Hier komen de kannen van MvM ook echt niet altijd vol, zeker niet als ik overdag gewoon aan het werk ben. Maar ach, maakt ook niet uit, alle kleine beetjes helpen
Ik ook ontzettend futloos en misselijk. Helaas gewoon 34 uur werken in de week. Doe mn huishoudelijke klussen gewoon hoor. En gisteren mezelf gewoon naar de sportschool gesleept. Als ik de hele dag op de bank zou gaan liggen, voel ik me alleen maar beroerder. En de tijd gaat een stuk sneller als je wat te doen hebt.
Geinig! Ik droomde (na die berichtjes hier over vroege geslachtsbepaling) dat we aan het eten waren bij een vietnamees eettentje en dat ze opeens even mn baby pakten (was in mn droom tien weken zwanger) dat ze m opbliezen als een ballon en zeiden: oh, weer een jongen! (maar geen oranje shirtje..) Vage droom! Over dromen: Ik heb echt verschrikkelijke nachtmerries de laatste paar dagen Echt zwaar ellendig, bijvoorbeeld dat ik op een festival ben, mn zoontje kwijt ben en dat ik in blinde paniek alle slootjes nakijk tot iemand verteld dat ie mn zoontje met een man in de auto heeft zien gaan, en dan natuurlijk nog meer paniek. Of dat mn vriend opeens woest is en allemaal mensen vermoord ofzo.. Het is echt steeds te gruwelijk voor woorden, lig er nachten wakker van Weet dat ik dat vorige zwangerschap ook had op de momenten dat mn hormonen veranderden (dus tussen trimesters en vlak na de bevalling) maar dat is nu toch niet het geval lijkt me.. Zijn er meer die dit hebben? Mvm: ik krijg die bussen echt niet vol hoor!! No way.. Is me een keer gelukt en toen heb ik echt drie liter gedronken ofzo. Meestal een halve pot, met een boel mazzel een keer drie kwart. Moe: Jaaaaaa.. Ga zo maar even op bed, zo een vriendinnetje over de vloer die van niks weet dus wel zo fijn als ik een beetje ok ben. Studente: veel plezier met vertellen! Ben benieuwd naar de reacties, denk dat mensen heel blij zijn.. En inderdaad heel fijn om daarna gewoon even steun te krijgen van mensen zoals je moeder Ils succes vandaag Littledreamer: hoe is het nu?? Rottige misselijke gevoel: vanochtend met opstaan niet maar nu weer volop aanwezig helaas. Maarja, zou het er niet meer zijn dan zou ik me enorme zorgen maken Dus ergens ook wel weer geruststellend dit. Heb net mango's gehaald, denk dat ik die wel weg kan krijgen.. Trouwens dat schoonmaken: door afstuderen met baby stond het schoonmaken al op een laag pitje en dat blijft voorlopig wel even zo hoor.. Maar ben ook nooit zo'n poetser Ik ben blij als de was bij is, de afwas gedaan blijft, er gestofzuigd is, lekker eten gekookt en de wc af en toe gesopt wordt.. Verder vooral bezig met mn zoontje eerlijk gezegd, maar vind dat prima zo!
Dag Dames Hier alles "OK". Vandaag al 3 x moeten overgeven en daarna nog een paar keer kokhalzend boven de pot gehangen op het werk. Heb alvast mijn werkgever ingelicht dat ik veel moet overgeven door de zwangerschap. Dan weet hij toch de reden als hij meer als een zombie op mijn werkplek ziet Ik zal ML nog moeten beginnen geloven dat het ziek zijn wel "went na een tijd". LOL... maar leuk is anders! Wat tel ik af naar het tweede trimester. Hopelijk beter tegen dan! Ik las iets over wat wel/niet binnengaat. Bij mij verschilt het per dag / per uur! Bij mij momenteel: - frietjes jummie! - alle frituursnacks super jummie! - vandaag lukt een boterham met een sneetje oude kaas goed - ook wel zin in bbq vlees - maandag was ik verslaafd aan tomatensoep en nu word ik slecht als ik eraan denk. - banaan, pruim, nectarine, aardbeien, kersen... heb ik veel zin in maar die kan ik niet binnenhouden helaas. Vanaf de namiddag lukt het wel, dus dan kan ik wel fruit eten. - een sorbetje lukt ook wel - zoet beleg op brood kan ik echt niet hebben momenteel, terwijl ik een chocoverslaafde ben. - ik at heel graag chocolade, maar nu heb ik er echt geen nood aan. - gekookte aardappelen lukken goed, met een halve portie vlees en groentjes ipv een hele portie. De rest krijgt ML en hij klaagt niet - Ik moet niet denken aan een schotel met rijst of pasta! Bah geef mij maar aardappelen of friet. - Als ik 's ochtends avondeten klaarleg, en ML begint eraan als ie thuis komt, heb ik soms geen zin meer in het eten dat ik voorzien had tegen de tijd dat ik thuiskom van het werk. oeps! - enz. Maar het verandert zo vaak! Wat ik vervelend vind, is misselijk worden bij lege maag. 's morgens moet ik sowieso overgeven als ik wat eet. Of het nu een banaan, pruim, boterham, cracker, of wat dan ook is. Dan eet ik een tijdje niet meer (een uur of 2-3) want dan heb ik het gevoel dat alles wat ik eet, er toch weer uitkomt. Maar ik vind het dan moeilijk om een moment te vinden van "NU moet ik weer eten en hou ik het binnen". Als ik om 10u misselijk ben, en ik eet iets, ben ik na twee minuten weer kiplekker zeg maar. Maar om 9u durf ik nog niet. Als jullie het nog snappen moet denken aan een kater vroeger. Dan moest ik ook niet denken aan eten of ik kwam al slecht. Nu voelt het ook zo, maar moet ik net eten om het beter te laten worden. heel raar en vervelend gevoel. Littledreamer, ik las enkele pagina's terug iets over bloedverlies en klonters Ik duim!!! Succes aan iedereen die echo heeft vandaag.
Hier opzoek naar kleding....positiekleding is het echt nog niet maar mn skinny jeans zit ook niet zo lekker meer Ik ben zaterdag jarig en dacht nou ik zoek eens wat leuks op internet om aan te doen.. Nou gewoon niks dat ik denk ja dat is het! Morgenmiddag om 17.15 intake bij de vk, hoop stiekem dat ze zegt zullen we ook alvast een echo maken hihi.. Ik geloof namelijk (ondanks hoe beroerd ik me voel) nog steeds niet dat het echt waar is.
fijn dat het gestopt is ..had je ook krampen of niet?? en nog de vk gebeld...je heb nu wel afgewacht vindt ik zo dus bellen!!
hier misselijk.heel de dag..behalve het moment dat ik 2 broodjes bal met majo naar binnen werkte...snap geen snars van die misselijkheid heb er zelfs kippenvel van ..herkenbaar?? en ook lichte buikpijn...maar dat kan ook weer het groeien ect zijn....
Haha meiden we zijn allemaal zo net een maand zwanger en we zijn nu al weer bijna aan deel 2 van dit topic toe haha!
Ik heb trouwens net van mijn zusje van die bandjes gekregen voor wagenziekte, die je om je pols doet. Er staat zelfs op dat ze ook tegen zwangerschapsmisselijkheid helpen. Ik weet nog niet wat ze doen maar ik voel me nu wel ok. Heb zelfs een broodje gegeten net.
Ik ging gelijk even er wat over opzoeken, maar echt heel veel mensen zijn er super positief over! Ik ga het ook maar proberen denk ik! Bij de etos zijn ze te koop las ik.
Heel goed littledreamer! Bam, ik hoor graag van je of ze bevallen! Dan haal ik ze ook Sjudith, gewoon even een knuffel! Zo, net even languit op de bank gelegen, niet echt geslapen, maar wel even mijn ogen dicht gehad. Was lekker en nodig. Nu maar eens zien of er iets uit mijn handen wil komen!