Haagsmeisje, echt naar, succes vandaag, hopelijk valt het mee. Sjudith, wat zal je zenuwachtig zijn, kan me voorstelllen dat je heel zenuwachtig bent. Oo zich heel goed teken dat het hartje klopte en het beebje niet veel te klein was toch? Ik ga heel harc voor je duimen. Dames met een mooie echo gefeliciteerd! Joma, wat gaaf je BB ziet er echt super leuk uit! Daar mag je echt wel trots op zijn! Mochten we een keer in de buurt zijn.....kom ik zeker een keertje een nachtje BB-en! Hier lijk ik me het beste te voelen als ik eigenlijk continu eet.......das niet echt handig. Probeer nu overdag alles te spreiden. Hier ook heel zenuwachtig voor morgen. Heel veel succes vandaag dames, met echo, hitte, zon, misselijkheid en alles meer!
nog 25 en half uur en dan de echo, jee ik begin nu al zenuwachtig te worden. De vorige 2 zwangerschappen eindige in een mk een bbz en was er op de echo niets te zien, mag toch zo hopen dat het deze keer anders gaat zijn........
Nee Haagsmeisje! Wat een onzekerheid meis! Ik ga voor je duimen in ieder geval! Judith ook veel succes vandaag! Andere meiden met een echo vandaag veel succes en geniet ervan!
Judith wens je een goede echo toe en dat het allemaal. iets ernstigs is. Googlen is idd niet goed voor je. Haagsmeisje hoop dat er bij jou ook biets aan de hand is. Idem trouwens voor alle andere meiden. Hier vanmorgen ook even een niet lekker gevoel en zelf tot kokhalzen aan toe. Maar er kwam niets uit. Nu weer onderweg naar mijn werk en ik heb een lange lange dag, pas vanavond na etenstijd thuis. Zie ik nu wel een beetje tegenop.
Ik wens alle dames een goede echo toe. Hier voel ik me beter als de voorbije dagen. niet misselijk en niet overgeven. Wat heb ik gedaan: zit nu aan mijn 9e koekje sinds 6u. Nu en dan eet ik een droog koekje (petit beurre) en het lijkt goed te gaan. Vanmorgen met water en nu met thee.
Haagsmeisje, hoelaat heb je de echo? Wat betreft eten.. Die kaakjes klinken lekker! Ik hou het nu ook even op droge crackers. Vannochtend voor zonsopgang opgestaan omdat ik wou eten - om vandaag mee te vasten. Voelde een misselijkheid opkomen en eten zou ik toch niet wegkrijgen, dus heb een cracker gegeten en heb besloten weer niet te vasten. Vind het toch best heftig hoor, zwanger zijn. Ontzettend moe, ik durf de koelkast niet meer open te doen ivm veel geur die me dan tegemoet komt, ik voel me elke dag iets langer misselijk. Heb vandaag ook vrijgekomen van werk.. Misschien slechts, maar ik trek een werkdag van 07:30-16:45 uur echt niet. Ik trek het thuis - waar ik leef in en rondom mijn bed - al net.
ladies met de echo vandaag...suc6 en bring us some good news!! Haagsmeisje en Sjudith...ik hoop dat jullie ook goed nieuws komen brengen vandaag, ik denk aan jullie!! hier wel een ok nacht gehad...alleen blijf moe! Nog 2 dagen en dan heeft manlief vakantie...EINDELIJK!!!
Ik kon helaas pas om 17u terecht. Nog steeds helderrood. Maar het gaat nog niet echt los ofzo... Het sijpelt een beetje lijkt het. Maar goed ik lig dan ook nog steeds in bed
Oh haagsmeisje Wat ellendig!! Je had opzich een goede echo toch? En je bent al zo'n eind opweg.. Mag nu niet meer misgaan hoor! Hoop echt dat t niks is.. misschien een laagliggende placenta? Weet niet of je daar zo vroeg al last van kan hebben? Ik ga heel hard voor je duimen!! Stom dat je zo laat pas terecht kan.. Hopelijk dan toch nog goed nieuws.. Studente: begrijpelijk hoor.. Zwanger zijn is ook niet niks. Het is wonderlijk maar wel een klus af en toe Net als kinderen hebben haha Gewoon een dagje rustig aan, heb je wel verdiend! Judith ook heel veel succes!! En de andere echo dames ook Bedacht me opeens dat we over een week al aan t reizen zijn. Gaan een maand op vakantie. Zie er stiekem best een beetje tegenop... Mn man werkt gewoon door daar dus ik zit zwanger met een ventje van 14 maanden in t buitenland, moe enzo. En moet dus denk ik best wel veel inpakken voor een maand weg. En veel voorbereiden, aanschaffen, opruimen, schoonmaken.. En precies vandaag ben ik zooooo moe dat ik er niet eens aan kan beginnen te denken Dat wordt nog wat
Jeetje Haagsmeisje.. Wat moet je nog lang in onzekerheid zitten dan lijkt de tijd ook voorbij te kruipen.... Laat het maar snel 17:00 uur zijn.. Sterkte meis.. Ik hoop dat er niks aan de hand is!
Ja had 2 weken terug goede echo. Maar dat zegt helaas niets. Je leest zoveel verschillende dingen op internet. Het hoeft niks te betekenen, maar het voelt gewoon niet goed... Tja 17u was enige plekje. Bah