pittig hoor om zo maar even te zeggen maar zeer zeker respect..lijkt me zelf heel moeilijk en hoe graag ik iemand zou willen helpen ik denk niet dat ik het zou kunnen..daar ben ik eerlijk in...des te meer het super is dat jij het wel kunt en meer draagmoeders zeer zeker petje af hoor!!!!
Joma.. Waarschijnlijk vanwege verkeerd berekend ongi.. Veel bruinverlies.. En late ei en innesteling .. Helaas wel n bloeddruk van 90 over 50.. Verklaard sloom en energieloos gevoel
Juul heel mooi wat je doet. Er zouden meer vrouwen als jou moeten bestaan. De gezichten van de aanstaande ouders lijkt me super. Yeahbaby wat een schatje! Joma, ja ti's al een ouwe sok, maar als je m ziet zou je dat niet zeggen. Ti's net een puppy qua rennen enzo. Spelen kan ie helaas niet, heeft ie nooit geleerd. Hij was 5 toen we m uit t asiel hadden gehaald. Hij speelt nu zoals de kat doet. Speeltje in de mond en dan weggooien, achteraan rennen, met de poten er dan tegen aan tikken, ect. Heerlijk om te zien. Ja hommel! Een hartje! Super nieuws. Balen dat je zo een lage bloeddruk hebt. Heeft de gyn je advies gegeven om die wat hoger te krijgen? Morgen komt waarschijnlijk m'n zus en m'n nichtje op bezoek. Heb ik zo een zin in! Lekker een hele dag samen met m'n zus en die kleine meid. Ik ben zo ontzettend dol op d'r. Nog een reden waarom ik blij ben dat ze komen is dat m'n dag dan sneller gaat overmorgen de eerste echo en ik merk dat ik sinds vandaag soms toch wel zenuwachtig ben.
Hier ook een lage bloeddruk, 100/50...en dat is goed te merken in het energieniveau. Ik ben op nu... Meiden gefeliciteerd met jullie mooie echo's!!! Lekker van genieten. Hier geen huisdiertjes.
Oh wauw gefeliciteerd met de mooie echo's!! Gaaf zeg En fee (toch?) nog succes straks! En super lieve hondjes zie ik ook langskomen.. Leuk hoor Wij hebben nu nog niet de ruimte voor een hond (hebben alleen een balkon en geen tuin en wil graag een lekkere tuin als we ons gezinnetje uitbreiden met een hond) Even een MvM vraagje.. Ik ben gister door de stress van ziek kind vergeten de kratten naar het inleverpunt te brengen. Dar moet vóór dinsdag (dus denk dat de ophaal man dinsdag ochtend komt). Te laat dus.. Wat zou ik nu moeten doen? Gewoon bewaren en volgende week maandag twee kratten inleveren? Of kijken of er andere ophaalpunten zijn waar de kratten op andere dagen opgehaald worden?
@Jolanda, hommel en Juul: gefeliciteerd! Super goed nieuws allemaal! Ik heb mijn eerst echo morgen en begin nu wel zenuwachtig te worden... @indy ik zou als ik jou was MvM even contacten over wat nu te doen. Bij mij worden ze altijd opgehaald op maandag dus dat loopt anders. Nog even in het kader van de honden hier, wij hebben een labrador! Een super lieverd ook met een enorm zacht karakter.
Meiden met kloppende hartjes geweldig nieuws Sorry ben op het werk en ben doodmoe Mijn bloeddruk is 75/50 pffff
Mol, nog zo een schatje! Indy, ik zou ook even contact opnemen met ze. Hier komen ze de kratten bv op woensdag morgen brengen. Morgen krijg ik m'n eerste kratten en mag en kan ik eindelijk beginnen. Maar ik zou even bellen. Je bent vast niet de eerste waarbij dit gebeurd
hey gets erg laag hoor kijk je uit,,,en ik zeg als niet gaat lekker naar huis gaan hoor als je plat op de grond komt hebben ze ook niks aan je dus...
sjudith...ohh doe je voorzichtig!! Wat de andere dames al zeiden, als je je niet goed voelt stop dan optijd!
Hartje gezien en gehoord 125 slagen per minuut. Kleine pruts is 5 mm groot. Morgen post ik de foto's. Volgende afspraak 26aug om 19u Datum blijft 15/3! Volgende keer nekplooimeting en bloedafname.
Ik vind het eigenlijk wel vreemd.. Hier ben ik dus 7 weken.. Wat sl raar is maar uitgerekende datum ineens 11 maart? En luisteren naar hartje deden ze zo vroeg nog niet vanwege straling die vrij zou komen en slecht zou zijn voor hartje.. Ook had ik nog n kleine cyste maar dat was wel normaal en zal de volgende keer waarschijnlijk weg zijn..
Oooooooh nog goed nieuws, proficiat Fee ! Moi, wat een mooie hond, mijn zus heeft dezelfde, ook superlieverds he! Sjudith oppassen hoor, dat is toch wel een érg lage bloeddruk. Je op tijd zetten als het niet meer gaat hoor
hartje luisteren was slechts enkele seconden dus zoveel kwaad zal dat wel niet doen zeker? Ik had ook een cyste op een eierstok maar dat was niet erg zei de gyn.