Je hoeft geen sorry te zeggen. ..ik vind hardop meedenken alleen maar fijn. Samen weet je meer dan alleen denk ik maar. Jaaaa. .over 7 maanden baby time. Nu al zin in hihi
ja periode dat ik lijnde gebruikte ik ook lijnzaad..of het werkte weet ik niet maar ach de combinatie van werkte goed!! onzeker ja hier ook maar logisch heb zelf voor mijn dochter een Missed abortion gehad en was al wat weken verder ...dus ja het enige wat werkt is een goede echo he en ja meer hebben we helaas zelf niet in de hand...moet wel zeggen dat ik op zich de tijd nog wel voorbij vindt vliegen...maar ben blij als de 2e echo geweest is en moet wel zeggen mijn gevoel was toen al niet goed zo raar je voelt het aan en heb nu zeer zeker een goed gevoel en daar klam ik me aan vast.
toen stond je op het punt naar bed te gaan maar ineens honger hebben en ja dan kan ik ook niet slapen dus maar een kop verse groentesoep van vandaag warm gemaakt en die naar binnen aan het werken....ik probeer zoveel mogelijk gezonde dingen te eten en niet te gaan snaaien!! en dat ga ik proberen vol te houden hhihihi
weer zo oohh leuk tijd denk dat ik weer terug in de tijd moet en wel wat moet wennen hoor dan is het ruim 7 jaar terug maar komt vast goed
Iemand vroeg iets over beeksebergen en wij zijn er met Pinksteren geweest ik vond het super tegenvallen en het het geld niet waard hoor. Weinig wilde dieren voornamelijk hertensoorten
Hallo allemaal, zou ik misschien ook op de lijst mogen? Ik ben 30 en zwanger van ons eerste kindje. Erg spannend allemaal! Aanstaande donderdag mag ik voor het eerst naar de verloskundige. Verder heb ik niet echt last van kwaaltjes. Mn borsten doen vooral s avonds zeer tijdens het omdraaien in bed!! Misselijk ben k niet zolang ik genoeg eet. Ik zal waarschijnlijk niet al te vaak reageren, maar het is voor mij erg prettig om te ervaren wat andere deze periode meemaken.
Welkom Mar!! Yes, we kunnen aftellen... Nog 27.5u en eindelijk de echo!! Pff, mag zo snel zijn nu, ben hartstikke benieuwd . Nu even tot 12u30 gaan werken en heb er geen goed vooruitzicht in . Als ik altijd zo vroeg moet opstaan ben ik nog eens zo misselijk door de vermoeidheid. Pff, hopelijk snel beter, dadelijk nog iets eten en dan kan ik er hopelijk tegen! Zal me erdoor moeten slepen tot 12u30 vrees ik . Buikje begint ook al op te vallen. Hoop dat niemand het op het werk al merkt. Wil toch even de echo van morgen afwachten. Hopelijk verbergt mijn werkkleding mijn bolletje .
Welkom Mar! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Werkze Shaantje! En spannend...... hopelijk een mooie echo morgen! Slaap lekker Judith!!!!
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen Nannaf - (29) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 2. ♥ Rostie - (28) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Ravi80 - (34) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Yeahbaby - (27) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 4. ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 5. Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Shaantje - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Yvon1893 -Meisje - Jongen - Verrassing 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 10. ♥ Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen 11. Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing ♥ Hommel82 - (31) - 2e kindje | MVM |Verrassing voor anderen Mar8 - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. ♥ Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. ♥ Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen - Verrassing 15. ♥ Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Monika Prulletje2 Nienkiej Jootje221 Afspraken Juli 25. Grootsgezin intake + echo - Angel77 echo vk - Bumbaaa echo gyn 27. Rostie intake vk 28. Kleineroe evaluatie + echo gyn + intake en echo vk - Jootje221 intake vk - Thatsme87 echo vk - Shaantje echo vk 29. Meissie83 echo - Mejosje intake + termijnecho gyn - Misst echo vk - Indy22 intake echo vk 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk - Papilio intake echo - Hommel82 echo (extra) 31. Ils1 intake + echo - Momo81 intake vk - Yvon1893 echo 3 gyn - Aza afspraak + echo 2 vk - Mar8 afspraak vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 - Charly1981 intake vk - Mamamies echo 4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo - Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo 5. Joma 2e echo Gyn 6. Renske76 echo 2 gyn - Hommel82 echo 2 7. Hanneke 1 intake + echo vk - Yinxy 2e echo fertiliteit 8. Elijfay echo gyn 11. Charly1981 echo 2vk - Jolanda1971 echo 2 12. Marieke 34 intake + termijnecho - Bumbaaa echo 2 13. Angel77 intake vk + termijnecho 14. BAM termijnecho + bloedprikken 18. Moi1985 termijnecho 20. littledreamer termijnecho 2 gyn - Vosje2000 termijnecho 21. Yeahbaby echo 2 + nekplooimeting 26. Fee89 nekplooimeting + bloedprikken Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Welkom mar Shaantje werkse! Hier vandaag begonnen met de ascal! Voel me weer prima weer niet misselijk!
lk ben zoooo moe...geslapen tot 8.30 en ben nog moe....als ik me ogen dicht doe slaap ik ..maar om nou weer te gaan slapen...vindt ik ook stom...zo moe als ik nu ben was ik bij mijn dochter echt niet @Littledreamer top zeg dat je je beter voel!
Nieuwe meiden, welkom! Goede echo's, gefeliciteerd! Deze week niet veel gereageerd, ben behoorlijk moe. Slaap veel als ik thuis ben, en werk maar halve dagen. Maandag weer echo. Twee keer, Hihi! Bij vk en bij gyn. Oh en wat ik momenteel super lekker vind... Komkommer met aromat... Is dat goed, of zit daar te veel zout in?