Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rostie, Jun 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zegt inderdaad niet veel de symptonen ! Het kan zijn dat het hcg al te hoog is voor de thuistestjes, dan worden ze ook wat lichter. Wel eens vaker gelezen.

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hier gelukkig niet al te veel last van de warmte. De rolluiken zijn volledig dicht, dus dat scheelt een stuk.
    Ben wel al de hele dag duizelig, echt vervelend! En dan nog eens dat bruin/roze verlies.. Maak me wel zorgen, alhoewel de gyn gezegd had dat er nog wat bloed klaarzat op de echo..

@ Ils. 23 juli mag ik terug bloed laten prikken en 4 aug terug een echo net voor we op reis vertrekken.

3. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook erg duizelig vandaag Linsy! Komt echt door het weer denk ik.. Ja ik snap je je zorgen maakt, maar probeer het niet te doen :)

4. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3344 Ils1, Jul 19, 2014
    Last edited: Jul 19, 2014
    ♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15)

1.
    Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Bam - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Hommel82 | Meisje - Jongen - Verrassing
    Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

2.
    ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

3.
    Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

4.
    Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing
    Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

5.
    Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing
    SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing
    Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen
    Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM
    | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing

6.
    Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

7.
    1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

8.
    ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing
    Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Prulletje2 - (29) - 1e kindje | Meisje - Jongen

9.
    ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen
    Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ LinsyVH - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen
    Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

10.
    Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen

11.
    Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing
    Nienkiej - (24) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing

12.
    Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen
    Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen

13.
    Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen

14.
    Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing
    Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing

15.
    Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Clyde - 4+6 weken
    Roos2
    Sparky 4+2 weken
    Vivian
    Anne020
    Monika

Afspraken
    Juli

21. Littledreamer gyn + echo - Prulletje2 echo
    22. Meissie83 intake vk - Bam vk + echo -Hommel82 echo -Junyor intake + echo vk - Juul 83 echo + intake vk - Fee89 intake + echo gyn - Indy22 echo - Junyor echo 2 fertiliteit - Jolanda1971 afspraak vk
    23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo - LinsyVH bloedprikken
    24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo
    25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn
    27. Rostie intake vk
    28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk
    29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk
    30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Prulletje 2 echo vk - Papilio intake echo
    31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk

Augustus

1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk - Mamamies echo
    4. Prulletje2 intake vk - Nienkiej intake + echo - Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo
    5. Joma echo
    6. Renske76 echo 2 gyn
    7. Hanneke 1 intake + echo vk
    8. Elijfay echo gyn
    11. Charly1981 echo 2vk - Prulletje2 NIPT test
    12. Marieke 34 intake + termijnecho

Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten

5. Marieke34

Marieke34 Lid

Jul 14, 2014
    15
    14
    3
    Female
    NULL
    NULL
    Esther, fijn dat je echo goed was! Gefeliciteerd. Dames met bloedverlies, veel sterkte in deze onzekere tijd.

Hier was het een warme dag aan t strand. Niet duizelig, maar merk wel dat ik de warmte minder goed kan hebben. En wat stinkt het als mensen in mijn buurt ( wel buiten) roken!

Wij hebben het nog niet verteld. Ik zie mijn familie de derde wk van aug en ben dan 12 weken. Vind het leuk om t dan persoonlijk te vertellen. Heb t wel een goede vriendin verteld. Fb laat ik voor wat t is. Veel mensen daarvan zie ik nauwelijks en de mensen waarmee ik regelmatig contact heb, die horen het persoonlijk.

Leuk, al die originele aankondigingen! Ik zal er ook eens ove na denken wat wij kunnen doen.

Wij weten nog niet of we het geslacht willen weten. Duurt nog even tot de twintig wkn echo.

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Hier net een verjaardag gehad van mijn broer en schoonzusje. Die zijn vorig jaar getrouwd en hebben nu een kleintje van 5 maanden. Wij zijn 2 maanden geleden getrouwd en zij verwachten nu ook dat wij wel aan kinderen zullen beginnen. Dus elke keer als we hen zien gaat het daarover: "wanneer krijgen wij nou ook eens een neefje of nichtje?" enz.
    Vorig jaar op hun verjaardag kondigden ze aan dat mijn schoonzusje zwanger was. Dus wij grapten al dat we dit jaar wel weer een nieuwe aankondiging voor de 2e kleine spruit verwachtten. Maar nee, er werd meteen geroepen dat wij eerst aan de beurt waren!
    Gelukkig hebben wij nog een huis wat we aan het verbouwen zijn. Dus we gooien het er elke keer maar op dat ons huis nog niet af is en dat we dus voorlopig nog niet beginnen. Dus ik zei al tegen mijn broer 'kom maar helpen klussen dan'. (In huis dus he ;)). Zegt ie "ja zodra jij zwanger bent, en je kunt dat bewijzen met een echo, dan kom ik meteen helpen!".
    Oh hij moest eens weten! Ik had zo graag mijn telefoon meteen willen pakken en hem de echo laten zien!
    Mijn man is over een paar weken jarig. Ze zeiden ook nog dat ze vandaag wel verwacht hadden dat we nieuws kwamen brengen. Maar toen dat niet kwam zeiden ze ook meteen 'oh over een paar weken dan op jouw mans verjaardag!'. Wij er meteen overheen gepraat, maar het is dus wel het plan om dat op zijn verjaardag bekend te maken.
    Jezus mina zeg! Lijkt het nou doordat we er zo op letten of het er echt zo vaak over gaat of is dat ook echt zo vraag ik me dan af?
    Ze zitten zó te vissen! Maar aan de andere kant denken ze volgens mij ook echt dat ik het super eng vind en dat we nog helemaal niet willen en ook echt eerst het huis af willen hebben. Misschien is het echt maar een beetje grappen. Maar ik weet bijna zeker dat ze, als ze het straks weten, meteen roepen 'zie je wel, ik wist het!'
    Haha, nouja, stiekem vind ik het wel grappig eigenlijk.

Ik heb de verjaardag trouwens zonder kramp doorstaan, dus dat was een meevaller.

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Fijn dat de krampen weg zijn gebleven prulletje! Hopen dat het dan vanaf nu helemaal minder wordt:)
    Ik kan me voorstellen dat het onschuldiger is dan het overkomt misschien.. zit zelf ook altijd bij neven en nichten te vragen, meer voor de gein dan omdat ik echt dingen vermoed hoor.

thatsme: Je kan over drie of vier dagen (en dan drie of vier dagen daarna weer) nog een kruidvattestje kunnen doen en dan kijken hoe die uitpakken?
    Maar anderzijds zegt t niks hoor... Hier liep de kruidvat test af terwijl de clearblue opliep!! En je hoeft inderdaad helemaal geen klachten te hebben. Ik heb ook helemaal niet zo veel klachten.. Maar snap dat t je onzeker maakt hoor!! Zie dat het tot de echo ook nog zowat een week duurt.. Je zou als je t geld ervoor hebt een 'pret' echo kunnen doen? Gewoon om te kijken of er een hartje klopt?
    Het zegt natuurlijk niet alles maar als je een hartje ziet dan heb je wel echt een veel grotere kans dat het goed zit hoor:) Je hebt er al die voor 20-25 euro echo's doen. Niet het meest verantwoorde advies natuurlijk, in principe moet je er gewoon vertrouwen in hebben he;) Maar in t ergste geval zou je zoiets kunnen doen.. Weet niet hoe erg bezorgd je je voelt?

Misselijkheid: gemberthee! Echt waar.. Ik kan geen misselijkheid hebben met die drukke kleine wurm van mij 's ochtends (moet er alle ochtenden vroeg uit voor meneertje koekepeertje) en dan is gemberthee echt mn redding.
    Vies (als je niet van gember houdt) maar efficient.

Hier de man ook van huis;) Verjaardag van vrienden.. Eigenlijk mijn beurt om te gaan, heb vorige keer ook al opgepast. Maargoed, voel me niet volledig afgedraaid, maar vond t vooruitzicht op een avondje niks ook niet zo'n punt. En als ik daar niks gedronken had dan wisten ze meteen hoe en wat met de zwangerschap.. Dus is wel goed zo.. Hopen dat ie niet té laat thuis is, maar eigenlijk dus gewoon even genieten op de bank.

Iemand trouwens nog de nieuwe vier handen op een buik gezien? Wat een meisje.. Mijn god.. Dom natuurlijk om op je negentiende drie kinderen te hebben, maar ze bikkelde zo door in dr eentje.. Die had echt wel even behoefte aan een dikke knuffel:(

8. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn prulletje dat je geen krampen had. Ben benieuwd hoe ze de volgende keer gaan reageren op de verjaardag.

Indy lekker even genieten op de bank ;) misschien die gember thee is proberen, al ben ik geen grote gemberfan :p

Ik lig al heerlijk in bed, lekker vroeg haha. Mijn vriend had een heerlijke ijskoffie gemaakt, maar heb het niet binnen kunnen houden.

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ja kijk trouw vier handen op een buik! Wel een beetje ignorant om op deze manier 3 kinderen te krijgen. Zeker de eerste en daarna zou je toch het trucje wel snappen, maar goed.. ze bikkelt idd wel door en wilde ook wel echt ze wist alleen echt niet hoe. Goed job ook van Leontien.

Meiden met mooie echo's Top gefeliciteerd!

Warmte... ja hier in la douce Franse is het niet veel koeler. Ben wel blij dat ik thuis een airco heb als ik de verhalen zo lees.

10. Thatsme87

Thatsme87 Lid

Apr 28, 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indy 22: ik ben van plan morgenochtend weer een test te doen. Hij is niet heel erg licht maar het is ook geen knaller. Volgende week maandag idd de echo. Denk dat ik daar gewoon op wacht. Heb geen bloedverlies en ze zeggen altijd geen bloed is goed. Gisteren had ik wat steken in mijn onderbuik, denk bandenpijn. Vandaag nergens last van. Dat baadt me ook een beetje zorgen. Maar ik lees op het forum dat de klachten komen en gaan.

11. Thatsme87

Thatsme87 Lid

Apr 28, 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul83: De test is niet heel erg licht maar ook geen knaltest wat ik ruim een week geleden wel had.

12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Dames, ik zou niet meer testen hoor. Je maakt jezelf er alleen maar ongerust mee. Geen bloed is inderdaad goed en verder gewoon de echo afwachten. Geen klachten is juist fijn! Pff waarom gelooft niemand dat nou :(

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Ze zeggen na 7 weken niet meer testen omdat hij lichter kan worden!

14. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Joepie vandaag ben ik 6w en ga ik de 7e week in. Ben zo blij, weer een stap dichter bij 40w hihi.

overmorgen echo, brrr spannend!

wel verkouden en zere keel, maar komt door teveel airco dit weekend denk ik. Wel balen want de neusspray die ik thuis heb, mag de ganse zwangerschap niet las ik in de bijsluiter.

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kan beter inderdaad niet meer testen, maar ik snap het ook best wel als je geen klachten hebt dat je dat onzeker maakt. Hoevaak anderen misschien ook zeggen dat je moet genieten. Wacht de echo af en probeer je testdrang te weerstaan ;)

Haha voordat je het weet zijn de 40 weken voorbij Fee :D misschien kan je een neusspray met zoutoplossing proberen. Ik denk dat je deze wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap.

16. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen!!

zo hier heerlijk geslapen met de airco..was gewoon 20 graden maar

Meiden ik zou ook niet meer testen hoor heb echt geen nut

hier heb ik echt last van trekkende banden...ivm met groeien voelt precies zoals bij mijn dochter toen.. en heb echt het idee dat ik gewoon met de dag groei pfff

Hier waren de reacties op fb erg leuk en hadden het niet meer verwacht bij ons dus wel leuk hihi

@Fee bijna de echo!! spannend komt vast goed!!

17. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Vervelend als je iets niet mag...ik heb dus ook mede door de warmte dan wordt het erger chronisch exceem nu dus mijn handen...niet normaal meer zo,n jeuk en mag mijn zalf niet gebruiken en ze kunnen dus ook geen andere voorschrijven wat wel mag grrrr gisterochtend met manlief even naar reformwinkel gereden en creme met dode zeezout gehaald gelijk 2 potten...en ja het werkt tegen de jeuk en dan een calendula voor tussendoor...volgens mij is het al minder dan gisteren...

18. Thatsme87

Thatsme87 Lid

Apr 28, 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen opnieuw een test gedaan, dit was een knaltest binnen een minuut. Ik ben voor nu weer wat gerustgesteld.

Prulletje32: je hebt gelijk, geen klachten is fijn. Maar ik wordt er soms wel wat onzeker van.

19. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen wat een geklets hihihi

Joma die jeuk lijkt me vreselijk!

Ik ben lekker opgezwollen door vocht vasthouden.
    En alleen bij niesen oid dan trekt het even in mijn buik.

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook hoor pfff maar ja wel klagen niet he ...als er niks gebeurd is het ook niet fijn hihi:)

Share This Page