Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ravi, gefeliciteerd met jullie zoon!

Kaakjes kende ik ook niet :) ik dacht al dat t een autocorrectie was.

Misselijkheid, enige tip is kleine beetjes eten. Dat helpt als ik een lichte vlaag op voel komen. Maar goed, echt weten doe ik niet. Hier nog geen spoor van misselijkheid te bekennen.

Ils1, ja ik moet er echt vaak uit. Moet wel bekennen dat zodra ik wakker wordt, ik standaard nu naar de wc ga. Vriendin van me vertelde vorig jaar dat zij regelmatig toch bleef liggen en dat ze toen een blaasontsteking kreeg. Dus ik ga standaard, ook al heb ik niet de druk. Wel komt er altijd uit zeg maar ;)

2. AzA

AzA Niet meer actief

Hier sinds gister dus misselijk. Echt niet fijn. De dagen daarvoor voelde alles wat ik at als een steen op mn maag. Echt een naar gevoel. Maar wat ik me nu afvraag.... hoe kan je eten als je misselijk bent? Als ik alleen er al aan denk om iets te eten wordt ik nog misselijker. Ik krijg zo echt niet wat door mn keel heen...

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Ravi met je zoon !

Wat wordt de lijst mooi met al die hartjes. ..ik wil ook een hartje bij mn naam. Hoop het zo. ...nog maar 2 nachtjes slapen ;)

4. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    We gaan duimen voor een mooi hartje Bumbaaa, spannend hoor!

Aza ik moet ook niet denken aan eten hoor. Maar merk wel als ik iets eet dat het wel tijdelijk wat minder is de misselijkheid.

@ Yinxy ik denk het ook altijd wel op te houden, maar dit gaat ook echt niet. Probeer voordat ik naar bed ga al niet meer zoveel te drinken, maar dat helpt niet haha ;)

5. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    ik drink veel wanneer ik iets probeer te eten. Dan gaat het iets vlotter binnen. En als ik dan moet overgeven is het aangenamer als er water bijzit ipv enkel zuur zeg maar ;)

Of ik eet een uur niet en probeer dan kleine dingen. Echt 1 hapje koek per 5 minuten en 100x knabbelen bah... Om toch iets binnen te hebben.

Veel beterschap!

6. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een probleem hoor. Ik probeer zoveel mogelijk af en toe een droog toastje ofzo weg te werken.
    Omdat er aan droge crackers geen tot bijna geen geur zit gaat het wel.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen
    Ik zou toch zweren dat ik vandaag geschreven had en ik zie het niet meer terug hmmm

@hartjes op de lijst zijn prachtig!!

@misselijk zijn ben ik sinds gisteren ook blegh ik kan pas echt wat eten in de middag en in de ochtend een paar kaakjes (in Rotterdam een doodnormaal woord hihihi)

Kunnen jullie een beetje tegen de warmte? Ik heb er nu al best last van.

Zo wij zijn uit de doopnamen 😊 "naam" Juan Costantino en "naam" Anna Maria

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh als ik dat zo lees lijkt me vreselijk die misselijkheid.....hier geen last en met mijn dochter ook geen last gehad gelukkig

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja die kaakjes komen uit Rotterdam:D

warmte normaal kan ik bakken in 33 graden
    maar nu nee wordt gewoon eng van de zon en warmte nu ;)
    mooie doopnamen!!!:)

10. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Ik heb over een uur de echo en intake, spannend..!!

11. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie doopnamen !

Ik kan normaal heel erg goed tegen de warmte, heerlijk altijd. Nu merk ik dat ik het snel te warm voor me is haha.

Spannend moi! Succes en veel plezier. Zal duimen!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Moi veel succes meid!

Ik heb pas om 16 uur!

Ik kon ook tegen bakken in de zon en nu word ik er eng van

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke dus heel herkenbaar die zon nu hahahahaha

dames die voor echo moeten succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

hoi meiden.. ik begin me ondanks de goede echo gisteren toch wat zorgen te maken.. hoe ik ook reken.. ik snap niet dat ik meer dan een week terug ben gezet.. Nu heb ik gerekend vanaf flinke ongi .. 28 mei.. en maar een lange cyclus.. 31 dagen en dan moet ik toch echt 8 weken zwanger zijn.. Ik ga vanmiddag de vk maar bellen want ik vertrouw het niet helemaal meer.. ik zou meer gerust gesteld zijn mocht ik volgende week een nieuwe echo hebben waarop groei te zien is.. bah.. onzekerheid is niet leuk

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    He bah hommel hopen dat het meevalt

16. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zo, weer terug uit Lissabon. Het was daar een stuk aangenamer qua temperatuur dan hier... Door het eten dat anders was en slechter slapen, was ik toch regelmatig misselijk. Vanmorgen voor het eerst overgegeven. Overmorgen vertrek ik naar Denemarken voor een week kamperen. Niet fijn als je er dan iedere nacht meerdere malen uit moet om te plassen. Ik zie er eigenlijk wat tegenop :(

Mooie namen Sjudith!

Komen kaakjes uit Rotterdam? Hier in Friesland is het ook een bekend woord. ;)

Verder al weer veel mooie echo's erbij. Wauw. Ik mag over twee weken weer... :D

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @hommel: ze kunnen nu nog niet heel nauwkeurig meten. Dus het hoeft helemaal niet te kloppen dat je zoveel teruggeet bent. Het is niet meer dan een eerste indicatie.

18. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ja dat hoop ik ook.. maar ze heeft express meerdere keren gemeten.. het is idd maar mm werk maar het is wel apart wanneer je denkt echt 8 weken te zijn. Het hielp ook niet echt mee dat ze zo moest zoeken.. had het gewoon duidelijker verwacht.. stomme verwachtingen.. nu speelt er dus door mijn hoofd dat het niet gaat groeien.. ik snap er niks van dat ik deze zwangerschap zo onzeker ben.. misschien moet ik er minder mee bezig zijn en het gewoon 'los' laten..

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat Mejosje zegt inderdaad. Denk dat ze met dit termijn nog niet heel precies kunnen meten. Daarom heb je normaal volgens mij rond 10-12 weken een termijnecho. Maar wel erg vervelend dat je je zorgen maakt meis. Als het voor jou fijn voelt om de vk te bellen moet je dat gewoon doen!

Goed voor elkaar Renske. Lekker genieten van de vakanties!

Hier lekker dagje vrij vandaag. Het is vandaag wel lekker met een windje erbij zo!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Welkom terug Renske

Deel Deze Pagina