tuurlijk meid gelijk heb je! ik ben toen gecurreteerd..dan wist ik dat alles gelijk goed schoon was..maar laat het eerst maar even bezinken hoor en de tijd nemen meid om afscheid te nemen dikke knuffel!!denk aan jullie!
logisch meid!! ik wil de tijd voorbij kijken voor je maar helaas lukt dat niet had het zo gedaan hoor!! en als je niet vertrouwd gewoon eerder aan de bel trekken hoor dat je eerder kan!
Hommel, zo te horen ben je echt een sterke vrouw! Laat het maar even rustig bezinken allemaal en neem maar rustig afscheid van jullie hummeltje. Ik wens je in ieder geval in de toekomst een hele goede en gezonde zwangerschap toe!
Oh lieve hommel!! Wat een naar nieuws Helaas zit je gevoel verdacht vaak goed met zulke dingen, maar had zo hard gehoopt dat je ernaast zou zitten.. Heel veel sterkte met alles, hoop dat de natuur nu gewoon snel zn werk doet, bij mij was het bruinverlies, dag daarna roze en dag daarna echt de miskraam.. Hoop voor jou dat het ook gewoon snel op gang komt dan. En dat jullie het dan kunnen verwerken en hopelijk snel weer zwanger mogen raken van een lieve kleine plakbeeb! Het is je enorm gegund meid!!! Futloosheid: Jep. Was vandaag met mn zoontje bij mn ouders en werd van elke beweging misselijk. Mn moeder wou steeds van alles doen met hem en mij, wandelen, fietsen weet ik veel wat, maar werd al misselijk als ik mn been even bewoog dus wou echt niet opstaan. Liep op een gegeven moment bijna te snauwen, heel kinderachtig van mezelf. Uiteindelijk uitgelegd dat ik nooit in de zon kan zitten omdat wij zelf geen tuin hebben en dat ik het heel lekker vond even en dat snapte ze gelukkig wel dus toen is ze maar alleen met mn zoontje een rondje gaan fietsen. Had ik lekker even rust Over die buiken.. Hier ging dat vorige keer wel op hoor! Had echt heel snel een opgezwollen buik door rommelende darmen.. Dat zakte na een week of dertien af, bleef wel iets zichtbaar maar echt minder, en pas met 16-17 weken opeens een groeiende baby buik.. Zal voor de gein eens kijken of ik daar nog foto's van heb
Zo ging het ook precies bij mij. Ik wist het gewoon voor ik de echo met 11,5 week kreeg. Ook bij mij al met 8,5 week gestopt toen.
Joma WOW wat een buik(je) zeg voor dit termijn. Snap dat het wel wat langzamer mag gaan. Benieuwd hoe die op het eind is. Wie weet stagneert het wel een beetje op den duur... Maar misschien ook niet... Ils1 Ook bij jouw zie je het al echt gewoon. Ik moet ook maar eens een foto gaan maken. Ben niet de dunste (mt 40) maar vooral in de avond is mijn buik echt opgeblazen. Ik vond mezelf heel mooi toen ik zwanger was vorige keer. Hoop ongeveer weer dezelfde buik te krijgen. We zullen zien Mijn start gewicht is nu wel 4 kg zwaarder Hier een foto van hoe ik toen zwanger was.
Hommel wat erg! Gevoel heeft in dit geval vaak gelijk helaas. Ik wist het toen ook met mijn Missed abortion. Veel sterkte!
En week 34 en 38.. Sorry voor de spam, kan maximaal 2 foto's per bericht sturen Maar vind zelf dat er tussen week twaalf en 14 een duidelijke daling is in mn buik en dat t daarna echt een babybuikje wordt ipv een darmenbuikje.. Vind dat tweede persoonlijk veel fijner
ja dat gevoel is niet te omschrijven het is gewoon zo..helaas overigens nu een goed gevoel hoor bij de zwangerschap
Wow indy, ookal zo snel de vorige keer. Vooral tussen 14 en 18 weken groot verschil bij je. Toen werd het echt een zwanger buik Bij mij begon het de vorige keer pas echt na een week of 20 zichtbaar terwijl ik (vooral toen) echt geen dikke buik van mezelf heb. Heb even terug gekeken. Bij mij was de grootste groei tussen de 26 en 28 weken. Met 13 weken was ik erg plat. Was ook toen 5kg kwijt maar was dus ook verder geen zwangerschaps buikje te zien. Blijft leuk om te showen aan mensen Hier een collage tot 28 weken. Heb hem nooit afgemaakt...Stom Ga nu wel proberen dezelfde kleding/lingerie/bikini een foto te maken. Is toch wat leuker.
Ik heb ook een goed gevoel. Bij mijn dochter toen ook. Hoop dan ook dat mijn gevoel me niet in de steek laat maar heb er vertrouwen in.
wauw wat een buik hoor wel erg mooi zwanger was je zeg!!!! ja die buik van mij weet niet meer wat ik ervan moet denken