Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Haagsmeisje, wat enorm vervelend dat de misselijkheid niet weggaat.
    En dat je uitgeput bent is al helemaal niet fijn...sterkte ermee.

Moi gefeliciteerd met je mooie echo!!
    Ik heb het idee dat ik de laatste ben met een echo:(
    Wachten duurt zo lang...nog 6 nachtjes.

2. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vitaminesupplementen moet vitamineshop zijn.
    Maar thanks meiden! Ik hoop ook dat het snel beter gaat. Voor alle andere meiden ook sterkte!

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik mag 28/7 dus net voor jou!! En vind het ook zo enorm lang duren :(. De vorige zwangerschap mocht ik met 7+5w al komen, dus is nu lang wachten! Maar we gaan van het beste uit hé! Hopelijk gaat de tijd snel :)!

4. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames hoe is jullie relatie met voedsel?

Ik word bij de gedachte van veel voedingsmiddelen misselijk. Bij de gedachte aan brood word ik misselijk, maar bolletjes of crackers met enkel boter gaan wel. Fruit gaat ook goed, net 350 ml verse jus en een appeltje op. Salade gaat ook goed. En chocolade en paprikachips. En heb heeel de dag dorst. Drink veel gemberthee. Eten jullie nu anders? Ben wel benieuwd
    Ik doe eigenlijk mee aan ramadan, maar als het vasten voor een zwangere vrouw te zwaar word, dan is het verboden om mee te vasten, dus ik vast even niet.

5. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haagsmeisje, goed dat je aan jezelf denkt, en niet aan je werk!

Ik ben babysitter, dus moet morgen weer een hele lange dag. Kan en wil me dus niet zomaar ziekmelden. (Alhoewel het wel zou kunnen: ze hebben een hele grote familie in de buurt wonen)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Haagsmeisje balen dat je je zo voelt hoop dat het snel beter gaat de rest van de weken!!

Hier heel de dag..trek ..trek en nog een zeg maar gewoon honger..dan heb ik net wat op en dan 2 uur later weer trek....ik neem dan wel gewoon gezonde dingen naast mijn brood en warme maaltijd....eet veeel fruit en tussendoor ook groentesnacks...tomaatjes ,komkommers..paprika, worteltjes , radijsjes ect....voordeel komt uit eigen tuin dus gezonder kan niet !!

7. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik mag er niet aan denken om nu brood of dergelijke te eten bah.

een banaan zou nu wel smaken, of tomatensoep met balletjes. Of 1 hoekje pizza of 10 frietjes ofzo lijken me nog lekker nu.

Vooral het idee van een vol bord maakt me misselijk. Of een warma pastaschotel bah :p

En daarnet dacht ik dat ik me vorige week zo lekker voelde na het eten van wat zoutcrackers. Daarnet aan mijn bureau stiekem moeten kokhalzen bij het denken van die crackers pfff.

Ik zal vanavond of morgen rondlopen in de supermarkt en wat zaken meenemen waarvan ik niet misselijk wordt in de winkel.

Gister misselijk tot smiddags. Vandaag nog steeds nu om 15.45 :( wel "slechts" tot 9-10u moeten overgeven.

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik ben ook héél de dag door misselijk. Wil eigenlijk ook niets eten, maar merk wel dat als ik iets eet het wel beter wordt. Dus ik probeer me toch geregeld te verplichten iets te eten. Brood gaat hier nog wel goed, de geur word ik soms wel niet goed van, maar het blijft goed binnen. Dus proberen we geregeld een boterham te eten :). Fruit krijg ik enorm het zuur van :(. Net een nectarine op en pff, ze ligt weeral enorm op mijn maag en gooit heel de tijd op :(. Jammer, want ben verzot op nectarines!! Ook chocolade krijg ik het zuur van, al moet ik soms een snelle snack binnen nemen of ik hang boven de wc ;). Hoop dat de misselijkheid nu snel begint af te nemen, want na 2 weken heb ik het wel gehad :)!!

9. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de okugest tabletten van vsm voor de misselijkheid.
    Dus hoop dat dat wat doet.
    Ik hoef gelukkig niet te spugen al moet ik soms wel rennen vanwege het kokhalzen.
    Het voelt ook herl raar... alsof je constant hele erge honger hebt maar get gaat met niks weg.

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Om 16u at ik een ijsje en zopas wat kersen. Voel me kiplekker nu. Kan toch niet de bedoeling zijn om de ganse dag steeds de misselijkheid weg te eten. Straks kom ik 20-30-40 kilo bij help :D

Vandaag mijn werkgever op de hoogte gebracht en meteen al laten vallen dat ik erg misselijk ben en rugpijn heb. Ohhhh een paar collega weten zeker al wat er aan de hand is. Ik leg zulke verbanden toch snel bij andere collega's hihi. Maar ze moeten nog 5w wachten helaas tot na de 2e echo :p

11. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    joehoe hier alles weer goed gegaan bij de vk...
    hartje klopte was wat gegroeit en wat een info pfff een hoop mee gekregen voor te lezen...
    gr esther

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Jaa al een paar meiden met een goede echo vandaag. Fijn!! Gefeliciteerd

13. AzA

AzA Niet meer actief

Hier alleen nog maar water gedronken en een bak vla. Aan de rest qua eten moet ik even niet denken. Moet mss ook maar in de supermarkt gaan rondlopen om te kijken waar ik me niet misselijk van ga voelen. Pff wat is dit naar zeg. Hopen dat de misselijkheid snel verdwijnt. Ik hoef er ook niet van over te geven. Al heb ik soms de neiging om mn vinger in mn keel te stoppen. Erg eigenlijk. En het is ook zooooo waaaaaaarrrm. *zucht*
    Nja ik ben vandaag alleen maar aant klagen. Niet goed.... hoop gewoon dat ik snel met volle teugen kan genieten van deze zwangerschap! :)

Meiden met goede echo's: gefeliciteerd!!

14. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws weer Esther, fijn!

Vervelend voor die meiden die zo misselijk zijn. Helemaal met dit weer. Hier ook wel misselijk, maar het verschilt soms ook een beetje per dag.

15. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik steek ook steeds mn vinger in mn keel maarja t hrlpt ook niks alleen maar dat mn maag pijn gaat doen.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Esther fijn weer hoor!!!

Wat eten sommige weinig.......op een dag...is ook niet goed!
    ik hoop dat jullie snel wat meer kunnen eten!!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi meiden
    Hier een kloppend hartje gezien en ws een veel te grote vruchtzak en zelfs zo groot dat de vk het nog nooit gezien had.
    Morgen naar de gynaecoloog.
    Bah het voelt niet positief

18. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Fijn weer Esther!

En sjudith; gelukkig ook een kloppend hartje! Maar wat kan het betekenen zo'n vergrote vruchtzak? Kan me voorstellen dat het je ongerust maakt maar het kan ook gewoon goed zijn toch? In ieder geval fijn dat je morgen dan gelijk terecht kunt in het zkh zodat je niet zolang in spanning hoeft te zitten!

19. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Hier nog even een foto van mijn echo, niet heel duidelijk maar toch leuk!:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      1
  20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0