Hommel, ik duim keihard! Heb je al nieuws? Ik zag echt prachtige buiken voorbij komen! Ik heb echt een hangbuik in twee delen, vind hem absoluut niet mooi. Hopelijk trekt het nog een beetje bij en kan ik voor het eerst een keer trots zijn op mijn buik. Bij de voorgaande zwangerschappen me altijd geschaamd voor mijn buik. Was een buik in twee delen en het is nooit een mooie ronde bol geweest. Werd ik erg verdrietig van...
Helaas geen kloppend hartje meer.. Gevoel had toch gelijk... Ik wens iedereen een super zwangerschap toe!!!
ach meid toch!! dikke knuffel en wat je zeg gevoel klopt altijd heb dat ook helaas zo ervaren....en sterkte ermee!!
Neeee hommel! Dat is niet et nieuws wat we wouden horen.... wat rot! Sterkte! Ik hoop dat je het een plekje kan geven. *knuffel*
Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt ravi. Maar vergeet niet dat er een prachtig wondertje in je buik groeit. Hangbuik in 2 delen ofniet.... toch hoop ik dat je deze zwangerschap een buik zult hebben waar je trots op zult zijn!
Dat heb ik ook Ravi . En ondanks dat ik gigantische buiken heb gehad bleef ik dat zien. Met kleding gelukkig minder .
Dank je iedereen.. Hopelijk in de toekomst weer raak.. Met klachten aub 😄 en liever n dubbele buik dan geen buik 😉
Ah nee Hommel! Heel erg veel sterkte de komende periode en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven! Vaak klopt je gevoel wel inderdaad. Helaas was dit bij mij de vorige keer ook het geval. Knuffel meis en sterkte. Hoop dat jullie snel weer in verwachting mogen zijn van een gezond wondertje!!
Ach hommel, wat verschrikkelijk naar! Ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen in de komende tijd! Laat je lekker verwennen en laat je emoties de vrije loop. Nu even aan jezelf denken. Xxx knuf
Oh Hommel, wat erg. Ik wens je veel sterkte toe hoor! Ravi ik hoop dat je je deze zwangerschap mag stralend voelen met een mooie ronde buik !