Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  2. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden die floradix gebruiken. Nemen jullie vloeibaar of de tabletten.
    Ga het ook ff halen. Kan wel wat extra energie gebruiken.
    Wordt ook steeds erg duizelig. Bloeddruk was nu wel normaal. Ik denk dat dat ook met de vermoeidheid te maken heeft. Wat drnken jullie??

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo dat waren er een paar ..en styling doe ik zelf:) foto,s vaak ook zelf maar nu een keer laten doen;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier wel altijd ook dextro bij me werkt hier ook redelijk! hier ook door vermoeidheid bloed was goed

5. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knappe dochter Joma en echt leuke foto's!!!

6. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knappe meid hoor Joma :)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dankje !! we zijn erg blij met de foto,s

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wat een lekker kind joma;) En eerst zag ik niet wat je bedoelde maar net nog eens teruggekeken en ik zie t ook wel! Hoezo 50% kans, komt t veel voor bij jullie in de familie? Zou wel je buik verklaren hoor;) Meisje op t zwangerworden forum kreeg ook zo snel een buik en daar zijn t echt twee:D

Floradix neem ik vloeibaar.. Heb allebei geprobeerd en mijn ervaring is dat vloeibaar even sterker is. Ik denk niet dat het kwaad kan hoor.. Denk niet dat je ijzer snel te hoog zit.. Mijn ijzer zit meestal rond de 7.. Tijdens de eerste maanden vd zwangerschap zelfs rond de 6.3-6.5 Als ik trouw floradix neem blijf ik rond de 7.5 hangen.. Na mn bevalling heb ik t nog een tijdje doorgeslikt terwijl ik het achteraf niet nodig had en toen heb ik zelfs een keer hb van 8.1 gehad. Voor mijn doen historisch hoog maar absoluut niet té hoog hoor..

Bumbaa: Hier ook flinke lage rugpijn!! Hoort erbij.. Heb inderdaad als ik dus naar de wc moet (vooral als ik last heb van diaree, ah, de fijne details die ik hier wel niet deel:p) echt al een uur vooraf flinke rugpijn.. Dus hangt volgens mij wel wat samen.
    Maar is bij mij ook de bekkenbanden hoor.. Had het vorige zwangerschap ook heb het nu alleen gewoon eerder, schijnt normaal te zijn. Als je eerder last hebt gehad van je bekken dan heb je bij een volgende zwangerschap 80% kans dat je er weer last van krijgt (en dan eerder en erger, joepie)

9. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Wat een prachtige meid Joma!! Leuke foto's :)!

Pff, hier weer héél de dag KOTSmisselijk geweest :(. Gisteren een super dag gehad (maar dan steekt de onzekerheid weer op ;)), maar lijk nu dubbel en dik af te moeten zien. De onzekerheid is nu weer een pak minder, want voel me zo wel super zwanger ;). Bijna niets kunnen eten, word van elke geur zo misselijk dat ik net niet naar het toilet moet lopen (ga dan rustig liggen en probeer zoveel mogelijk te ontspannen). Alleen een droge sandwich bekwam me een beetje!
    Pff, morgen moet ik 6 uurtjes gaan werken, hoop dat ik me dan beter voel of het wordt een zwaar dagje :(!

10. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indy , stom is dat he ..ik weet dat het normaal kan zijn en toch toch ben ik er onzeker door. Nah ja ..ook niet helemaal zomaar natuurlijk. De andere zwangerschappen ging ik bol vertrouwen door.

Joma ,wat een knappe dochter. Logisch dat je trots bent !

Floradix ..vloeibaar werkt naar mijn idee ook beter.

Ik ga zo wat yoghurt met lijnzaad pakken. Mss geeft dat een goede invloed op de ontlasting.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het komt zeker voor hier genoeg ;) nou hoeft die groei van de buik normaal niks te betekenen maar dit is niet normaal nee zo,n buik we wachten het af ..ben blij dat ik me niet verbeeld en misschien is het niks hoor op de echo..maar ik heb zelf zo me twijfel en me gevoel zegmaar....;) maar we zien het wel

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Shaantje balen van je misselijkheid en van meerdere dames lijkt me vreselijk ik ben af en toe wel eng maar om het nou misselijk te noemen nee niet zoals ik hier lees hoop dat het bij jullie snel wegtrekt

Bedankt voor de lieve reacties op de foto,s!!!!!

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Drinken: voornamelijk Spa rood! En vruchtensappen ook af en toe...

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Bumbaa ja onzekerheid:( Ken t hoor.. ben met elke miskraam bakken onzekerder geworden.. En dan waren het er bij mij 'maar' drie. Weet dat er vrouwen zijn die véél meer ellende moeten meemaken..

Lijnzaad is trouwens een natuurlijk laxeer middel, dus op dagen dat je tochal kramp hebt en snel moet weet ik niet of het een aanrader is.. Daarnaast wordt lijnzaad veel gebruikt om af te vallen, het geeft je namelijk snel een heel vol gevoel waardoor je minder eet.. Ook dat is misschien niet de bedoeling als je zwanger bent? Zou het dus wel alleen slikken als je last hebt van verstopping hoor..

Drinken: liters water!! Enige wat echt lekker smaakt momenteel;)

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Sorry doordat ik nachtdienst heb kan ik het nog slechter volgen dan normaal en ik lees het wel hoor maar geen puf te reageren sorry geen desinteresse

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach meid logisch toch en je hoeft echt niet te reageren en als je wat te vertellen of te vragen heb val lekker tussenin in prima toch!:)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik las dit net.......''vaak stoppen ze als ze 1 vruchtje gezien hebben (dan gaan ze meten/ hartje/ klaar)''zo snel ging het bij mij ook ja zal het wel zeggen volgende keer misschien dat ze wat uitgebreider kan kijken dan..

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Joma mooie fotos.

Moeilijke ontlasting probeer koffie dit was mijn red middel na een week niet gekund te hebben.

Nu ik die onlasting kwijt ben voel ik me zo goed! Ik ben niet misselijk geweest vandaag. De zak doritos en blikje cola (jaja ik weet t niet goed) staan naast me !!!

vermoeidheid gaat ook super ik heb niet eens vanmiddag geslapen!

Nu zo lekker mijn bedje in morgen ff met de kids naar de kermis.

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gevoel kun je ook niet zomaar uitzetten hè . Blijft nog wel even lastig vrees ik.

Ik ben nog altijd op dieet ...met als streven om niet aan te komen . Afvallen is zeker niet de bedoeling. Doe dit in overleg met het zkh. Ik wordt goed in de gaten gehouden :D

20. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oooh dan is t goed:p Tsja, werkte altijd in een gezondheidswinkel;) Niet iedereen weet hoe lijnzaad werkt dus beetje beroepsdeformatie om t dan even snel te vertellen.. sorry;)

Wat betreft t gevoel.. hopen dat t gewoon allemaal goed komt deze keer en dat we over een maand of zeven prachtige beebjes in onze armen hebben!

Judith, snap t helemaal hoor! Respect met die nachtdiensten.. Ik heb er nu echt niet de fut voor!! Hoe gaat het verder? Kan je een beetje wachten tot de volgende echo?

Littledreamer, vast niet t meest gezonde maar zou zeggen geniet ervan zolang t kan:p Voor t zelfde geld staat alles je morgen weer tegen..

Deel Deze Pagina