Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Gewoon aanmelden meissie86 het is ook spannend maar wel van het positieve uitgaan.

Ik had nog 2 testen liggen en ze lopen mooi op.
    De test op de 24e is gek ingedroogd maar die was wat lichter als die van 26e.

Bijgevoegde bestanden:

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Welkom allemaal!

ja het wonder blijft spannend!

@littledreamer: ow ik dacht dat je dat had staan in eerder bericht (bij 5.1 weken). Heb ik het even niet goed begrepen. Zal sle googelen.

@meissie83: vierde wonder alweer! Mooi hoor!

Dit zal mijn laatste worden, aangezien ik hierna niet meer mag. Wordt 3e ks. Ik werk trouwens 40u als een soort consultant.

3. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Voor mij ook de laatste ook 3e keizersnee en het is zo compleet.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik vind 3 ook prima... maakt het af!

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Aan de nieuwe zwangeren...welkom en gefeliciteerd!!!

Ik vind het allemaal nog wat onwerkelijk...hebben jullie dat gevoel ook?
    Nou heb ik ook niet veel kwaaltjes (komen misschien nog) en ik ben overdag natuurlijk druk met onze jongste dus mijn gedachten zijn overdag afgeleid.
    Maar savonds op de bank dwalen mijn gedachten wel af hoor...dan ineens komt het besef, we zijn zwanger!
    Vanmorgen nog weer even een testje gedaan ter bevestiging:D

Hoe en wanneer gaan jullie het aan de buitenwereld bekent maken dat jullie zwanger zijn?
    Hebben jullie al contact gehad met vk of gyn?
    En gaan jullie meedoen met Moeders voor moeders?

6. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Ik vind het ook nog onwerkelijk hoor, ik denk dat ik eerst een echo moet hebben voordat het tastbaar word, en meer kwaaltjes.

ik bel volgende week de vk wel even voor een echo afspraak.
    onze kinderen weten het, en de oudste heeft het aan de gastouder en de juf verteld en verder hebben we a.s. zondag een verjaardag met vrienden en smiddags een bbq met familie en ben benieuwd of ze het dan ook verteld of dat het dan inmiddels een beetje vervlogen is bij haar.
    Het maakt niet zoveel uit en laten het aan haar over.
    Ze aait wel dagelijks aan mijn buik en zegt dat hij gegroeid is :)

Ik doe niet mee met mvm, je moet hier je plas naar een punt brengen wat heel centraal is (bij een supermarkt) en daarbij vind ik het gedoe. misschien wat ego maar het is gewoon niks voor mij.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ouders weten het bij ons al... maar de rest pas ergens na de 12 wekn als k het tot die tijd verborgen kan houden.

Heb bij de eerste twee wel meegedaan aan MvM, maar. u doe ik het niet. Met alles wat ik al in mijn leven op het moment aan het regelen ben wil ik naar de wc gaan daar dit keer niet bij hebben.

Ik ga bij de gyn lopen dit keer omdat het mijn 3e ks zal zijn. Tenminste daar ben ik naar doorverwezen. De eerste twee keer heb ik eigenlijk alles bij de vk gedaan. Bij de 2e vanaf 34 weken bij de gyn.

8. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Hallo allemaal!

Hier nog een maartmama, 2 maart als het goed is!
    Het is mijn derde kindje en voor mijn man zijn eerste. We zijn in december getrouwd en in januari voor het echie gegaan. En nu dus zwanger!!
    Heel onwerkelijk, maar wel superblij en dolgelukkig!

Ik loop bij de gynaecoloog ivm een chronische ziekte en ik mag op 14 juli al voor de echo komen!
    Onze ouders zijn op de hoogte en mijn beste vriendin ook. Verder hebben we het nog niemand verteld. Ik weet nog niet zo goed hoe en wanneer we dat gaan doen. Dus als iemand leuke ideetjes heeft?
    Oh ja, ik doe mee aan MvM, ze komt volgende week vrijdag langs!

9. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Ravi, hoe laat heb jij de afspraak, want ze komt diezelfde dag ook hier:D

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15)

1.
    Mejosje 3e kindje

2.
    Rostie (28) 3e kindje
    Ravi80 3e kindje

3.

4.
    Littledreamer (26) 3e kindje

5.
    Meissie83 (31) 4e kindje

6.

7.

8.

9.
    meissie86 (28) 1e kindje???

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Afspraken

Ik dacht maak deze even voor overzicht als er meerdere bij komen!
    Zullen we ieder voor zich verder invullen? Ook de afspraken en zo? Of is er iemand die het leuk vind dit bij te houden..

11. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik heb in maart een mk gehad dat klopt. Maar hoe wij toen zwanger zijn geraakt snap ik nog steeds niet. Wij gebruikte toen altijd condoom! Wat de vk mij toen vertelde is dat geen 1 voorbehoedsmiddel 100% is en ook als je altijd condoom gebruikt kan t... (al snap ik nig steeds niet hoe maar t was toch echt gebeurd!!! ) nu deden we t gewoon niet safe maar dacht dat ik de vruchtbare dagen goed uit de weg was gegaan... niet dus!!!!!
    ik moet nog wel erg wennen vriend ook!

ik moet ook onder controle van de gyn. misschien maak ik morgen wel een afspraak maar vind t zo vroeg :p

12. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Aii wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad.
    Ik vind het niet vroeg hoor als je morgen een belletje doet naar de gyn.
    Ik heb de vk ookal gemeld dat ik zwanger ben, wil graag nog even weten voordat we op vakantie gaan ofdat alles goed zit.

Mooi lijstje by the way:D

13. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Lol, ik vind dit zo leuk hè!Ze komt hier om 9.00 uur ongeveer!

14. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Hier tussen 9.15 en 9.30 uur :D hahaha

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ja... die eisprong en het zaad je kan er. iet van opaan! Ik mort ook even wennen hoor. Had serieus niet verwacht dat het meteen raak zou zijn. Wel rekening mee gehouden dat het in de mogelijkheid lag. Met alle plannkngen qua werk enzo was het niet goed geweest als ik eerder zwanger was geraakt. Dus we zijn ook niet eerder begonnen. We waren tevens ook maar van plan om het max 3 maanden te proberen (heeft met werksituatie te maken, lang verhaal).

16. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Mejosje, jaaa bizar he...het hoeft maar 1x raak te zijn.
    Hier een onregelmatige cyclus en bij de eerste 2 kinderen duurde het even eer dat we zwanger waren...en nu BAM in 1x raak.
    Nu hopen op een plakkertje en dan in maart een prachtige baby:D

17. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Ja het is een mirakel dat hele zwanger worden.

in 2007 ben ik zwanger geraakt (ondanks condoom) en dat is toen een MA geworden.

in sept 2009 gingen we er dan echt voor, nou pas in juli 2010 had ik een positieve test in handen en daar was de oudste.

de jongste was ik in 1x zwanger, we begonnen met de gedachte dat het waarschijnlijk weer net zo lang zou duren als bij de oudste ;)

en nu 1x seks zonder condoom op 6 juni, en mijn laatste menstruatie was 27 mei dus had nooit verwacht ik daarvan zwanger zou worden normaal zou mijn eisprong dan rond de 10e zijn maar misschien nu ook wel eerder geweest denk ik.

ach ja het moest zo zijn denk ik :)

welkom ravi!

en mooi lijstje!

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    sorry btw voor alle tikfouten. Het meeste tik ik in hoge snelheid pp de telefoon en vergeet het vaak nog even na te lezen.

19. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben voor de tweede keer getrouwd. De oudste twee zijn dus niet van mijn huidige man.
    Van de oudste werd ik zwanger na 1 ronde, de jongste na 2 rondes. Deze keer zijn we in januari gestart en nu dus zwanger!

Mijn laatste menstruatie was op 27 mei en toen ik maandag de test deed, had ik nooit verwacht dat ik zo snel al een tweede streepje zou zien. Ik was compleet overdonderd!

Thanks voor het welkom heten!!

20. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0

het was even goed lezen :D

ik zat net voor gtst en voor wie het ook kijkt, bij het afscheid van lukas en menno werd ik emotioneel :$ en ik ben echt niet zo normaal dat ik om alles jank dus extra bevestiging.

Deel Deze Pagina