@Mejosje ik denk dat de ene voorbereid wil zijn of er wat is of niet in hoevere je voorbereid kan zijn .....denk ik dan...hier trouwens geen testen!
Hai dames hebben jullie enig idee hoelang een eerste echo duurt? Hoelang duurde het bij jullie? Ik merk dat myn misselijkheid gelukkig vooral in de ochtend en beetje richting de avond is. En wanneer ik een uurtje niet eet. Nu even snel naar de buurtsuper en soepgroenten halen.. Heb wel even trek in een groentesoepje. Kan momenteel bijna niks hebben, dus leef echt op wit brood en witte crackers. Not so healthy. Soep en een appeltje dus.
Maar dan wil je dus wel iets met de uitslag doen... al is het maar verwerken. Maar goed... hier echo gehad. En een kloppend hartje! Ze heeft echter wel echt moeten zoeken en vroeten voordat ze iets zichtbaar kreeg. Moeite met mijn baarmoeder vinden en dus het meten. Baarmoeder leek al heel hoog te zitten, dat maakt ook met inwendig dat ze geen goed beeld kon krijgen. Ze heeft 3x iets anders gemeten (200 mm, 180 mm en 163 mm) en ingezet op worstcase, wat dus betekend dat ik maar 8 weken zwanger zou zijn. Ik laat nog even mijn huidige termijn staan tot de volgende echo. Over 2 weken moet ik weer terug om te kijken of het beter in beeld gebracht kan worden, 13 augustus staat de volgende afspraak.
gefeliciteerd met de goede echo wel spannend zeg zo zoeken op dat moment...maar zou het ook kunnen dat je minder ver bent??
Gefeliciteerd met het hartje mejosje!! Maar wel stress dat wroeten he? Hadden wij zaterdag dus.. Halve hartverzakking gehad.. Maar deze keer een goeie echo Uitgerekende datum voor nu inderdaad op 12 maart, precies wat ik zelf dus ook had berekend, en we hebben duidelijk een hartje zien kloppen.. Maandag 1 september, meteen na onze vakantie hebben we de termijn echo en de intake, duurt inderdaad een uur. Weet niet wie het vroeg maar in dat uur gaan ze onder andere nalopen of er bepaalde ziektes voorkomen in je familie, bij mij eerdere zwangerschap en bevalling bespreken, wegen, bloeddruk meten, al je gegevens in t computersysteem zetten, vertellen over testen en vervolgafspraken enz. enz. Volgens mij ook al vragen of je thuis of ziekenhuisbevalling wilt, bv of flesvoeding en even aangeven wanneer je kraamzorg aan moet vragen enzo. Bloeddruk 107/70 dus niet laag maar voor mijn doen sinds de hoge bloeddruk problemen na mn bevalling vorig jaar echt een nette score Downtest: we gaan niet testen, is moeilijk maar welkom als het zo is en we zien het bij de 20 weken echo wel als het zo is. Als het zo is halen we het kindje niet weg dus weinig noodzaak om het voor de 20 weken echo al te weten. Spullen kopen: Heb het ook nog niet durven doen, maar vrijdag gaan we voor een maand op vakantie en denk dat daar bijv. het eerste pakje wel weer gekocht gaat worden Wel grappig, want eerste pakje en eerste kadootje voor ons zoontje zijn ook in berlijn gekocht! Meiden die nog de echo hebben vandaag: heel veel succes! Voor nu even proberen niet te spugen en het huis aan kant te krijgen voordat mn schoonouders komen. Die wilden nog even komen eten voor we met vakantie gaan. MissT fijne vakantie Waar gaan jullie heen? (en nog gefeliciteerd met de echo) Studente: hier duurde het ook maximaal 10 minuutjes ofzo..
Of het kan zijn dat ik minder ver ben... als ik vanaf menstruatie reken kan dat niet. Ik weet ook wanneer de daad was, ik weet alleen niet wanneer mijn ei is. Dus of het zaadjes zijn lang goed geweest in mijn lichaam en dan kan ik inderdaad minder ver zijn. Of het is niet goed of ze heeft het echt slecht kunnen meten. Het kan vanalles nog zijn. Gezien het feit dat ze 3x iets anders heeft gemeten, denk ik dat laatste dus. Maar misschien is het ook wel een combi van die 2 of 3 opties. We zullen het wel zien. En ja, dat vroeten is niet heel prettig, niet omdat het pijn deed... maar gewoon al dat werk en je ziet nog steeds maar bitter weinig. Dat is gewoon jammer. Maar wel een hartje zien kloppen, dus in dat geval is er even nog niets aan de hand en daar ga ik ook vanuit.
Dit heb ik ook. De vk vroeg me dit gisteren ook en ik heb ze vriendelijk bedankt. 20 wkn echo prima, maar nee, ik wil me geen onnodige zorgen gaan maken om een hele kleine kans dat er eventueel misschien iets mis kan zijn.
Goed nieuws Mejosje, super dat het hartje klopt! Wat zal je in spanning hebben gezeten als ze zo moesten zoeken! Indy ook fijn dat de echo goed was!! En nog een kloppend hartje, yes! Hier net even op bed gelegen, maar eigenlijk alleen maar beroerder door geworden!
Mijn bloeddruk was trouwens goed (onderdruk misschien wat laag, maar mag dus dropjes eten ) en ijzer ben ik op geprikt voor de zekerheid. Morgen de uitslag.
@indy gefeliciteerd met de mooie echo @Mevosje ja als ik het zo leest zou ze niet goed hebben kunnen meten met 3 lengtes.. als ik eenmaal ga liggen wordt het minder val ik weg en wordt ik wakker weer net zo blehhhhhh
Dames met goede echo's gefeliciteerd! Nog meer kloppende hartjes, heerlijk! MissT, fijne vakantie! Studente, mijn eerste echo was ook iets van 10 min in totaal incl gesprek. We waren dan wel bij m'n fertiliteits arts en geen vk of gyn. Gisteren bij de echoscopiste duurde het ongeveer 20 min. Was een arts in opleiding en vroeg of ie wat extra dingen mocht nakijken en foto's van maken. Ik had zoiets van tuurlijk kerel! Kan ik lekker lamg naar m'n ukkie kijken! Hahaha. Die gozer was ook echt een schatje, jong broekie @kopen, ja! Toevallig afgelopen zondag op een braderie 20 unisex maat 50 broekjes gekocht voor 0,50. Voor de rest, nee nog niets. Wel kijk ik al rond naar aanbiedingen voor kinderwagens, laminaat voor de babykamer ect. Ik schrijf ze op, sla de kortingsbonnen op of knip ze uit, zodat we er staks eventueel gebruik van kunnen maken.
Gefeliciteerd met de goede echo's meiden!! Pff, hier ook weer hondsberoerd. Gevoel van net niet over te moeten geven, zou iets moeten eten, maar het gedacht aan eten maakt me alleen nog maar misselijker . @Mejosje; Vervelend gevoel hé dat ze zo moeten wroeten! Hier kwam ons kleintje wel direct goed in zicht, maar om te meten moest de gyn ook goed zijn best doen en best dikwijls wroeten (inwendig), vond het ook echt vervelend! Net tegen de grens van pijnlijk aan .
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 27 februari. ♥ Shaantje - (22)- 2e kindje | Meisje - Jongen 1. ♥ Mejosje -(33)- 3e kindje | Meisje - Jongen Nannaf -(29)- 4e kindje | Meisje - Jongen 2. ♥ Rostie -(28)- 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ Ravi80 -(34)- 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Yeahbaby -(27)- 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen Verliefd91 - (23)- 1e kindje | MVM - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen 4. ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen 5. ♥ Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM |Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Yvon1893 -Meisje - Jongen 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen Ger -Meisje - Jongen 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Verrassing voor anderen ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje |Verrassing 10. ♥ Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Liekje81 - (33) 1e kindje | Meisje - Jongen 11. ♥ Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing Mar8 - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. ♥ Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Bumbaaa - (35) - 4e kindje | Meisje - Jongen 14. ♥ Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen 15. ♥ Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde Roos2 Sparky Vivian Anne020 Monika Prulletje2 Nienkiej Jootje221 Hommel82 Afspraken Juli 29.Verliefd91 echo 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk -Papilio intake echo 31. Ils1 intake +echo -Momo81 intake vk -Yvon1893 echo 3 gyn - Aza afspraak+ echo2 - Mar8 afspraak vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 -Charly1981 intake vk -Mamamies echo -Sjudith echo 4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo -Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo- Yinxy echo gyn8w 5. Joma 2e echo Gyn- Estherfr79 echo 9wk 6. Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk -Yinxy 2e echo fertiliteit 8. Elijfay echo gyn -Junyor extra echo i.v.m. VTS + termijnbepaling 11. Charly1981 echo 2vk -Jolanda1971 echo 2 -Thatsme87 extra echo -Yinxy gyn echo9w 12. Marieke 34 intake +termijnecho -Bumbaaa echo2 13. Angel77 intake vk + termijnecho -Grootsgezin termijnecho - Liekje81 termijnecho -Mejosje echo 14. BAM termijnecho + bloedprikken -Junyor extra echo i.v.m. VTS - Shaantje termijnecho+nekplooimeting 18. Moi1985 termijnecho- Ger termijnecho -Yinxy echo gyn10w 19. Misst termijnecho 20. littledreamer termijnecho2 gyn -Vosje2000 termijnecho 21. Yeahbaby echo2+nekplooimeting 25. Fee89 nekplooimeting+ bloedprikken 28. Moi1985 combinatietest -Kleineroe termijnecho 29. Estherfr79 termijnecho 12wk September 1. Indy22 termijnecho+intake 4. Mejosje geslachtsbepalingsecho -Grootsgezin afspr vk 9. BAM geslachtsbepalingsecho 18. liekje81 afspr vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Heb bij de meiden die niet gereageerd hebben of ze het geslacht een verrassing willen laten of het wel willen weten, de verrassing weggehaald op de lijst. Dit kan natuurlijk altijd weer aangepast worden, maar de lijst had namelijk alweer te weinig tekens dan weten jullie het!