Ik zie het ook Joma . Ben benieuwd. Meiden...ik heb zo'n vreselijke rugpijn en dat maakt me zo onzeker (omdat ik het bij de miskramen ook had). Ik heb dat sinds de posi test. Ondertussen hcg gestegen en kloppend hartje. Maar toch maakt het me bang. Gyn en huisarts denken dat het mn banden zijn. Die hebben het het afgelopen jaar erg zwaar gehad ivm de miskramen. Daarnaast heb ik veel last van mn darmen. Ene moment diarree en het andere moment verstopping. Zou dat ook naar je rug uit kunnen stralen ? Ik wil zo graag gerust erop zijn..erop vertrouwen. .maar door de rugpijn lukt dat niet. Tja...wat hebben jullie eraan.. lucht mij iig op om het te delen hihi
hier ook rugpijn en het is toch ook echt iets wat bij de zwangerschap hoort meid valt ook echt onder de top 5 zwangeschapskwalen ja ik ben blij dat ik me die echo niet verbeeld..omdat ja stom maar blijft in mijn hoofd zitten en ja het is 50% kans dat het er 2 zouden kunnen zijn ...we wachten de echo af
Ik had het bij eerdere goede zwangerschappen ook..maar in m'n herinnering niet zo heftig. Maakt me gewoon zo onzeker.
Balen meissie!!! Hopelijk voel je je snel wat beter. Rustig aan doen! Bijlezen moet je ook niet willen. Zijn wel weer heel wat hartjes bijgekomen. Hier ook sinds een paar dagen ook last van rugpijn!! Probeer je niet teveel zorgen te maken Bumbaaa, al snap ik dat je dat wel wat sneller doet! Komt goed!
Joma toen ik jou echo langs scrolde dacht ik dat t vruchtje dat vlekje onderin was! Ik zag dat bovenste vlekje pas toen je t zei!
nee precies andersom dus ze heeft op de echo alleen dat bovenste laten zien en het klopte en opgemeten en verder keek ze niet eigenlijk zag het ook pas thuis
Apart bij mij heeft ze wel 10 min geprobeerd om de kleine beter in beeld te krijgen wat niet lukte wat ze ook probeerde! Ene gyn is de ander niet!
Bij mijn echo ook zoiets..maar dan apart. Echoscopiste zei wat vocht ,maar eenmaal thuis zag ik er ook wat in. Wel kleiner als de andere ,maar zou er niet raar van te kijken als dat ook een embryo was.
nee hier was het inwendig ding erin toen zag ze de ring en het vruchtje bovenin zoemde ze gelijk in het knipperde ze zei het ook en meette de totale ring op en ding ging er weer uit ..was wel aardig hoor maar ging vrij vlot ik had ook echt iets van het eerste wat ik dacht ohh ik ben echt zwanger en het knipperd ...en toen was ding er dus al uit hhaha en toen drukte ze de echo af en gaf die aan mij
Bij mijn zoontje heb ik een echo gehad bij de opleidjng in eindhoven. Kon je je voor opgeven en dan oefenen ze op je buik. Nou ik kan je zeggen dat ze er veel moeite mee hadden om in eerste instantie het vruchtje te zien en daarna om te zien waar ze naar keken. ik was toen al 16 weken, dus het was echt allemaal al wel duidelijk te zien. Wat ik hiermee zeg is dat het gewoon verdomd moeilijk is en sommigen er echt niet hoed in zijn. Dus don't worry jet!
vandaag foto,s binnen van mijn dochter ik wilde even paar laten zien als trotse mama heb ze even bij elkaar geplakt makkelijker .. Bekijk bijlage 408640 Bekijk bijlage 408641
hier ook even bij elkaar geplakt anders worden het er veel Bekijk bijlage 408642 Bekijk bijlage 408643