Super Aza!!! Prulletje lekker geslapen dat is fijn,andere echos veel succes vandaag. We gaan er hier een rustig dagje van maken. Badje staat op alleen nog even vegen en dan niks meer gewoon rustig en kalm blijven. Vanavond gewoon een kadetje met wat lekkers erop, dan komen we de dag wel door!
Super goed nieuws Aza! Heel fijn voor jullie! Zal je straks op de lijst zetten, want ik ga voor nog meer kloppende hartjes. Hier ook een lekker dagje vrij vandaag. Was eigenlijk een thuis werk dag (administratie) maar dat plan ik volgende week wel in nu lekker genieten van het weer!
Mooie echo aza! Ik wilde vanmorgen naar m'n vriendinnetje gaan. Sta ik klaarmee m'n tas in m'n handen, nog zoekend naar m'n sleutels voel ik me ineens niet goed worden... Tas opzij gegooid en een sprint naar de wc... Helaas net te laat... Zat helemaal onder.... Lekker hoor, twee tijgerboterhammen die eruit komen.... Gadverdamme! Nu maar thuis blijven en rustig aan doen. Eerst de troep op geruimd, nu ff afgespoeld onder de douche en in een fris bad gaan liggen.... Voel me zo vies nu... Ging de afgelopen dagen ook weer te goed... Pfff Morgen naar m'n sv in Roermond.... Daar het nieuws vertellen... Word spannend want sv en ml liggen elkaar momenteel niet lekker....
Jeep ook hier een kloppend hartje gezien! De echo gad nu aan 6w5d maar de arts zei dat dat op deze termijn nog helemaal niet nauwkeurig was, dus ik mag gewoon de 7w1d aanhouden, want dat had ze zelf ook uitgerekend! Wat een opluchting is dat toch zeg! Voor de lijst: ik mag 1 augustus terug voor weer een echo en misschien kan ik dan het hartje horen! Aza jij ook ren mooie echo! Gefeliciteerd!
AzA en Mamamies, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!! Heerlijk, die kloppende hartjes! Ik duim nog even door voor Joma, die is nu net aan de beurt (geweest). Net even naar de Jumbo geweest, voordat het te heet wordt. Nu lekker helemaal niets meer. Vanmiddag lekker met de jongens in het zwembad liggen. Zij liggen er al in vanaf vanochtend 10.00 uur ofzo
Proficiat Mamamies! Ik vind het precies al een redelijk duidelijke echo met al veel vormen in (als je me begrijpt )
Hey meiden! Wat kletsen jullie veel zeg! En wat leuk al die goeie echo's. Blij te lezen dat de kwaaltjes bij iedereen nog meevallen. Ik lig al een week plat. Ben zó ontzettend misselijk, en dat 24u per dag. Ik heb al 2 X daags emesafene. Hierdoor hou ik alles wel binnen, maar eten en drinken blijft een strijd. Ik zie het af en toe helemaal niet meer zitten
Wat een goed nieuws weer, super!!!!!!!! Komen steeds meer hartjes bij! Laten we zo door gaan. Haha ja Ravi het is geen weer om veel te doen ik lig heerlijk op de loungebank in de tuin
Agh Haagsmeisje wat vervelend ! Zo kan je er inderdaad ook niet van genieten. Hopelijk gaat het snel over meis! Veel sterkte en knuffel
Joepie AzA!!!!! Ook mammamies!!! Weer twee er bij!! Gefeliciteerd meiden!!! Hier ook erg misselijk. Spugen niet echt. Vanmorgen de ha gebeld ik ga namelijk morgen op vakantie en daar zie ik op deze manier best wel tegen op!
Wat is het warm !! Deze namiddag/vanavond gaan we naar een huwelijk. Ojee ik zou ECHT mijn trouwjurk op zo'n dag niet willen aantrekken. Het zweet parelde al op mijn hoofd toen ik boodschappen ging doen 9-11u in een zomers jurkje! Ik heb nu al medelijden met het bruidje en haar jurk, haar, make-up, pumps, ... phoeh!
Dankje Ils, lief van je! @Meissie86, wij zouden ook vertrekken morgen, maar blijven thuis. Voor mij is er geen lol aan zo. Ik hoop dat jij lekker kan genieten en dat de huisarts je iets kan voorschrijven.
@haagsmeisje wat vervelend dat je je zo rot voelt en dat je daardoor ook je vakantie moet annuleren. Hopelijk gaat het snel beter met je.
Ooh dat is wel heel erg balen haagsmeisje! Wij gaan met vrienden. Kan het gewoon niet afzeggen hoop echt dat het beter wordt
hoi dames, Ik heb een week vakantie Nu ff een paar dagen genieten met VL en dinsdag vertrek ik naar Maastricht ga dan 5 dagen naar de camping waar mijn ouders ook staan. Dat word 5 dagen genieten en 5 dagen zorgen dat ik mijn mond dicht ga houden. We gaan onze ouders pas inlichten als we de 12 weken hebben gehaald. Ff lekker genieten van het mooie weer. Zal wel proberen mee te lezen. maar weet niet zeker of het lukt om altijd te reageren. Verbinding is het heel geweldig in Zuid-Limburg Laat dinsdag wel even weten hoe de extra echo is gegaan.