Prulletje, door de slang zit er een kleine kier bij het raam. Dat hebben we nu dichtgebouwd en de katten kijken er niet naar om gelukkig. Wat een heerlijk ding!
Wij bivakkeren de hele dag al binnen, ventilator aan en ik moet zeggen...het is heerlijk!!! Manlief is met de jongens een middagje op pad dus die plonsen straks denk ik wel in het zwembad. Ik ben niet zo'n zwemmer, heb er echt een hekel aan!! Esther wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad!! Hier nog 2,5 dag voor mijn intake bij de vk, had zo graag nu al mijn echo gehad maar daar moet ik nog even op wachten. Ben dan ruim 8 weken tijdens mijn echo, die gaan ze toch zeker wel uitwendig doen he!!
Hitte niet relaxed he? Ben de hele dag niet vooruit te branden.. wij hangen hele dag al met zn drietjes lamlendig in de woonkamer.. Vanmiddag ook twee en een half uur geslapen, ook zoontje die normaal maximaal anderhalf uur slaapt! Esther: fijn dat alles er zo goed uitzag!! En Fee: fijn dat je geen directe vragen kreeg Als iemand het mij direct vraagt dan ben ik de pineut.. Kan er niet over liegen, voelt zo naar tegenover het kindje? Dus als iemand het rechtaan vraagt dan kan ik er eigenlijk niet omheen, wil het dan niet ontkennen dus valt wel op Meer die dat hebben? Verder nog wat stoms.. kan overdag bijna niet plassen.. Tenzij ik dus een tijdje platgelegen heb en meteen daarna naar de wc ga, dan wil t wel.. Net of mn baarmoeder dan even terugzakt zodat mn blaas weer ruimte heeft ofzo?? Heel maf en niet echt fijn want als ik een hele middag loop dan heb ik soms buikpijn van mn volle blaas maar kan gewoon echt niet plassen ofzo
Ik vind het ook om te hebben zolang ik niets hoef te doen hihi meissie.... bij de vk doen ze volgens mij niet gauw inwendige echo's . In het ziekenhuis met 8 weken wel hier. Indy ..Nee ik heb daar geen moeite mee. Ik ben al voorbereid op vragen omdat ik zo'n dikke buik heb. Maar ga gewoon zeggen dat ik veel aangekomen ben. Lijkt me wel heerlijk om het gewoon te kunnen vertellen. Geduld hihi
indy; ik heb dat ook! Ik kan ook niet liegen. Dus wat ik heb bedacht is als ze het rechtstreeks vragen of ik zwanger ben, dan zeg ik; als ik zwanger ben dan hoor je het vanzelf zo lieg ik niet en mogen hun gaan speculeren of et zo is of niet. Vind sowieso die rechtstreekse vragen vervelend.
Aza , dat ben ik helemaal met je eens. Vind het ook maar gek als mensen dat zo recht voor z'n raap vragen.
Liegen lukt hier wel. Maar ik verw8 de vraag niet niemand verwacht het en ze zien ook niks! Ideaal! Wij w8 verlopig met vertellen!
Das wel lekker littledreamer Hier verwachten mensen m wel.. We roepen altijd dat we graag een groot gezin willen en niet enorm veel leeftijdsverschil tussen de kinderen.. Dus nu ik afgestudeerd ben verwachten mensen m wel Tot nu toe de meeste mensen gelukkig kunnen ontlopen Zusje weet t dus wel omdat ze t me rechttoe vroeg en ontwijkend antwoord niet pikte Maar verder tot nu toe niemand! Kijken hoe lang we dat nog gaan volhouden..
Vriend zou 16.00 thuis zijn van werken maar je raad t al niet dus.. Hormonen of niet ik ben woest!!!! Iedere keer weer een smoes! Bah! Kan m ook niet bereiken!!
Ja terwijl veel het er doen. Nou kan ik mn zussen ontwijken want die wonen niet in de buurt. En ik verwacht van hen ook niet zulke vragen. Alleen mn collega's weten door mijn bbz dat we bezig zijn voor een kindje. En die hebben het al een aantal gevraagd. En toen gaf ik dat antwoord ook al. Heb ook tegen hen gezegd dat ik het niet leuk vind dat ze het vragen. Maar ja, daar trekken een aantal niets van aan. Echt hinderlijk gewoon. Nu blij dat ik een aantal weken vakantie heb.
Heb eigenlijk geen zwangerschapssymptomen. Herkent iemand dat? Maak me een beetje zorgen. Net een kruidvat test gedaan. Streep is wel aanwezig maar geen knaltest. Maak me iets zorgen omdat action een week geleden wel een knaltest aan gaf. Maar vind de kruidvat testen niet snel opdrogen.
Owjeej, irritant is dat ja. Daarom alleen al mag mn man niet meer zeggen hoe laat hij thuis komt. want ik ga daar op rekenen. En als hij niet op tijd is kan ik me ook mateloos irriteren. Probeer er met hem te over praten, en zeg hoe je je voelt.
* meld * Ik zou ook graag weten wat je er tegen kan doen. Ik eet hele kleine beetjes, omdat het moet en ik drink water met een heel klein scheutje aanmaaklimonade. Maar niet omdat ik zin in eten of drinken heb, meer omdat het moet. Het vreet ook energie hè?
Hier ook wel misselijk. Probeer wel gewoon goed te eten , maar heb niet altijd zin in eten. In de ochtend begin ik met wat lichts: crackers of een beschuitje met een glas water. Irritant Littledreamer. Al wat gehoord van je vriend? Heerlijk die airco trouwens! Hier is het nu 27 graden in huis puf haha
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ Bam - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Hommel82 | Meisje - Jongen - Verrassing Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Prulletje2 - (29) - 1e kindje | Meisje - Jongen 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ LinsyVH - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Nienkiej - (24) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Monika Afspraken Juli o 18. Mamamies echo - AzA echo gyn - Joma intake + echo vk - Jootje221 echo vk 21. Littledreamer gyn + echo - Prulletje2 echo 22. Meissie83 intake vk - Bam vk + echo -Hommel82 echo -Junyor intake + echo vk - Juul 83 echo + intake vk - Fee89 intake + echo gyn - Indy22 echo - Junyor echo 2 fertiliteit - Jolanda1971 afspraak vk 23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo 24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Prulletje 2 echo vk - Papilio intake echo 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk - Mamamies echo 4. Prulletje2 intake vk - Nienkiej intake + echo - Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn 5 Joma echo 6 Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk 8. Elijfay echo gyn 11. Charly1981 echo 2vk - Prulletje2 NIPT test 12. Marieke 34 intake + termijnecho Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ik heb het sinds 2dgn. Vandaag is het echt niet leuk meer. Of die warmte er nou aan mee werkt weet ik niet. Ik moet mezelf ook dwingen om te eten. De lucht alleen al bleeh.. Hier ook water met aanmaaklimonade. Heb al 2x op bed gelegen vandaag omdat ik gewoon de hele dag gaap. Voel me zo schuldig tegenover vriend en dochter maar de energie is inderdaad opgegeten.
Hij moest t dak waterdicht achter laten! Logisch! Lekker patat enzo laten bezorgen en zo even met de kids naar meertje! Klein uurtje! Afkoelen!