Jee meiden, wat een discussie was dat... Meiden met een echo vandaag, succes! Yvon welkom en gefeliciteerd. HIER: ik heb vandaag m'n eerste babyding gekocht. Haha en niet eens voor de baby, maar voor mezelf. Een buikband. Vond m zo geinig, dat ik m wel moest kopen. Hopelijk komt hij morgen binnen. Al heb ik nog geen buikje, ik ga m gebruiken om over twee weken de rest van m'n familie mee in te lichten.
suc6 littledreamer!! hoop dat je misselijkheid straks een beetje verdwijnt! Hier een relaxed dagje voor de boeg. De kinderen worden zo opgehaald door mijn zwanger en schoonzus en dan gaan ze lekker een dagje naar de koningin julianatoren! Kan ik even op mijn gemak boodschappen doen en verder niks! Vrijdag is dochterlief jarig en word ze 4 jaar dus ook deze week nog even een kadootje scoren. Voor alle misselijke dames, sterkte!! Yvon, welkom en ik duim voor een superplakbaby!
Arme prulletje, al die ellende voor niks. Heel veel sterkte. Ik heb deel discussie terug gelezen over wel of niet leuk om zwanger te zijn. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat zwangerschappen heel verschillend kunnen zijn. Ik ben nu hele dag misselijk, moe en futloos. Vorige zwangerschap helemaal niet, maar toen was ik weer super onzeker. Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk, maar weet heeeeeeel goed hoe bijzonder het is dat je zwanger kan worden en als het goed gaat. Ik ben zelf heel actief en mis dat als ik zwanger ben, wil niet zeggen dat ik het er niet voor over heb. Ik ben bijvoorbeeld nog 10kg te zwaar van vorige zwangerschap, maar dat boeit me weer niet zo, aangezien ik de mooiste dochter er voor terug heb. Iedereen ervaart het op eigen manier. Ieder mens is anders, respecteer dat. Hier dus super moe en alles is teveel, dus de kleine en 32 uur werken put mij erg uit. Vooral vervelend voor mijn vriend. Al is hij mega lief en zegt hij dat het niet erg is. Waarschijnlijk gaan we het de familie vandaag of morgen vertellen omdat ik zo beroerd ben en geen smoesjes wil verzinnen. Normaal ga ik 2x per week sporten met mijn vader, maar moet er nu niet aan denken. Prulletje, nogmaals sterkte, vind het echt heel erg voor je. En voel je alsjeblieft niet schuldig om wat je gezegd hebt op de momenten dat pijn bijna ondragelijk was. Knuffel
Sterkte, Prulletje Hier was de opluchting na het overgeven van korte duur. Ontbijt binnengepropt, dan vertrokken om familie te bezoeken. Na 5 minuten in de auto vroeg ik ML om mij terug thuis af te zetten en alleen te gaan. Bah mijn maag ligt in de knoop en mijn darmen liggen overhoop. Nu lig ik in de zetel onder een dekentje. Als je rond 6w misselijk bent, is het dan meestal voor de rest van het 1e trim of kan het eenmalig zijn? Wishful thinking... Haha
Oh prulletje!!! Wat ellendig! Hoopte zo op een mooi hartje en dan krampen die helemaal af zouden zakken zodat je toch nog wat kon genieten Jemig meis.. Sterkte zeg!! Fee: mijn ervaring met borsten is dat t stukken minder pijnlijk wordt zodra ze wat beginnen te lekken.. Volgens mij is die pijn het op gang brengen van alles, zodra t wat lekt is het op gang. Daarna jeukte het soms nog wel verschrikkelijk maar niet meer die stekende pijn!! Volgens mij begint t normaal ergens rons een maand of 6 a 7 te lekken? Maar kan ook veel eerder hoor! Ik was achttien weken toen ik tijdens een tentamen opeens voor t eerst kletsnatte plekken in mn t-shirt had Erg genant De misselijkheid: kan komen en gaan (kan helaas ook blijven) Vorige zwangerschap van week 6-15 misselijk geweest van 6u 's ochtends tot 20u 's avonds.. Nu een keer overgegeven en drie dagen (verspreid over twee weken) heel misselijk geweest maar verder alleen maar een knagend misselijk gevoel maar niet mega ziek ofzo.. Hoop voor je dat t een af en toe dingetje is ipv een alle dagen de hele dag ding Maar t is wel een typisch zwangerschapskwaaltje he Das dan misschien weer een schrale troost? En linsy gefeliciteerd!!! Littledreamer: succes