De stoet is in mijn woonplaats aangekomen. Was erg indrukwekkend om te zien op tv hoeveel mensen er stonden. Ook gewoon de hele weg toen de rouwstoet nog het rijden was. Geen woorden voor. Ik hoop dat het bij de volgende dagen als er meer dierbare aankomen ook zo gaat.
Nee inderdaad. Weet niet hoelang de verloskundige dit werk natuurlijk al doet, maar het is dus blijkbaar een heel zeldzaam iets en dat is meestal niet goed Ik duim voor je!
@Judith ik duim voor goed nieuws !! en misschien is het wel iets wat vanzelf oplost hoor je ook wel eens want het kindje klopt qwa termijn mooi en het hartje klopt!! ik denk aan je morgen!!!!!!!!!!
Leuke B&B joma! En dat broekje kan best hoor! Staat leuk! Moet eerlijk bekennen dat ik dit weekend ook een rokje gekocht hebt.. Een zwangerschapsrokje in de verkoop en er was een leuk jurkje in de uitverkoop die ik ook maar gelijk heb meegenomen. Ik pas namelijk ook geen rok meer of korte broek. Zo erg vind ik t niet eerlijk gezegd, dat ik t niet meer pas. Ik ben nu in die paar weken 3 kilo aangekomen. Ik zit nu eindelijk op gezond gewicht zeg maar Ned. 1 heb ik niet gekeken. K heb t wel opgenomen. K had vandaag m'n zus en nichtje van 2,5 op bezoek. T was de eerste keer dat ze hier waren sinds we verhuisd zijn. K heb de vliegtuigen wel zien overkomen. We wonen een paar min rijden van t vliegveld in Eindhoven af. Ik ben naar bedje toe. K ben gesloopt door die kleine. Ow wat heb ik van d'r genoten. Vooral d'r taaltje, Nederlands met een Duits accent. Super! We hebben achter in de tuin met lekker veel water staan knoeien. Ow wat kan dat kind toch heerlijk lachen en plezier maken met water. Maar goed, dames die morgen een echo hebben heeeel veel succes! Ik hoop dat voor jullie, en mezelf , de nacht snel voorbij mag zijn. Over 11 uur hebben ik en m'n vriend hopelijk onze kleine voor t eerst gezien
logisch dat je nerveus bent maar wat ik ook zeg het kan ook meevallen en vanzelf op gaan lossen en dat het kindje er geen last van heeft!
Overdag ben ik vaak (met mijn man alleen) thuis, dus dan is er niemand die het merkt. Als ik in de avond met mensen het vasten ga verbreken, dan zeg ik inderdaad niet dat ik niet heb gevast. Stiekem denk ik wel te weten dat schoonmoeder ons doorheeft: had een keer bij haar last van mijn buik. Toen vroeg ze: 'ben je zwanger?'. Snel met een bigsmile weggelopen. Toen mijn man vorige week zei dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest vroeg ze het weer. Mijn man begon toen een heel verhaal over bushokjes, haha.
Hier helderrood bloedverlies met stolsels en wat krampen. Morgen echo. Voelt niet goed Denk dat het foute boel is...
Oh haagsmeisje... wat rot! Een hele dikke knuffel en ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht. Hopen dat je morgen toch goed nieuws zal krijgen.
Haagsmeisje sterkte hoor, hopelijk kan de echo nog goed nieuws brengen. Alle dames met een echo vandaag, veeeeeeel succes, ik ben volop aan het duimen voor jullie
Haagsmeisje. ..sterkte , ik hoop voor je dat het oké is nog. Alle meiden met echo's vandaag...succes !
Haagsmeisje en Sjudith voor jullie extra sterkte met de echo vandaag! Hoop op wondertjes voor jullie!