Ah renske vervelend he. Vind sowieso nu randen heel vervelend in mn buik, krijg ik helemaal buikpijn van. Jurkjes en harembroeken passen nog wel, alleen weinig verhullend....
Jullie gaan hard!! Gezellig druk hier! Ils1, misschien een ideetje om de lijst in een kleurtje te doen? Valt ie lekker op! Ik zit 's avonds in een joggingbroek en shirt op de bank, mijn buik is echt al gegroeid! Ik weet dat het mijn darmen zijn, maar toch. Best wel leuk stiekem! Zal even een fotootje toevoegen.
Ja dat was ik nog vergeten zeggen: dat opgeblazen gevoel, oh jee! Ik ben hier ook blij als ik thuiskom en mijn losse broek kan aandoen . Enneuh.. Niemand last van winderigheid ? Dat is hier ook wel aan de orde! Ik wil anders ook graag op de lijst: 27 jaar, uitgerekend voor 2 maart, 1e kindje. Proficiat aan al die zwangere dames !
Wanderigheid ja! Heel vervelend met mijn baan. Ik kom bij klanten thuis dus niet handig want ze ruiken ook nog eens eeew!! Hahahah maar kan er wel om lachen.. mn man iets inder maar hij mag niet zeuren haha
Mooi buikje al! Stiekem wel heel leuk inderdaad. Merk ook wel dat mijn buik in de avond erg opgezet is. Ik zal kijken of dat me lukt met een kleurtje haha
Je hoort het wel vaker hoor, dat meiden heel vroeg positiekleding aanschaffen! Komt goed met de lijst en anders horen jullie het
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje Bam 2e kindje Hommel82 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje Yeahbaby (27) 1e kindje 3. 4. Littledreamer (26) 3e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3 e kindje Grootsgezin (34) 5 e kindje 6. Ils1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje Roos2 (28) 1e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje 10. vosje2000 (29) 3e kindje Clyde (31) 3e kindje 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken 14 juli Ravi80 echo 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 27 juli Rostie intake vk 29 juli Meissie83 echo 31 juli Ils1 intake + echo Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ik slik nu een paar maanden Davitamon mama compleet. Foilumzuur, Vit A, B & D, visolie, ijzer, magnesium, zink etc. Klachten heb ik al een paar dagen. Buikkrampen, opgeblazen gevoel. Ben darmpatient en het mijn klachten lijken nu wel versterkt. Maar goed. Hopelijk wordt het tzt minder. Heb inderdaad gekeken naar VK Zuid en het Geboortecentrum. Woon in Zuid. Geboortecentrum heeft ook spreekuur op het Olympiaplein in Zuid las ik. VK Zuid heeft best veel controle momenten lees ik. Lijkt mij wel fijn.
@rostie: denk dat nieuwe stoeltjes goedkoper zijn dan een nieuwe auto. Als je toch al een 7p auto hebt... @anne: vk zuid heb ik zelf niet gelopen, maar wel een aantal vriendinnen van me. Die zijn heel tevreden geweest over de begeleidng. Het makkelijkste is wel om een in de buurt van huis te hebben Aan het eind van je zw worden de bezoeken geintensiveerd, dan is bet dus niet prettig om de hele stad door te moeten.
Goedemorgen dames, Vandaag spannend, schoonzus komt langst en die is nogal oplettend. Ik zie ze al een paar maanden loeren naar mn buik hihi. Zojuist al een paar verschillende outfits uitgeprobeerd. Nu 1gevonden waarbij je het hoop ik niet ziet......jammer alleen dat de combo een beetje vreemd is man zei ook al" mmmm dat is echt apart, maar je ziet bijna niks!" Zit nog te twijfelen over moeders voor moeders, altijd meegedaan, maar het is zooooo overduidelijk die grote flessen in de wc.....je kan er niet omheen kijken toch? Jammer dat we deze keer iets minder onbevangen zijn om gewoon te zeggen mocht het zo uitkomen. Ik trek me er niet heel veel van aan maar de reacties waren bij de 4e al niet leuk/enthousiast. Volgens mij is de enige juiste reactie (in een liefdevol geZin en gepland) gefeliciteerd!
Dag dames, Gisteren, na 14 maanden, voor het eerst een positieve test in handen . Volgens de calculator is mijn uitgerekende datum 9 maart. Dit is voor ons het eerste kindje en we vinden het super spannend! Aan jullie ook van harte gefeliciteerd! Binnenkort maar eens een afspraak maken bij de dokter . Net 2 pukkels gespot, hoop dat ik er niet elke dag van de zwangerschap 2 bij krijg haha
Goedemorgen! Grootsgezin, dit schreeuwt natuurlijk om een foto! Maar zonder gekheid, hopelijk ziet je schoonzus niets. Wat naar dat de reacties op jullie vierde al niet leuk waren. Ik kan me daar echt over opwinden. Het is toch zeker jullie eigen keus! En inderdaad, gefeliciteerd is de enige juiste opmerking! LinsyVH, welkom en gefeliciteerd!! Hier een prutnacht achter de rug, slecht geslapen en bizar gedroomd. Nou ja, rustig aan vandaag.
Mijn broer en zijn vrouw verwachten hun derde en daarbij wordt zelf als met een licht verbaasde blik gekeken. Er lijkt een soort norm van twee kinderen te bestaan. Na de eerste wordt steevast gevist naar de tweede (want 1 is zielig en verwend) en daarna lijkt het gemiddelde gezin compleet. Zo jammer, dat sommige mensen overal een mening over willen ventileren. Je laat je vast niet snel van de wijs brengen door de reacties, maar jammer is het wel... Zelf voel ik nu wel heel duidelijk, dat het voor mij voor het laatst is. Is het m'n leeftijd? Of was dat ook het geval geweest als ik tien jaar jonger was? Ik weet het niet, maar het het knaagje van 'oh, wat zou ik toch nog graag...' is met deze zwangerschap eindelijk weg. Hierna is het goed en genoeg. Wat een rijkdom, als dit ook een gezond kind mag worden...
Gefeliciteerd Linsy, wat een wonder als je dan eindelijk die twee streepjes ziet, hè? Superfijn voor jullie! Ravi, ik heb ik ook zo'n onrustige nacht gehad! Veel gedroomd en echt mega-onrustig. Ik lag maar te draaien en allerlei ongestructureerde gedachtenstromen kwamen langs.... Pffffff. Vandaag 4,3 weken. In januari begon toen het eerste bloedverlies met twee dagen later de mk. Blehhh, zal blij zijn als ik vijf weken ben...
@ LinsyVH van harte gefeliciteerd! Haha dat zou niet goed zijn ik had gisteren ook ineens 2 @ Grootsgezin je maakt ons inderdaad nu wel nieuwschierig. Hopelijk heeft ze niks in de gaten. @ Ravi80 ik slaap ook slecht de laatste paar dagen !
Toch kijk je dan steeds of je geen bloed verliest dan he... Blijft toch een spannende tijd die eerste weken.
Nou komt tie dan..... Hierbij de aparte combinatie.....verschrikkelijk! En een van mn buikje zonder raar gevalletje erover.