Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Succes vandaag voor iedereen die dmv de echo een kijke mag nemen:) Hopelijk hebben we een zelfde dag als gister met de echo's zeg.. allemaal goed nieuws, heel fijn!

Ik heb ook dinsdag de echo, om 14.15 al.. Begin nu ook wel licht de zenuwen te krijgen.

Misselijkheid: gistermiddag en 's avonds laat enorm, nu 's ochtends niks aan de hand.. ben al de hele ochtend lekker met mn kleine wilde mannetje aan het spelen (over die buik prulletje: hier heb ik een dreumes van 12,5 kilo die het super grappig vindt om als een mexicaanse worstelaar op mn buik te springen.. Als je dertig weken bent zou ik dat niet meer toestaan, maar nu zit je baby echt heel goed beschermd hoor;))
    Borsten: weet van vorige zwangerschap dat die al heel vroeg heeeel gevoelig waren en heel veel pijn deden. Nu gek genoeg nergens last van.. Denk zelf dat t misschien komt omdat ik 3 maanden geleden nog borstvoeding gaf, dat mn borsten niet helemaal opnieuw moeten opstarten ofzo? Want dat voorbereiden en opstarten is volgens mij wat t zo pijnlijk maakt..
    Zou leuk zijn als het me deze keer bespaard blijft:)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    klopt wat hij zegt ..jou melklieren hoeven niet voor te bereiden die zijn al klaar haha dus scheelt wel met pijn want daarom doen ze pijn

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hier eindelijk een nacht zonder pijnlijke kramp gehad! Maar helaas begon het daarna om 8 uur toch. Ach ja een nachtje doorslapen vind ik al heel wat :).

Mamamies haha nou ben benieuwd of het er 2 zijn!

Inderdaad echt afschuwelijk van die vliegtuigramp! :(

Iedereen met echo's vandaag veel succes!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Prulletje lekker dat je heb doorgeslapen!!

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Succes meiden met jullie echo's! !

Ja echt vreselijk van dat vliegtuig!

Iets voor de juf een etos bon is idd altijd leuk. Je krijgt altijd al veel snoep of douch dingen.

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Of gewoon een tekening van het kind voor de juf, vind ik zelf altijd genoeg hoor

7. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Iedereen die vandaag voor de eerste echo mag, veel succes! Hopen op mooie beelden..

En inderdaad afschuwelijk van dat vliegtuig, niet te bevatten..

Ik had vanmorgen weer enorm last van duizeligheid/flauwte. Stond onder de douche en voelde dat ik bijna onderuit zou gaan dus ben heel snel gestopt en op bed gaan liggen. Na een paar minuten ging het gelukkig wel weer. Heel naar gevoel, als dit de komende dagen zo blijft kan ik woensdag als ik de echo bij de vk heb gelijk even navragen of dit normaal is en wat ik hier eventueel aan kan doen.

8. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik als juf zijnde vind een tekening ook leuk hoor. Begrijp me noet verkeerd. Maar het is altijd wel erg leuk een een kleinigheidje te krijgen. Je hebt toch het hele jaar hard werkt met en voor de kinderen. Met alle liefde natuurlijk! Maar ren blijk van waardering komt altijd leuk over. Ook ff een hand van de ouders vind ik persoonlijk erg leuk.

9. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfff waarom loopt het altijd uit in zo'n zkh?! En ik ben al zo zenuwachtig!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @mammies vreselijk hopenlijk ben je snel aan de beurt..

hier is de spanning ook niet meer te snijden ga 11.00 weg 11.30 afspraak/.....ik wordt gek pffff

11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Rustig dames, adem in, adem uit! :D

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    M'n schoonmoeder is ook basisschool juf, sinds kort met pensioen dan, maar zij vond de zelfgemaakte dingen ook geweldig. Liet ze me altijd met trots zien en ze bewaard ze ook.

Littledreamer, mooi dat je je een heel stuk beter voelt! Mooie timing zo voor dat feest ;)

Mamamies, sterkte met de zenuwen! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent.

Prulletje, mooi dat je doorgeslapen hebt!

Succes iedereen die vandaag een echo heeft!

Hier erg slecht geslapen. Ik wordt nu al 2 nachten lastig gevaren door muggen :( En dan ook het opstaan om naar de wc te moeten gaan. Vanmorgen om half 5 toch maar opgestaan om wat te eten en drinken. Hopelijk heb ik komende nacht minder tot geen last van muggen.

13. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes meiden ! Spannend hoor..

Fijn prulletje. Hopelijk neemt het dan nu (eindelijk ) wat af en kan je echt gaan genieten!

14. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Mamamies en Joma, heel veel succes met jullie echo's! Ik duim voor mooie kloppende hartjes!!

15. AzA

AzA Niet meer actief

Jaaaaaaaa hartje klopt!!! Mooi knipperlichtje gezien! Ik ben voor nu precies 6+3 week. :D Zo bijzonder zeg! Twas echt liefde op et eerste gezicht! Haha

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag allemaal ik heb zo'n slaap dat ik niks onthouden kan

17. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Jaaaa, gefeliciteerd AzA!!!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Aza wat mooi!!!

19. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt geweldig Aza, hopelijk kan je volop genieten nu :)

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Aza wat fijn!! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina