Dochterlief is nog thuis...die vraagt de nodige aandacht. Doet ze altijd, als ik even rustig wil zitten of liggen...
Heb het even gegoogled maar dat ziet er ook heftig uit zeg, heb je er veel last van? Dat klinkt idd goed zo'n kraamsuite, hopelijk lukt dat dan!
En kennen elkaar ook nog eens persoonlijk! Maar wisten niet van elkaar dat we op dit forum zaten, laat staan dat we allebei zwanger wilden worden. Om maar helemaal te zwijgen over het feit dat we beiden in maart zijn uitgerekend.
Heb er heel veel last van gehad, maar op dit moment gaat het redelijk. Ik gebruik wel prednison, waardoor ik enorm opgezwollen ben en dat vind ik echt vreselijk. Maar op dit moment geen opvlammingen, dus ik mag niet klagen!
Ik kom uit Roosendaal. Hier niks gemerkt, wel even vreemd momentje. Schoonzus zit me heel de tijd vreem aan te kijken. Zit ze ineens aan mn bloesje. Ik denk ok daar gaan we dan......zegt ze. Je hebt hem binnestebuiten aan muts. Ow hahaha. Ze gaat weer zitten......moet je die niet even omdraaien. Neuh neuh doe ik straks wel, ziet er bijna niks van. 6 paar grote ogen en ik ben gewoon stug blijven zitten, ik dacht ik trek hem ECHT nu jiet uit! Kan alleen heel mn huis gaan boenen. Ze heeft haar kindje meegenomen, een loei van een witte herder, waar ik allergisch voor ben. Heel mn benedenverdieping is een mega witte haarbal en krijg het verdorie niet van mn kleed! ($£>%#$£) Thatsme welkom. Ik ga als een bezetene poetsen.
Joehoe net nog een keer een test gedaan en het kruisje kwam zelfs voor de controle streep 😄 maakte me wat zorgen omdat ik me best goed voel en de testen wat licht waren.. Maar nu voel ik me weer een stukje zelfverzekerder 😄