Hè shit, Sjudith. Misschien nu stoppen met Googlen en morgen de gyn afwachten? Je maakt jezelf anders alleen maar gek. Wel fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien...
Oh jee sjudith! Hopelijk morgen alsnog goed nieuws hoor, ik zal al alvast aan je denken, dikke knuffel! Zo, we zijn terug van de gyn en alles was prima . Ik ben exact 8w2d zoals ik zelf had berekend, boontje is 1,8 cm. Ook gedurende enkele seconden een kloppend hartje mogen horen . Verder maakte ik me op voorhand zo'n zorgen over de inwendige echo maar dat was helemaal niet erg! Hierbij nog een foto van ons boontje , manman nu wil ik het zeker van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben!
Sjudith. .ik duim voor goed nieuws voor jullie. Wat een vreselijke uren tot je naar de gyn kan. yeahbaby. ..jij gefeliciteerd met de goede echo. Wat een duidelijke echo al hè . Toch een beetje gek zo die dubbele berichten. Onzekerheid gun je niemand.
Yeahbaby gefeliciteerd! Wat een duidelijke echo heb jij al! Bij mij is het voornamelijk nog een 'witte vlek'.. Ik ben zo benieuwd hoe het er over 3,5 week uitziet als ik terug mag, zal een heel verschil zijn!
@moi. Ja ik weet niet goed hoe dat komt maar ik vind alle echo's zo verschillend in scherpte, ligt mss aan de leeftijd van het echo apparaat ?
Sjudith wat goed dat je een kloppend hartje hebt gezien, maar wat een onzekerheid ook tegelijkertijd. Ik hoop dat alles goed gaat komen. Probeer inderdaad niet teveel op internet te lezen. Hopen en duimen voor goed nieuws! Yeahbaby wat een mooie echo en super dat jullie een kloppend hartje hebben gezien en gehoord !
@Judith toch gefeliciteerd met het kloppend hartje..en die lege zak er naast probeer niet te veel te googlen ..ik duim voor je dat het meevalt!! @Yeahbaby mooie echo!!
Welkom terug Renske! Dames die misselijk zijn, ik hoop dat t misselijk zijn snel over zijn. Warmte, ja normaal vind ik die hitte heerlijk, maar nu.... M'n voeten zijn t ergste, gezwollen en pijnlijk. Ach ja, voeten omhoog wanneer ik kan en eventueel m'n oogjes dicht doen Echo's, ja ik vond t ook al gek dat sommige ontzettend duidelijk zijn en andere niet. Misschien ligt t inderdaad aan de leeftijd van het apparatuur maar misschien ook aan hoeveel ze moeten inzoomen voor t kunnen zien van de kleine. Maw als je bv 5 wk bent moeten ze meer inzoomen dan bv 8 wk. Maar dat is mijn gok. Dames die een echo gehad hebben, super dat jullie allemaal een kloppend hartje gezien hebben! Ben even de naam kwijt, maar ik hoop dat de echo bij de gyn goed is en dat t grote vruchtzakje niets ernstigs is. Morgen echo... Smorgens al om 9 uur, maar dit is in belgie. Na de echo gaan we naar opa en oma in spe (ouders van m'n vriend). Het wordt hun eerste kleinkind. Mijn eigen ouders zijn op vakantie. Dus ik kan jullie waarschijnlijk pas in de middag wat laten weten. Ik zal t proberen eerder te doen!
Moi gefeliciteerd met je mooie echo!! Ik heb het idee dat ik de laatste ben met een echo Wachten duurt zo lang...nog 6 nachtjes.[/QUOTE] je bent niet de laatste!!! ik heb mijn eerste echo 4 aug pas!! als ik het idd zo lees hebben echt al veel dames een echo gehad!! ik heb sinds een paar dagen echt een buikk!! vind het zo onwerkelijk!! ik heb een normaal postuur ( 1.73 en weeg ong 68 kilo) en altijd al een buikje gehad maar nu ist gewoon een buik!!! hihi... mijn vriend zei al dalijk zitten er 2 in!!
sjudith, wat een gemengde gevoelens heb jij waarschijnlijk op dit moment, maar wat iedereen hier al zegt, ga niet teveel googlen...meestal zetten mensen daar alleen maar de negatieve dingen op.... ik vind het nog steeds erg fijn om jullie verhalen enz te lezen... vooral omdat het allemaal nieuw is voor mij... iedereen succes met alle echos deze week!
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Yvon1893 -Meisje - Jongen - Verrassing 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing ♥ Hommel82 - (31) - 2e kindje | MVM |Verrassing voor anderen 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. ♥ Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Jootje221 - 5e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. ♥ Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Monika Prulletje2 Nienkiej Afspraken Juli 23.Moi1985 echo vk - Yeahbaby echo gyn - Sjudith echo - Estherfr79 echo - LinsyVH bloedprikken 24. 1982eva intake vk + echo - Yinxy echo - Vosje2000 echo 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Papilio intake echo 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk - Yvon1893 echo 3 gyn - Aza afspraak + echo 2 vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk - Mamamies echo 4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo 5. Joma 2e echo Gyn 6. Renske76 echo 2 gyn - Hommel82 echo 2 7. Hanneke 1 intake + echo vk 8. Elijfay echo gyn 11. Charly1981 echo 2vk 12. Marieke 34 intake + termijnecho 14. BAM termijnecho + bloedprikken 18. Moi1985 termijnecho 20. littledreamer termijnecho 2 gyn 26. Fee89 nekplooimeting + bloedprikken Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
je bent niet de laatste!!! ik heb mijn eerste echo 4 aug pas!! als ik het idd zo lees hebben echt al veel dames een echo gehad!! ik heb sinds een paar dagen echt een buikk!! vind het zo onwerkelijk!! ik heb een normaal postuur ( 1.73 en weeg ong 68 kilo) en altijd al een buikje gehad maar nu ist gewoon een buik!!! hihi... mijn vriend zei al dalijk zitten er 2 in!![/QUOTE] Hier ook pas volgende week donderdag de echo aftellen is begonnen.
Iedereen met een hartje!! Gefeliciteerd!! SJudith - jeetje wat spannend.. Ik leef met je mee! Je wilt heel graag genieten maar je maakt je toch zorgen zo.. Ik zal aan je denken Voor de lijst.. Idd echt lief dat hartje 😍.. Ik heb 6 aug een 2e echo .. Ze stelde me echt gerust maar snapte dat ik me zorgen maakte.. Want tja.. Het kan natuurlijk achter lopen en toch niet goed zijn.. Ik wil zo graag vooruit kunnen spoelen en weten dat ik mijn lief kleintje in mijn armen heb.. Ik heb ook heel weinig klachten.. Zit hier nu te hopen op klachten...
Toch fijn dat je dan nog een keer langs mag komen voor een echo. Hopelijk is het hummeltje dan goed gegroeid ook! Kon dat maar he dat vooruit spoelen soms
Bedankt Ils voor mijn hartje . Ik laat morgen mijn datum weten van de 2e echo, heb mijn kaartje niet bij me.
Dames met hartjes gefeliciteerd!!! Judith: een kloppend hartje is toch iets wat veel hoop geeft hoor.. Als ik google lees ik vooral dat mensen een grote vruchtzak hebben maar een achterblijvend vruchtje en geen hartactie.. En ik lees ook verhalen dat het goed is gekomen.. Ik zou niet googelen en de gyn afwachten. Ik zal enorm hard voor je duimen!! En super mooie namen hebben jullie bedacht Hitte: verschrikkelijk, kan er normaal al niet tegen en nu ga ik er niet eens over beginnen.. scheelt een hele klaagzang misselijkheid en eten: Zo herkenbaar de verhalen van de dames die niks kunnen eten! Had dat vorige zwangerschap dus ook tot week 14.. Hielp wel mooi met t slank blijven (geintje hoor.. is niet gezond, dus hopelijk allemaal snel weer trek). Toen geleefd op sla, vruchtensap, witvis en vegetarische loempiaatjes van de lidl. Heel eenzijdig maar was t enige wat ging. Tot nu toe mag ik echt niet klagen wat dat betreft.. Wel misselijk en een beetje moeite met brood dus eet eigenlijk overdag vooral yoghurt of een ontbijtshake ofzo (kopje havervlokken, hand aardbijen, banaan en wat yoghurt of melk en dan blenderen.. met de hitte bevroren fruit ook heel fijn). Dat werkt wel voor mij.. Voordeel van havervlokken is ook dat je de suikers heel geleidelijk opneemt dus je krijgt niet van die dips. Wat dan ook weer in de misselijkheid scheelt. En tot nu toe kan ik 's avonds gewoon avond eten opkrijgen. Niet altijd van harte maar ook geen grote tegenzin. Ik geniet er maar van voor zolang t duurt Studente: wel fijn dat je dan af en toe t vasten mag breken, was anders ook niet vol te houden denk ik hoor! Doe je dat dan stiekem? Anders hebben mensen het door lijkt me Of zijn er niet zo vaak familieleden bij je in de buurt?