ja zeker ..zooo 9 ponders dus jij dat zijn andere maatjes hihihi ja jij kent je schoonouders het beste als ze ook maar lief zijn das belangrijkste
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Hommel82 | Meisje - Jongen - Verrassing Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Yvon1893 -Meisje - Jongen - Verrassing 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Monika Prulletje2 Nienkiej Afspraken Juli 22. Meissie83 intake vk - Bam vk + echo -Hommel82 echo -Junyor intake + echo vk - Juul 83 echo + intake vk - Fee89 intake + echo gyn - Junyor echo 2 fertiliteit - Jolanda1971 afspraak vk 23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo - LinsyVH bloedprikken 24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Papilio intake echo 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk - Yvon1893 echo 3 gyn - Aza afspraak + echo 2 vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk - Mamamies echo 4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo 5. Joma 2e echo Gyn 6. Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk 8. Elijfay echo gyn 11. Charly1981 echo 2vk 12. Marieke 34 intake + termijnecho 20. littledreamer termijnecho 2 gyn Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
hier altijd gezegd 1 dus ja iedereen geloofd het nog steeds niet dat er een 2e aankomt..jullie?? ja wij zulke dingen ..ohh en wat vondt je man?? hallo wat vondt mijn man ...volgens mij ben je hier samen bij....en Jaahh gepland voor zover je kan plannen...oke toen waren ze uitgeluld maar pfffff wat irritante vragen en opmerkingen
In elk geval fijn dat t lieve vreemde vogels zijn en niet alleen maar vreemde vogels Ik ben bang dat bijna iedereen lauwe reactie krijgt op baby nummer 3 of in elk geval op baby nummer 4.. 2 is toch een beetje de norm he Wij zouden zelf heel graag vijf kids willen!! Maar dat moet fysiek en financieel wel haalbaar zijn en t moet lukken he.. Zoontje trouwens 4 kilo bij 38 weken.. Die had ik niet met 42 weken eruit willen persen hoor `maar vond t wel fijn dat t geen ieletje was.. vind mini's van 4 kilo al enorm teer en kwetsbaar, laat staan 2,5 kilo ofzo.. Zou echt bang zijn dat ik een armpje zou breken met aankleden ofzo
Mijn dochter was (gewoon 40 weken) slechts 2,5 kilo. Naast haar lag een kind dat op hetzelfde moment was geboren van vijf... En ik zag alleen maar een enorme walrus. Ik vond het zo'n groot kind, omdat je eigen kind al heel snel de norm is Iedereen vond haar zo klein en teer, maar dat heb ik echt nooit zo gezien. Ik was dan ook nooit bang om iets te breken (terwijl ik dat laatst met het kind van een vriendin van mij (normaal gewicht) toch wel weer vond!)
Oh wow Joma, wat een prachtige buik had je toen! Nu trouwens ook alweer in wording. Echt super! Lol, hier ook een rondjesdraaier Meissie, fijn dat je voorbereid was op de reactie van je schoonouders. En dat ze lief zijn is het belangrijkste! Nienkiej, heel veel sterkte meis, wat ontzettend verdrietig! Renske, lekker genieten daar in Lissabon!! Hier twee heel verschillende geboortegewichten gehad: oudste woog 2620 gr en de jongste 3245 gr. Beide keren ingeleid, oudste met 37 weken en de jongste met 38 weken. Dat gaat deze keer overigens weer gebeuren. Met 99% zekerheid word ik ingeleid met 37 à 38 weken. Dat vind ik best jammer, zou best graag een keer willen ervaren hoe het is als de bevalling uit zichzelf begint, maar alles voor de gezondheid van beeb!
Ow een uitstrijkje daar zit ik mee in mijn maag. Ik heb al een paar keer een oproep gehad maar mocht steeds niet vanwege zw of in het jaar ervoor. Nu heb ik nog nooit een uitstrijkje gehad en ben al 34! Ik dacht dat ze dat niet deden bij zw? Zou ik er om kunnen vragen? Meissie, altijd een beetje raar als mensen zo reageren, jammer. Enne flinke beebs! Poeh
als je bij de Gyn voor echo moet heb je kans dat hij het doet nu met je leeftijd anders kan je gerust zeggen dat je eigenlijk nog nooit met oproep geweest ben ivm omstandigheden..
iedereen vondt het een prachtige buik maar hij was echt mega en stond echt op spanning en had er echt behoorlijk last van al heel snel zat hij in de weg..terwijl ik wel trots was op mijn buik maar iets te veel lichamelijk en geestelijk aanwezig zeg maar ja ik ben bang dat het nu dus echt meer gaat worden.....als het maar niet klapt en nog verder uitscheurd ..ach die scheuren zitten er al maar worden meestal nieuwe ernaast zeggen ze grrr...maar ja ruimte heeft een kindje bij mij iig wel waarom wordt jij ingeleid eigenlijk?? hier werd ik met mijn dochter met 37 weken ingeleid ivm met die zwangerschapvergiftiging en ja die bloedruk van 160/215 werd heeel gevaarlijk..maar ik was ook echt goed ziek ervan..zo eng....dus was zo blij dat ik ging bevallen en mijn lichaam gezond weer terugwilde het enigste wat ik daar riep me kind moet eruit
Ik word ingeleid omdat ik twee keer zwangerschapsvergiftiging kreeg en omdat mijn lijf niet heel sterk is door de SLE. Ik moet reserve overhouden voor de bevalling. Daarnaast was en is mijn bloeddruk een punt van zorg, tegen de 34 weken echt torenhoog. Vandaar dat ze kiezen voor safe en dus inleiden. Kan me voorstellen dat het voor jou niet fijn was om zo'n megabuik te hebben in verband met pijn enzo. Maar voor buitenstaanders ziet hij er echt prachtig uit!
oke hier dus exact hetzelfde zwangerschapsvergiftiging en daarom lag ik al apart met 35 weken in het ziekenhuis home alone mocht alleen douche of naar de wc ..en met 37 weken gelijk ingeleid ..maar was vanaf 30 weken bij mij al extreem hoog...ben zeer benieuwd hoe het nu bij de tweede gaat verlopen bij mij omdat jij het dus bij allebei al heb gehad
meiden met een echo morgen iig succes!!! ik ga mijn hoofd op mijn kussen leggen!!! weltrusten en slaap wel allemaal!!
Mijn dochter was bij de geboorte 2760 gram en 48cm. Ze is geboren met precies 39 weken. Ivm ruimtegebrek in mijn baarmoeder (tussenschot) was ze wat klein maar verder gewoon gezond. Kans is nu weer aanwezig dat het kindje klein zal blijven en ook grote kans op keizersnede. Mijn dochter lag al vanaf een week of 20 in stuit en is nooit meer anders gedraaid. Komt ook weer door het tussenschot
Bam, kan dat verder dus geen kwaad? Ik heb er nog nooit van gehoord. Klinkt wel heftig eigenlijk! Bij je eerste ook een keizersnede gehad? Of heb je een stuitbevalling gehad? Sorry, veel vragen, maar ik ben nieuwsgierig
Pfff ik moet morgen werken (06:15 uur opstaan) en word echt al letterlijk misselijk en moe bij de gedachte
Het KAN wel gevolgen hebben voor een zwangerschap. Zo is er meer kans op een miskraam en ook op vroeggeboorte. Bij mijn dochter kwam ik er pas achter dat ik het had. Vanaf toen werd de zwangerschap erg medisch. (Dat wil ik nu dus anders!) Er werd ook gezegd dat ze niet willen dat ik voor de 28 weken beval en daarom zo goed in de gaten werd gehouden. Toen ik dus de 30 weken gepasseerd was, was ik erg opgelucht. Gelukkig bleef mijn dochter netjes tot 39 weken zitten Maar dat kan bij een 2e zo weer anders zijn en word dus wel weer goed in de gaten gehouden. Ik wil nu alleen ook bij de verloskundige lopen en niet (alleen maar) bij de gyn. Bij de 1e heb ik inderdaad een keizersnede gehad want een stuitbevalling zag ik totaal niet zitten. Een draaipoging hebben ze het ook nooit over gehad want dat mag geloof ik niet met een tussenschot. Ik heb nu alweer een echo gehad met 6 weken en het tussenschot was zo goed zichtbaar! We snappen echt niet dat dat pas bij mijn dochter is ontdekt terwijl ik vele echo's heb gehad in 2008 met mijn miskraam. Het is iets wat al in de buik van mijn moeder is ontstaan tijdens de ontwikkeling van mijn baarmoeder. Het kan niet zomaar ineens verschijnen. Later hoorde ik ook wel vaker dat de ruimte in mijn buik te vergelijken is met de ruimte die een tweeling heeft. Ik zou ook moeilijk een tweeling kunnen dragen, dus ben heel blij dat het er maar eentje is.