Oh lieve Prul, wat verschrikkelijk! Heel, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Ik had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie! Fee, mijn borsten deden in het begin echt enorm veel pijn, nu alleen nog mijn tepels en die zijn zo gevoelig dat ik er zelfs geen dekbed op kan verdragen momenteel... Ik ben vandaag 8 weken zwanger en ik ben nog steeds enorm misselijk. Het verschilt denk ik per persoon en per zwangerschap. Neemt niet weg dat het allesbehalve leuk is! Discussie wel gelezen, er is voor beide meningen iets te zeggen. Ik ervaar deze zwangerschap sowieso heel anders dan voorgaande, omdat dit de laatste is en ik heel bewust wil genieten van alles. Maar de kwaaltjes en de zwangerschapsvergiftiging, de opnames in het ziekenhuis en de pijn, die mogen ze meteen cadeau krijgen van me! Linsy, nog van harte gefeliciteerd! Leuke reactie van je vader! Meiden met een echo vandaag: heel veel succes en plezier! Ik duim keihard voor jullie!
Prulletje wat erg! Linsy nog gefeliciteerd, vergeet het steeds te melden! Kleine Roe hij is echt super leuk! Little dreamer succes, hopelijk zakt de misselijkheid iets! Hommel en joma bedankt voor de opbeurende woorden. Ik ben bijna blij hommel dat jij het ook hebt (sorry). Ik vond het zo niet normaal maar ben niet alleen hihi. Fee balen de misselijkheid, hope dat het eenmalig is!
Zie, ik wist dat ik iets vergeten was! Grootsgezin: ik herken het niet, maar het lijkt me echt ellendig. Ik hoop dat je je snel wat lekkerder in je vel voelt zitten en dat die vitamines je een boost zullen geven! Knuffel! Kleine Roe, superleuke buikband! Ik heb er ook eentje gekocht, een grijze, kon hem niet laten hangen!
Grootgezin... ik was ook blij om te lezen dat ik niet de enige ben Zo raar vind ik het dat iedere zwangerschap weer anders is. Met mijn dochter heb ik het zwaar gehad. Geen roze wolk, misselijk maar niet over kunnen geven, drie deuren verder kunnen ruiken wat ze aan het koken zijn, geen energie, ontzettend pijn in mijn buik waardoor ik met 24 weken harde buiken kreeg en vanaf 4 uur naar huis moest en dan ging ik plat.. zelfs zitten ging niet.. maar wat ik vooral zo naar vond.. ik was mezelf niet.. ik was continu down en voelde me zo kwetsbaar, ik wou niemand meer zien en heb me onder een steen verstopt.. serieus er was een mode verandering aan me voorbij gegaan.. was ik eindelijk in de stad een jaar later.. hey iedereen draagt gekleurde broeken?! Ook is was zo blij met de baby in de buik.. vooral wanneer je het gaat voelen schoppen!!! Maar de rest.. ik heb ook echt tegen de vk gezegt.. sorry hoor maar ik vind er geen klap aan.. nou toen zei ze.. dat vind ik ook haha. Daarom enorm tegen weer een zwangerschap opgezien en deze is zo anders! Ja ik ben moe, en duizelig, en een gigantische zoutzak, ook ik doe s'middags niks leuk meer met mijn dochter maar kijk tv.. (schaam schaam) Maar aan de andere kant, niet misselijk, geen versterkte geur (halleluja), geen buikpijn of rugpijn of pijnlijke borsten. Ook mentaal voel ik me zo veel beter, ik straal wat meer.. nu ja.. in de ochtend dan.. savonds zie ik eruit alsof er een truck over me heen is gedendert.. Maar manlief heeft het zo goed in de gaten voortaan.. sinds twee weken dus zo moe.. neemt hij automatisch dingen over.. zegt hij.. ja ik zie dat je echt moe bent dus nogal logisch.. toch mist hij mijn aandacht wel hoor.. hmm vanavond misschien iets extras lief voor hem doen.. als het me lukt
Ravi thanx! Ook al zo een leuke band! Nooit aan gedacht maar vind het zo leuk met zo een tekst erop! Little dreamer jeej!!
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ Bam - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Hommel82 | Meisje - Jongen - Verrassing Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Yvon1893 -Meisje - Jongen - Verrassing 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Prulletje2 - (29) - 1e kindje | Meisje - Jongen 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ LinsyVH - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Nienkiej - (24) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Monika Afspraken Juli 21. Littledreamer gyn + echo - Prulletje2 echo 22. Meissie83 intake vk - Bam vk + echo -Hommel82 echo -Junyor intake + echo vk - Juul 83 echo + intake vk - Fee89 intake + echo gyn - Indy22 echo - Junyor echo 2 fertiliteit - Jolanda1971 afspraak vk 23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo - LinsyVH bloedprikken 24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Prulletje 2 echo vk - Papilio intake echo 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk - Yvon1893 echo 3 gyn Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk - Mamamies echo 4. Prulletje2 intake vk - Nienkiej intake + echo - Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo 5. Joma 2e echo Gyn 6. Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk 8. Elijfay echo gyn 11. Charly1981 echo 2vk - Prulletje2 NIPT test 12. Marieke 34 intake + termijnecho Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Hommel, zo zie je inderdaad dat elke zwangerschap anders is. Ik maak me nu wel wat minder druk. Ik herken echt veel en dat is zo vreemd om te lezen. Bizar wat het allemaal met je kan doen toch. Ben allang blij dat de sombere bui van gister voorbij is, de wereld werd gewoon op een uur tijd donker brrrrrrr heel eng eng gevoel. Ik voel me ook heel schuldig tegenover de kinderen, normaal heb ik voor ze uit bed komen het huishouden klaar en verzin ik vanalles maar het lukt gewoon niet dus ook maar even wat meer computer en tv. Vandaag al wel wat gedaan dus daar al heel blij mee. Het gaat voorbij en het is voor een goed doel!
Dankjewel, voel me echt veel minder bizar. Dacht even dat ik gek geworden was of de greep kwijt was op alles, homonen hormonen hormonen.