Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ook na het eten blijf ik dat enge gevoel houden op mijn maag blehhhh heb je dat ook het is heel de dag aanwezig;)??

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joma je buik groeit echt met de minuut of niet ? :D erg mooi hoor!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lastige situatie zeg ..ik zeg probeer te bespreken hoe of wat samen en het gaat om een kansberekening dus in hoevere denkt je man??? welke uitslag vindt hij niet goed enz...

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik denk ook echt dat hij groeit verder...zelf zie je dat niet zo uitraard maar jij vindt van wel??

5. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa! Gaat echt snel bij jou! Is je buik in de ochtend ook "dunner" dan in de avond. Bij mijzelf is dit namelijk wel echt zo..

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat zoeizo en dat is wel normaal hoor..als ik opstaat is het een stuk minder en binnen een uur is hij redelijk weer op formaat en uitraard savonds op zijn grootst..deze is gisteren begin van de middag gemaakt

maar toch wel fijn idee ..die buik geeft me dan wel een positief gevoel dat het nog steeds goed zit ...volgende week dinsdag de 2e echo..

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zit nou al weer te gapen............

8. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja als dat door blijft groeien en de klachten er volop zijn ;) spannend! Ik ben ook heel erg benieuwd naar onze echo morgen :D kan niet wachten..

9. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Je zou haast denken dat het een tweeling is;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja wie weet he ..ze heeft vorige keer niet uitgebreid gekeken... en de kans zit er hier zoiezo wel in hoor een tweeling 50%...al denk ik het niet echt hoor;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh jij morgen spannend hoor!! is het je eerste echo??? hier de 2e

12. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Ik zit One Born Every Minute te kijken. Jeetje, komt dan wel weer dichtbij hoor! Emotionele muts, zit gewoon mee te janken hier...

Joma, je buik is echt huge! Het zou me niet verbazen hoor, als ze er eentje over het hoofd hebben gezien. Wel een hele mooie buik trouwens!

Heb een pak drinken naast me neergezet, dat moet vandaag leeg, anders drink ik echt te weinig.

Oh ja, krijgen jullie die kannen van MvM vol? Ik kom per dag nog niet eens tot de helft...

13. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Ja, praktisch de hele dag. Meestal trekt het rond 11.00 uur een beetje weg en dan eet ik iets. Daarna moet ik echt om de anderhalf/twee uur iets eten, anders gaat het mis. Dus de koelkast ligt hier vol met tomaatjes, komkommers, wortel en paprika. Hou het wel een beetje gezond, anders kan ik er straks 40 kg bij optellen en dat wil ik echt niet!!

14. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Littledreamer, hopelijk kan je er toch terecht hoor, lijkt me echt onredelijk dat je niet zou mogen langsgaan, sterkte!

Vandaag een drukke dag, voel het al enorm. Normaal zijn we met 8 en vandaag maar met 3 (HELP!). OK, het mag snel 17u zijn ;). Voel me voor de rest wel goed, als ik misselijk ben is het bij mij vooral 's avonds. Ik moet ook uitkijken dat ik 's avonds niets te zwaar of vet eet want dan is het gegarandeerd mis.

@ bevallingsprogramma's. Klinkt mss heel raar hoor maar ik vind die programma's vreselijk, kan er niet naar kijken :). ik word er alleen maar nerveus en ongemakkelijk van :).

@ Joma mooie, mooie buik :)!

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa hier eerste echo!!! Ik heb vroeger altijd gezegd als ik ooit zwanger mag raken dan gaat het een tweeling worden haha. Nergens op gebaseerd hoor ;) we zullen zien haha.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekker laten gaan die tranen is lekker soms hoor!!
    ja we wachten dinsdag de echo af..ook omdat ze eigenlijk niet gekeken heeft ernaar en ik het niet gemeld had ...heb ik soms wel het gevoel van 2 stuks heel raar maar speelt door mijn hoofd...en dan denk ik weer nee joh dat ken niet;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha oke spannend!!:D

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook zulke dingen ...en uit eigen tuin maar dat wist jij al...ik heb dus ook precies het zelfde he moet iedere 2 uur echt wat eten...overigens nog niet boven de pot gehangen maar wel misselijk zeg.. en ja ik was met mijn dochter wel 40 kg erbij en dat wil ik nu voorkomen..das beter dan genezen:D dat was veeel moeilijker maar was goed gekomen hoor na een harde strijd

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben een hele slechte drinker, maar als ik zie dat mijn plas vrij donker is dan weet ik dat ik niet genoeg gedronken heb. Daardoor drink ik nu wel super goed. Gisteren heb ik meer dan een kan vol geplast haha. En dan vang ik s'nachts en in de ochtend niet op..Dan ga ik boven naar de wc ;)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben zo moe maar om nu al te gaan liggen ben net 2,5 uur mijn bed uit.,..wat doen jullie daarmee??? en daaraan??

Deel Deze Pagina