Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat naar prulletje, erg verdrietig. Ik hoop dat jullie dit samen kunnen verwerken en het een plekje kunnen geven. Heel erg veel sterkte de komende tijd! Knuffel !Zal ik je wel bij de Vlindermamas zetten of liever even mee wachten?

He Sparky, wat leuk dat je wat van je laat horen :) ben benieuwd wat de uitslag zal zijn!

2. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte prulletje!

3. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Oh lieve prul, wat moet dit erg zijn! Ik weet niet wat ik moet zeggen... Zit met tranen in m'n ogen... Al die ellende voor niets doorstaan... Och meisje toch... Ik denk aan je... Heel veel sterkte met dit verlies! Xxx

4. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte prulletje! Wat een verschrikkelijk nieuws!

5. Thatsme87

Thatsme87 Lid

28 apr 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte prulletje.

6. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Prulletje, heel veel sterkte! xxx

7. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Vooral centjes :) maar met mijn mama ga ik kijken voor een nieuwe inbouwmicrogolfoven. Is echt dringend tijd! ;)

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik heb hier ff een emo momentje. Als ik vrouwen hoor klagen (en ik zeg niet dat je niet mag klagen want ja je kan er gewoon soms ff genoeg van hebben. Dag in dag uit pijn bv, ja dan snap ik dat je wilt klagen), maar als ik vrouwen over ieder zuchtje hoor klagen gaan bij mij de haren overeind. Ik draai me dan bv expres om. Ze hebben geen idee wat voor een wonder het is DAT ze uberhaupt zwanger mogen worden. Ik weet dat mijn zwangerschap (als de kleine lekker blijft zitten) een zware zal worden. Dit voor vele complicaties die ik al van te voren had en het laatste jaar erbij gekregen heb. Ik weet ervan, ik weet dat ik waarschijnlijk een helse pijnlijke zwangerschap ga krijgen, maar kom maar op. Wij hebben bergen moeten verzetten om weer een positieve test te kunnen krijgen. Tegen mij is ook verteld dat ik waarschijnlijk nooit meer zwanger kon worden. Ow wat deed dat pijn. Ja je wereld stort in elkaar. En hard. Sorry ik ben ff heel erg geëmotioneerd wanneer ik dit typ (hiep hoi hormonen!).
    Iemand heeft mij hier op dit forum ooit verteld "Zwanger worden is bijzonder, zwanger blijven is een wonder". Die woorden draag ik nog altijd op mn hart. Sorry ik moest dit ff kwijt, ik hoop echt niet dat ik mensen voor hun kop stoot hiermee. Want dat is niet mn bedoeling.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wauw, ik steel die zin even van je als je het niet erg vindt. Respect hoor.

10. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Net m'n baas aan de telefoon gehad. Ik ga vanaf morgen weer proberen te werken. Maar wel halve dagen. Van 8 tot 12. Zo kan ik smiddags nog wat slapen en hoef ik er smorgens niet super vroeg uit. (Begin normaal om 7 uur) hierdoor hoop ik ook minder misselijk te zijn. Maar kom wel m'n baas tegemoet om weer aan het werk te gaan. Morgen ook maar open kaart spelen tegen m'n collega's denk... Die zullen ook wel denken... Ben anders nooit ziek of werk nooit minder, en nu beide wel...

Hopelijk valt t qua warmte ook mee op m'n werk. Zijn hallen met platte daken en geen airco. Ook de luchtverfrissing werkt nu niet omdat ze het systeem aan het vernieuwen zijn. Dan maar een flesje water in de vriezer en laten ontdooien door de warmte op de vloer...
    Zo ook maar weer beter melden bij uwv en uitzendbureau... Zijn we daar vanaf, haha

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Yinx niks aan toe te voegen

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Welkom Yvon1893! Wat mooi dat je al 2 goede echos hebt gehad! Super! Gefeliciteerd.

Prulletje, nee toch meis :( Hele dikke knuffel!
    Persoonlijk zeg ik gooi die spullen niet weg. Wij hadden vorig jaar ook zo een klap. Ik had ook netjes zo een agenda bijgehouden, fotos gemaakt ect. Ik heb t nog. Sterker nog, ik heb mn agenda naast mn nieuwe agenda gelegd. Ik merk dat ik ik leuk vind om t te vergelijken. Ook kijk ik bv naar de fotos van vorig jaar met mn mk en naar mn buik nu. Heel bijzonder en nu al een grotere buik. Ik zou de spullen echt nog niet weg gooien. Ja t doet nu veschrikkelijk veel pijn, logisch, ondanks alle pijn is het kindje enorm gewenst.
    En de keuze om t af te wachten, heb ik ook gedaan. Zo had ik vorige jaar bijna iedere week tot 11,5 week een echo. Iedere keer was t zakje leeg, maar t vruchtzakje groeide gewoon door, alles groeide door, maar t was alleen leeg. Ik kon t ook niet over mn hart krijgen dat ze de kleine bv niet zagen en dat ik dan zomaar een levendwezen weg liet halen. Wij zelf hadden toen de knoop doorgehakt toen bij 11,5 week t voor t eerst aan t krimpen was.
    Wat ik hiermee wil zeggen is als je gevoel zegt dat je nog wilt wachten, dan wacht. Neem de tijd. Dit is niet niks. Huil het uit, kruip in die heerlijke armen van je vriend/man.

Kleineroe, leuke teksts!

LittleDreamer, gefeliciteerd met een kloppend hartje!

@hier, zaterdag met mn moeder wezen shoppen. Ik heb een heel leuk zwangerschapsrokje gehaald en een leuk zomer jurkje. Klinkt misschien gek, maar ik ben al 2,5 kilo aangekomen afgelopen week en ik ben er blij mee! :D

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo mooi die zin wordt er emo van maar het is een feit en ik weet dat het meerdere kanten op kan gaan helaas ook ervaring mee...maar we blijven positief dat we met zijn allen een mooie wondertje krijgen

14. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Sparky, die woorden mag je stelen hoor ;) Ik heb ze ook van iemand hier op t forum. Tranen schieten nog in mn ogen :p
    Ik hoop dat ze snel bij jou een oorzaak vinden zodat ze t makkelijk en snel mogen verhelpen. Zodat jullie zsm weer zwanger worden en dat de kleine gup ook lekker blijft zitten!

En nogmaals, ik hoop echt niet dat ik iemand voor de kop stoot. Tuurlijk mag je klagen. Iedereen klaagt wel eens! Frustraties moeten er ook uit kunnen ;)

15. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Positief blijven is het beste wat we kunnen doen. Hoe moeilijk t soms ook is. Soms wordt ons geduld gewoon even op de proef gesteld zullen we maar zeggen.

16. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Mooi gezegd, Yinxy!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook aangekomen al...en ja hoop dat het weer geen 40 kilo wordt ....maar we zullen het meemaken..maar ja zie het aankomen en groeien ook als iets positief nu dat er wat gebeurd en verder gaat!

18. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Nou zitten we hier allemaal te snuffen denk ik. De tranen komen hier vanzelf, mooie woorden yinxy.

Voor allemaal hier een dikke knuffel

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dankjewel Yinxy!

20. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411