Ik heb totaal geen trek meer in avond eten. Tenminste ik moet er niet aan denken om een stuk vlees met bijvoorbeeld boontjes te eten of een rijst gerecht. Gisteren heb ik patatjes gegeten en komkommer. Dat was wel lekker, maar de bitterballen kreeg ik echt niet weg Echt zoveel staat me ongelofelijk tegen! Frisse dingen zoals nectarine, komkommer etc gaan er wel goed in. Misschien ook wel een paprika. Misschien dat vanavond maar proberen, maarja wat er bij? Kan toch niet weer patatjes? Krieltjes of gekookte aardappelen moet ik niet aan denken. Krijg dat echt niet weg! Ik eet liever 4x in de week patat nu als dat ik natuurlijk niks meer eet zoals mijn vorige zwangerschap en ik aan de sondevoeding moest. Maar schaam me er voor om weer te zeggen tegen mijn vriend dat ik patatjes ga/wil eten vanavond En ik heb zin in een hamburger van de mac Slaat nergens op want ben de hele dag door misselijk. Normaal moet je dan toch niet aan vettigheid denken.... Maar nu...!
Ils, nog wat losse ideetjes voor wat betreft het aantal tekens in de lijst: Iedereen die niet doorgegeven heeft 'jongen/meisje/verrassing', bij die mensen alle drie woorden weghalen. Ook dan is het duidelijk, dat het nog niet doorgegeven is. Verder: er zijn mensen die alleen meelezen en niet reageren. Dat is natuurlijk prima. Maar is het dan misschien handig, dat alleen de mensen op de lijst blijven staan die nieuwe afspraken doorgeven (bv binnen een week na het verstrijken van hun vorige afspraak). De rest kan uit de lijst gehaald worden. En nog: als straks iedereen een hartje gezien heeft, kunnen de hartjes weer weg. Als mvm is afgelopen, kan dat tzt ook weer weg. Hoe laat mag je voor de echo??
MvM: dit keer doe ik niet mee, maar bij mijn vorige zwangerschappen heb ik dat wel gedaan. Ik kreeg toen ook de kannen niet vol en na een paar weken moest ik ook steeds kokhalzen als ik die dingen weer openmaakte.
de kannen voor mvm...dat is hier idd wisselend! de ene keer plas ik hem helemaal vol en de andere keer kom ik niet eens tot de helft. Nu ff een stop ingelast ivm met onze vakantie...vind het wel even goed zo! hier een nieuwe afspraak gemaakt voor de echo...donderdag 21 augustus!
Bij mij komt de consulente van MvM vanavond. Vind het maar spannend. Futloos ? 100% ...niet erg leuk want de kids hebben vakantie. Yinxy ,doe maar rustig aan. Heel goed van je! Lief dat je man meehelpt...en anders pech. Dan maar een minder net huis toch. Bam...ohhh en bedankt Nu heb ik ook zin in Mac
Ook nog voor de lijst: Wij willen het geslacht zeker weten en voorlopig is de planning om het voor ons te houden. Maar of dát gaat lukken ...
Ik ben nog steeds op kampeervakantie en ik voel me nog steeds prima eigenlijk. Ik ben wel moe, maar dat uit zich met name in goed slapen s nachts (zo fijn!), ondanks de beroerde matrasjes, waardoor ik last van heupen en rug krijg. Qua eten/misselijkheid gaat het ook prima. Vooral een grote eetlust. Veel honger. Ik koet echt zorgen dat ik s ochtends snel iets eet. Buik groeit ook behoorlijk naar mijn idee, maar niemand die er iets van zegt (dus misschien valt het mee, of mensen zijn te beleefd? ) Zal wel blij zijn als ik over twee nachten weer in mijn eigen bed lig...
Thanks voor het meedenken!!! Ja dat is een goed idee, alleen weet ik nu niet meer wie dan wel en niet gereageerd heeft aangezien ik de "verrassing" weg heb gehaald . Of ik moet bij eenvorig bericht kijken, dat kan natuurlijk wel. Voor nu hebben we weer even ruimte. Ik denk wel als we inderdaad van de mensen niks horen als ze een afspraak of echo hebben gehad, dat ze dan van de lijst af gaan inderdaad! Ik mag morgen pas om 19:30 voor de echo en om 18:00 uur intake gesprek! Gelukkig wel de hele dag aan het werk morgen!
De kannen van moeders voor moeders is bij mij nog nooit vol geweest, en ben nu even gestopt ivm vakantie, maar laatste dagen daarvoor ook niets meer opgevangen, zo ongelofelijk kokhalzen wanneer ik die kannen opende en urine moest overgieten.. Hopelijk is na de vakantie de misselijkheid foetsie en kan ik de kannen goed vol krijgen!
Renske daar zie ik ook tegen op hoor...dat matrasje waarbij je bijna op de grond ligt...maar goed we doen het er maar mee. overdag ben ik van plan veel te lezen en af en toe mijn oogjes te sluiten
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 27 februari. ♥ Shaantje - (22)- 2e kindje | Meisje - Jongen 1. ♥ Mejosje -(33)- 3e kindje | Meisje - Jongen Nannaf -(29)- 4e kindje | Meisje - Jongen 2. ♥ Rostie -(28)- 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ Ravi80 -(34)- 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Yeahbaby -(27)- 1e kindje | Verrassing voor anderen ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Verliefd91 - (23)- 1e kindje | MVM - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen 4. ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing Papilio - 1e kindje | Meisje - Jongen Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen 5. ♥ Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM |Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen 6. Ils1 - (26) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen Marieke34 - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Yvon1893 -Meisje - Jongen 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen Ger -Meisje - Jongen 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Verrassing voor anderen ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje |Verrassing 10. ♥ Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Liekje81 - (33) 1e kindje | Meisje - Jongen 11. ♥ Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing Mar8 - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. ♥ Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Bumbaaa - (35) - 4e kindje | MVM |Meisje - Jongen 14. ♥ Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen 15. ♥ Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde Roos2 Sparky Vivian Anne020 Monika Prulletje2 Nienkiej Jootje221 Hommel82 Afspraken Juli 30. studente90 echo - Kimme89 intake vk -Papilio intake echo 31. Ils1 intake +echo -Momo81 intake vk -Yvon1893 echo 3 gyn - Aza afspraak+ echo2 - Mar8 afspraak vk Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 -Charly1981 intake vk -Mamamies echo -Sjudith echo 4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo -Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo- Yinxy echo gyn8w 5. Joma 2e echo Gyn- Estherfr79 echo 9wk 6. Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk -Yinxy 2e echo fertiliteit 8. Elijfay echo gyn -Junyor extra echo i.v.m. VTS + termijnbepaling 11. Charly1981 echo 2vk -Jolanda1971 echo 2 -Thatsme87 extra echo -Yinxy gyn echo9w 12. Marieke 34 intake +termijnecho -Bumbaaa echo2 13. Angel77 intake vk + termijnecho -Grootsgezin termijnecho - Liekje81 termijnecho -Mejosje echo 14. BAM termijnecho + bloedprikken -Junyor extra echo i.v.m. VTS - Shaantje termijnecho+nekplooimeting 18. Moi1985 termijnecho- Ger termijnecho -Yinxy echo gyn10w - Verliefd91 termijnecho 19. Misst termijnecho 20. littledreamer termijnecho2 gyn -Vosje2000 termijnecho 21. Yeahbaby echo2+nekplooimeting - Meissie83 echo 25. Fee89 nekplooimeting+ bloedprikken 28. Moi1985 combinatietest -Kleineroe termijnecho - Bumbaaa echo 29. Estherfr79 termijnecho 12wk September 1. Indy22 termijnecho+intake 4. Mejosje geslachtsbepalingsecho -Grootsgezin afspr vk 9. BAM geslachtsbepalingsecho 18. liekje81 afspr vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Dat stukje is beroerd inderdaad, maar de rest is wel heel relaxed. Ik zit nu bij het zwembad en mijn dochter is zich zo lekker aan het vermaken (ze heeft in april haar diploma gehaald) en het is een echt waterrat. Als ze het zwembad zat is, gaan we weer naar de zee. En op andere dagen maken we uitstapjes. Gewoon lekker rustig aan doen! Ils, vooral geen werk van het werk! Dus geen berichten gaan teruglezen. Dan nu eerst laten zoals het is. Spannend je echo morgen (ik dacht dat het vandaag al was). Ik mag vandaag over een week weer en ben nu de dagen al aan het aftellen. Ik droomde vannacht, dat ik een jongetje had gekregen: een prachtig ventje met blond haar en bruine ogen. Hij droeg een oranje shirtje (prof voetballer in spe? )