De gyn zei tegen mij dat ze pas ecjt een goed termijn kunnen zeggen rond 12 en dat je daarvoor opeens een andere data kan hebben daar hoef je je geen zorgen over te maken! Haha ik dacht dat kaakjes een ecjt nl woord was! 😂
Bij ons doen ze tegenwoordig termijnecho bij 10 weken. Twee jaar geleden was dat ook nog bij 12 weken, maar nu dus niet meer
ohhh ben ik de enige die het woord kaakjes niet kent...shame on me dames met de echo's vandaag...toitoitoi!! En ik las iemand die het geschatte termijn van de gyn/vk niet vertrouwde, gewoon bellen en uitleggen dat je het niet vertrouwd. Wie weet willen ze je nog een keer beoordelen?! de warmte, normaal kan ik er redelijk goed tegen maar nu merk ik zeker verschil hoor. Ben snel moe en kribbig door de warmte, zit het liefst de ganse dag binnen bij de ventilator. ben wel blij dat er vandaag een lekker windje staat. Ravi ook via deze weg...GEFELICITEERD met je tiener!! Hier hebben wij dit weekend ook feest, onze dochter is vrijdag jarig en zondag vieren we het met familie en vrienden. Ik ga de hongerige apen hier voorzien van voedsel, tot later vandaag!!
Weet je dan ook wanneer je eisprong is geweest?? Als je een korte lf hebt wordt je al snel terug gezet, dat had ik bij mn dochter ook. Normaal gezien gaan ze bij een berekening via internet uit van een eisprong op dag 14. Dus daar zou het in kunnen zitten misschien.
Ik ben zo ongelofelijk uitgeput!!! Gelukkig heeft mijn vriend nog 2 weken vrij maar als ik dan nog zo moe ben dan heb ik echt hulp nodig voor mijn dochter! Ik ga moe naar bed en word extreem moe wakker. Ik slaap gewoon goed. Kan amper mijn dochter tillen omdat ik zo moe ben en daarom gewoon weinig kracht heb. Van een ommetje lopen of even douchen word ik nog moeier! IK WIL SLAPEN, SLAPEN EN SLAPEN En dit is trouwens al zo sinds 2 weken, dus het is niet dat ik na een dagje al klaag. Ik heb ME (wat trouwens al 1 jaar erg goed ging), dus ben al sneller moe van een activiteit maar zoals nu is niet "normaal" meer. Mijn vriend is gelukkig een lot uit de loterij (met zijn eigenaardigheden natuurlijk ) maar hij is zo'n schat. Ik hoef niks en hij doet alles. Klagen hoor je hem niet en hij vind al helemaal niet dat ik me aanstel. Mijn vriend is nu even met de kids en een vriendinnetje van de oudste naar het water toe. Dus ik lig "lekker" in bed. Zo lekker vind ik het niet want is snikheet! Maar dat is het nu overal. Ik heb wel de ventilator er bij. Dat scheelt ietsje.
Bam, ik heb precies hetzelfde! Ik ben op, vanmorgen al op pad geweest met de kinderen. En nu hang ik in de schaduw in de tuin. Opperdepop. En dat is met name niet leuk voor de kinderen.
Jaaa, ik mag ook op de lijst met een hartje! Zojuist de intake en echo gehad en een kloppend hartje gezien! Verloskundige kwam ook uit op 7 weken nu. Maandag 18 augustus mag ik terug voor de termijnecho.
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Yvon1893 -Meisje - Jongen - Verrassing 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing ♥ Hommel82 - (31) - 2e kindje | MVM |Verrassing voor anderen 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. ♥ Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Monika Prulletje2 Nienkiej Afspraken Juli 23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo - LinsyVH bloedprikken 24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Papilio intake echo 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk - Yvon1893 echo 3 gyn - Aza afspraak + echo 2 vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk - Mamamies echo 4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo 5. Joma 2e echo Gyn 6. Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk 8. Elijfay echo gyn 11. Charly1981 echo 2vk 12. Marieke 34 intake + termijnecho 14. BAM termijnecho + bloedprikken 18. Moi1985 termijnecho 20. littledreamer termijnecho 2 gyn 26. Fee89 nekplooimeting + bloedprikken Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Moi gefeliciteerd!!!!! Helemaal fijn! Hier heb ik even gebeld en ze probeerde me idd goed gerust te stellen.. toch aangegeven dat ik wat bang ben omdat het wel een groot verschil blijft.. nu mag ik over twee weken terug komen voor n echo.. Dat vond ik erg fijn van ze.. nog steeds lang wachten zo maar beter dan 4 weken. Nu maar hopen dat mijn kwaaltjes erger worden
Ohh meiden met een mooie echo wat fijn. Geeft toch weer wat zekerheid. En alle klachten en kwaaltjes zó herkenbaar. Hier ook nog steeds erg misselijk. Heb nu sinds een paar dagen gembercapsules van een vitaminesupplementen en dat lijkt wel iets te werken! De emesafene van de huisarts lijkt eigenlijk weinig te doen. Helaas naast de 24u per dag aanwezige misselijkheid ook volledig uitgeput. Heb nu vakantie maar zou maandag de nacht in gaan op mijn werk, hier voor zijn ze gelukkig op zoek naar vervanging. Het gevoel wordt idd minder als je wat in je maag hebt maar als je zo misselijk bent heb je gewoon nergens zin in. Ik heb nu suikerwafels. Dat gaat enigzins. En blijven drinken meiden, dat is het belangrijkste!