@Clyde. Ik had de eerste dagen met kv ook veel van zulke streepjes. Overgestapt op clearblue en die waren veel duidelijker! Had met zulke strepen ook al positief digitaal getest. Maak je dus echt geen zorgen, gewoon even een ander merk proberen..
ik krijg vandaag er weer 4 binnen van kv en een van cb indicator nu hij droogt is hij hetzelfde als die van gisteren ik heb van de week ook een foute er tussen gehad van kv toen ik een nieuwe deed was hij wel goed. ik denk dat als de kv morgenvroeg goed is ik ook de cb doe, maar ben zo bang dat deze niet zwanger aan geeft
Lekker allemaal! Eetsmakelijk ik moet zo nog wat bedenken wat ik ga eten. Ik dacht inderdaad ook dat je geen zacht gekookt eitje mocht eten. Blijkbaar wel dus, lekker! Gefeliciteerd Thats me. Spannend he! zal je straks op de lijst zetten
Ik heb de kv en de actiontest gebruikt. Ik vond bij de kv dat deze niet duidelijk een 2e streep aangeven en bij de actiontest was ie binnen 3 minuten snel in beeld.
Vervelend dat je zo in onzekerheid zit! Met deze testjes neem ik aan de cb wel positief aangeeft. Bij mij wel tenminste . Hoop dat ze snel donkerder worden. Misschien test je met middagurine ook wel positiever, hoor je ook weleens
Clyde, bij deze zwangerschap en de vorige liepen mijn testen ook niet elke dag mooi op. De ene dag wat lichter, dag erna ineens veel donkerder... Het is nog pril en de hcg-concentratie in de urine kan wat wisselen... Voor nu ben je zwanger. Wat er nog volgt is voor iedereen onzeker. Sterkte de komende dagen! Thatsme, welkom en gefeliciteerd!!!
Ik las van alles over eitjes dus nu ook aan een gebakken eitje samen met mijn jongste @clyde hier ook maar hele lichte streepjes bij het ene merk toen nog een keer getest met een ander merk en die was zo duidelijk als wat. Succes! @mejosje ik kan me voorstellen dat je daar idd ook heel wat over te horen krijgt. @thatsme welkom en gefeliciteerd! Hierbleef het kriebelen na onze 3e maar omdat ik chronisch ziek ben en mijn zwangerschappen aan het einde vaak eindigen met hoge bloeddruk leek het ons wijs om het hier bij te laten. Maar het bleef wel kriebelen en toen ik dus vorige week testte was het een verassing waar we heel blij mee zijn! Ik maak me best zorgen over bepaalde dingen maar ik heb er ook vertouwen in dat het allemaal goed komt!
Thatsme, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Nannaf, mag ik vragen wat je voor chronische ziekte hebt? Ik herken heel veel in je verhaal. Heb bij beide zwangerschappen vanaf 35/36 weken in het ziekenhuis gelegen in verband met zwangerschapsvergiftiging.
Bij de vk testen duurt het ook wat langer inderdaad voordat hij duidelijk is. In het begin pas na 5-10 minuten
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje Yeahbaby (27) 1e kindje 3. 4. Littledreamer (26) 3e kindje Papilio 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje Grootsgezin (34) 5e kindje Thatsme87 (26) 1e kindje 6. Ils1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje Roos2 (28) 1e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. vosje2000 (29) 3e kindje Clyde (31) 3e kindje 11. 12. 13. 14. 15.
Wat heftig, ben je er bang voor dat het deze keer ook weer zo gaat? Gelukkig hoefde ik nooit opgenomen te worden. Ik moest bij de oudste en de jongste de laatste weken om de dag naar het ziekhuis voor onderzoek, en uiteindelijk ingeleid. Bij de oudste met 39 weken bij de jongste met 37 weken. Heel apart bij de 2e was er niets aan de hand, gewoon thuis bevallen. (bij de jongste zei de gyn ach mevrouw de volgende doet u gewoon weer thuis ik hoop dat hij gelijk krijgt ) Ik heb fybromialgie, soort reuma. De ene dag meer last van dan de andere.
Ja, ben er aan de ene kant wel bang voor, aan de andere kant ook niet. Ben bij alletwee de jongens ingeleid en heb er verder geen nare ervaringen mee. Het enige wat ik jammer vond, is dat ik niet van het bed mocht in verband met alle draadjes en slangetjes. Ik ken het inderdaad, een vriendin van me heeft het ook. Heel heftig! Je weet eigenlijk nooit waar je aan toe bent. En natuurlijk ga je deze gewoon weer thuis doen! Lijkt me een goed plan!
Heb er verder ook geen nare ervaringen van hoor, vond alleen dat het in het zh gewoon heel anders bevalt dan thuis. Veel minder relaxt zeg maar. Iedereen sjouwt maar binnen te pas en te onpas. Zou jij het fijn vinden om deze keer thuis te bevallen?
Ik zou het heerlijk vinden, maar het mag niet. Door mijn chronische ziekte (SLE) en het gebruik van medicatie mag het niet. Maar ik las wel dat ons ziekenhuis tegenwoordig gebruik maakt van kraamsuites in plaats van verloskamers. Dus dan heb je een eigen kamer voor de bevalling en daarna en kunnen man en kinderen elk moment van de dag komen. De man kan en mag zelfs blijven slapen! Lijkt me geweldig!