Vervelend dat ze haar mond niet heeft gehouden zeg! Dan snap ik dat je ook wat voorzichtiger bent om het grote nieuws te vertellen.
Ik heb ook al buik van mezelf ...weet nog dat ik bij de eerste bang was dat je niet zou zien dat ik zwanger was. Daar kwam ik gauw van terug. Ik zal mn hoofd ff van een foto knippen. ..Wil wel beetje incognito blijven
Hier begint buik ook aardig te bollen hoor. Erg opgeblazen darmen. Als ik de deur uit ga draag ik wat wijdere dingen. Valt het niet zo op. Probeer het ook in te houden als ik niet thuis ben. Maar nu laten we het lekker hangen.
Nee Joma dat is niet slecht van je! Dat is het maximale wat jij aankan. Moeders zijn altijd zo streng voor zichzelf hihi. De kindertijd is zo'n heeerlijke tijd, onze kinderen mogen ook wel soms lekker slecht genieten op de iPad, toch? Kan moeders lekker ff uitrusten.
Nu ik hem niet meer hoef te verbergen vind ik het ook niet erg Want dat was een moeilijke klus hihi Momo ,mooi ! En fijn hè..lekker laten hangen
Verstopping; ik ook! Ik slik nu lactulose. En ik drink elke ochtend een glas vers geperste sinaasappelsap en 2 glazen water. Drink ook die roosvicee laxo. Tis vooral dat ik veel drink. Ik ben namelijk een hele slechte drinker. Dus moet mezelf er dam echt toezetten. En volgens mij begint et te werken. Zemelen wil trouwens ook wel helpen, die tip kreeg ik van mn zussen. En idd pruimen.
ik wil nog even een foto voor de zwangerschap laten zien..dat ik geen buik had en gewoon een redelijk slank postuur heb Bekijk bijlage 408727