Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik herken t Bumbaaa. Zo bizar is dat wat t met je doet!
    Hahaha ja m'n boobs mogen echt niet ontsnappen nee!! Dat is al de reden waarom ik een badpak had gekocht ipv een bikini. 2 jaar geleden wilde de dames na een glijbaan nog wel eens ontsnappen uit m'n bikini... 😜.
    Wat leuk dat jullie t de kinderen verteld hebben! Kids hebben denk ik eerder dan wij denken, door dat er iets aan de hand is. Mooi dat ze zo blij zijn! Genieten :)

2. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    gefeliciteerd meiden met het goed nieuws...

jootje... sterkte meid!!!

lieke welkom bij groep...

nog meer???

ik heb veel last van me onder rug is dat ook een kwaaltje of gewoon te veel gedaan?
    zoiezo ook steken in me schaamstreek...

maar verders behalve echt moe zijn heb ik niks te klagen hoor haha

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esther , ik heb dat ook heel erg. Nu vanaf de positieve test al. Soms is het even weg ,maar vaak wel aanwezig.
    Bij mij zijn het wrs m'n banden en bekken. Ik vind het maar niets iig haha

Yinxy, ik vond het wel een lastige keuze. Wil ze zo graag beschermen voor verdriet. Maar soms gaat dat niet. En als ze in de war raken omdat ze signalen oppikken maar die niet kunnen begrijpen maakt dat het ook onnodig ingewikkeld.

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Esther, ja ik herken t. Hoort erbij. Maar fijn is anders ;)

Bumbaaa, logisch dat je ze t liefst wilt beschermen. We moeten er gewoon vanuit gaan dat t nu goed blijft gaan en dat je schatjes een broertje of zusje erbij krijgen ;) maar snap m wel hoor.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jeetje ben zo moe en onthouden doe ik ook al niks

Heb 3 nachtdiensten Bwaaah

6. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    dit is mijn eerste zwangerschap, dus ik weet totaal niet wat ik kan verwachten haha...

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Meiden met goede echo's gefeliciteerd!! :D Toch altijd fijn die kloppende hartjes :).

Jootje; Sterkte meid!!

Vandaag een leuke uitstap gemaakt naar de dierentuin (planckendael). Was super fijn en Siënna heeft zich vermaakt :). Dochtertje van schoonbroer&-zus was ook mee (18 maanden) en we hebben ons geweldig geamuseerd :)!! Als ik zie wat zij allemaal al kan, kijk er al helemaal naar uit dat Siënna dit over enkele maanden ook kan :D. Ben nu wel helemaal gesloopt van al dat wandelen en bezig zijn met de 2 kleintjes, maar zo is er weeral een dagje voorbij! Nog 3 nachtjes slapen en het is EINDELIJK zover!! Wil zo graag ons beebje zien :D.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Bumba en @Grootsgezin gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! allebei een mooie echo...en de manier jullie het tikte werd ik zelf helemaal emo..........oehh hormonen maar super blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!

@Littledreamer vervelend dat je niet kan grrrr

Hier vanmiddag ook even liggen pitten 1,5 uur en ben nog moe.........en ik heb normaal 200% energie..dat de meeste niet snappen waar het vandaan komt..
    hier druk met de BB net na het eten weer een boeking die komen zo ..dus ja het is soppen bedden verschonen ontbijttafel dekken en hup de volgende komen alweer wel leuk denk toch het seizoen nu

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Meestal komt er wel weer wat energie terug na de eerste 12 weken... En die komt steeds meer in zicht. Hier al bijna 9 weken. Tijd lijkt voorbij te vliegen.

Ik begin me ondertussen een beetje zorgen te maken hoe ik dit op mijn werk moet vertellen... Het is niet helemaal normaal zeg maar voor mijn positie om zwanger te worden. Het is 1x eerder voorgekomen en dat werd toen niet echt opprijs gesteld heb ik gehoord en dat was een ongelukje. Hier is het gepland voor zover je het plannen kan. Zucht...

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Gedroogde pruimen zijn echt vies! Roosvicee laxo is heerlijk!

11. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mejosje mag ik vragen waarom het op je werk in die positie niet "normaal" is om zwanger te worden?

12. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Jaaaaa, weer een boel mooie kloppende hartjes! Gefeliciteerd meiden!

Meissie, ook hier gefeliciteerd met jullie mooie meid!

Jootje, meis, wat verdrietig. Heel veel sterkte!

Ik zit ook aan de roosvicee laxo, maar het werkt hier voor geen meter. Morgen toch maar even lactulose halen.

Verder ben ik alles alweer kwijt, ik ben echt een vergiet momenteel...

Zijn er hier nog meer meiden die last van hoofdpijn hebben? Ik heb het inmiddels drie dagen achter elkaar en echt leuk is het niet. Zeker niet als je maar 4 paracetamol per dag mag...

13. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ja ook wel benieuwd naar mejosje? Kan me sowieso voorstellen dat mensen t lastig vinden om te vertellen hoor.. Maar nu ben ik wel benieuwd;)

Bumbaa hoe oud zijn je kinderen? Snap dat je ze t wilt besparen maar hopelijk gaat alles gewoon goed en als het wel mis zou gaan ben je super verdrietig en dat kan je toch ook niet verbergen. Maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goedgaat!

Esther: das inderdaad te druk geweest, klinkt als je bekken..

Eten begint helaas toch weer een probleem te worden. Vanochtend enkel wat yoghurt kunnen eten (cruesli of muesli werd m echt niet).. Vanmiddag tegen heug en meug een broodje op en 's avonds zo'n plastic pakje noodles in bouillon gemaakt.. Waarschijnlijk nul komma nul voeding maar er was echt niks anders wat enigszins acceptabel leek om te eten. Hoop dat het eenmalig was maar heb mn vorige zwangerschap negen maanden bijna niks gelust:(

Morgen de echo voor ons!!!!!:D Zo spannend!! En daarna gaan we uiteten met mn ouders en mn opa en oma om hopelijk goed nieuws te vertellen..
    Kijk er wel een beetje tegenop.. Vooral omdat mn moeder gister nog een kwartier tegen me heeft lopen zeuren hoe onverantwoord ze het vond als mensen met een kind van net een jaar alweer zwanger worden *oeps* Dus verwacht eerlijk gezegd niet heel enthousiaste reacties. Maar we gaan het zien. We zitten in een restaurant dus echt lelijke reacties krijgen we hopelijk ook niet;)

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ravi hoofdpijn: check! Al voordat ik positief testte:(.. anders nooit last van! Heb nog geen medicijn uitgevonden..

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ravi hier sinds het begin al steeds last van hoofdpijn!

Veel plezier bij de echo morgen Indy!!! Vast wel leuke reacties. Veel plezier met vertellen ook. Ben benieuwd :)

16. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Ravi; Hier ook best veel last van hoofdpijn!! Soms zo hard dat ik er gek van word. Als ik dan kan probeer ik even te slapen en dan is het nadien even beter, maar soms komt het nadien ook véél te snel weer terug. Denk dat we ook door deze zwangerschapskwaal moeten :(;).

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indy ,onze kindjes zijn 10 ,9 en 2 jaar :D Vooral de oudste had het door. Het moet gewoon goed gaan deze keer.

Spannend morgen de echo en het nieuws vertellen !

18. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Indy heel veel succes morgen met de echo!

Dames met hoofdpijn, beterschap. Hoofdpijn is absoluut niet fijn nee. Ik hoop dat t snel weg is.

19. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
  20. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    #4140 indy22, 25 jul 2014
    Laatst bewerkt: 25 jul 2014
    oooja, die hebben al wel veel door bumbaa:) Fijn dat ze zo blij reageerden!

edit: zie nu pas die link en moet zeggen dat lopen hier inderdaad wat verlichting geeft.. Na een half uurtje/uurtje wandelen buiten gaat t vaak stukken beter, eerste kwartier is elke stap hel maar daarna klaart t wel een beetje op;)

Deel Deze Pagina