!!!!! Ik ben gewoon beter!!! Heel deuk vandaag heb dagen op de bank gelegen!!! Dames met een echo succes!!! Hier vannavond bbq met schoonouders gezellig! Zoon laatste dagje school! 12.00 uit ook nog ff snel wat voor de juffen halen maar wat!? Bon etos ofzo??