Dankje !!! ja de foto,s maak ik zelf ook een hobby van me hihi je moet als je bericht toets dan onder meer opties dan opent hij berichtvenster groter en dan zie je naast lettertype enz een paperclip die aanklikken en dan krijg je een pop up venster en daar kan je bestand uploaden is het geupload sluit dat venster en dan bij je bericht bij paperclip staat het bestand en voeg toe
Wauw!! dat is een superstrakke echo foto zeg!!! en echt gelijk zo strak minimensje Mooie hoor gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
Meiden met een mooie echo gefeliciteerd!!! Allemaal inwendig of zijn er al uitwendige echo's gemaakt??
@Juul en klopt je termijn een beetje of was dat nog niet te meten?? waren de aankomende ouders erbij bij de echo? en zo ja wat was de reactie??
Ja vooral die bruinwitte op de foto want die heeft geel groen en die blinken altijd op camera is moeilijk fotograveren hihi en ze zijn ook echt superlief!! en maak paar keer per week wel wat foto,s van ze
Volgens de VK zit ik nu op ca7 week. Over twee week gaat hij bepalen wanneer ik ben uitgerekend. Hij dacht nu 4 mrt. Uiteraard waren de aanstaande pap en mam erbij! En ongelovelijk hoe blij zewaren. Ik besefte me direct waar ik het allemaal voor doe! Ik denk dat ze in shock weer naar huis reden, haha. Wie hadden er nog meer ehos? Allemaal posi vandaag?
kan me goed voorstellen dat de aanstaande pap en mam in schock kunnen zijn nu ja hoe bijzonder mooi moet dit voor hun zijn ook!!! uitraard voor jou ook....heb je veel contact met ze en wat is het contact tijdens de zwangerschap?
Wooooooow Juul wat een mooie, duidelijke echo . Geniet ervan! Hier een foto van mijn hond Mambo, op z'n zij maar krijg het niet goed...
Ik had een uitwendige echo maar een te volle blaas.. Geplast en toen inwendig.. Mooi kloppend hartje.. Wel n week terug gezet.. Datum 11 maart 😄
Gefeliciteerd Hommel! En Joma ik heb veel contact met ze! Spreek ze in ieder geval elke week en we doen veel over de whatsapp
@Hommel gefeliciteerd!!!! had je een lange cyclus of een laat ei omdat je terug ben gezet een week??? super he zo,n kloppend hartje!!
Mag im je vragen hoe het precies zit bij jou? Draag jij het totaal van de wensouders. Dus ei en zaad van de wensouders? Misschien brutaal maar is nieuwschierigheid
Momo vragen mag hoor! Is mijn eicel met zijn zaadje! Laagtechnologisch draagmoederschap! Dit was de enige manier voor ze