Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rostie, Jun 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dreamer goed dat je gebeld hebt!

Doet zp het bij jullie op je mobiel ook zo rot

2. Renske76

Renske76 Bekend lid

Dec 27, 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Goed dat je gebeld hebt littledreamer! Ook prettig dat je meteen een echo krijgt... Wel naar dat bloedverlies.

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

Dec 22, 2012
    1,461
    2
    38
    Noord Brabant
    Sjudith, soms tijdens t typen gaat ie spontaan naar de navigatie balk op de pagina en soms dan ook naar een ander forum. Heb ik allen last van op m'n gsm.

Die bandjes heb ik als kind vaak gebruikt. Ik had verschrikkelijk last van wagenziekte. In t vliegtuig deed ik ze ook altijd om. Daarvoor werkte ze perfect.

Littledreamer, goed dat je morgen terecht mag. M'n duimen draaien voor je.

4. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je morgen vroeg al terecht kan littledreamer!! Zal voor je blijven duimen.

Ben benieuwd of die bandjes helpen! Anders lijkt me dat wel wat ;)

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je morgen terecht kan little dreamer.

Sjudith. ..zp doet het op mn gsm goed tot ik ga typen. Dan verspringt hij heel vaak. Heel irri want gebruik mn laptop nog maar zelden .

6. Charly1981

Charly1981 Actief lid

Jun 29, 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeh! Patat, al 3x op deze week.
    Chocola, ook helemaal geen trek in, liggen al twee weekjes chocolaatjes van bakker in koelkast, lukt normaal echt nooit.

Moest gisteren het nieuws vertellen aan familie. Zouden begin maart gaan skien met hele familie en oom, tante en nichtje. Mijn vader zei dat hij nu echt moest boeken. Tja, dan kan ik er echt niet meer onder uit en dus gelijk ouders, broers en zus verteld. Wilde niet dat ene het langer wist dan andere. Maar zou zo graag zeker weten dat het goed zit. Hoewel kloppend hartje gezien, blijft onzekerheid.

Wat wel heel leuk is, zusje is 38.5 week zwanger en die vindt het geweldig om samen zwanger te zijn en schoonzus is 20 weken en die vindt het ook zo bijzonder. Dat is wel grappig.

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Wij hebben t vandaag wel schoonouders verteld en eerst schrokken ze en daarna waren ze blij! Hopelijk morgeb alles goed!

8. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Mijn vriend haalt zo even een armbandje bij de apotheek als hij toch boodschappen gaat doen. Ben benieuwd. Lees op een enkele reactie na echt heel veel positieve reacties. Raar dat zo'n armbandje gewoon kan helpen. Benieuwd hoe het bij mij is. Ik zal het dan natuurlijk laten weten. Ze zijn helaas niet heel goedkoop, dus wel zonde eigenlijk als die niet werkt bij mij.

Vandaag gaat het trouwens sowieso wel wat beter. Heb sinds 2 weken weer even met de hond naar de hei gelopen (is hier heeeeel dichtbij :D 10 minuutjes lopen) daar op het eerste bankje gaan zitten en weer terug gelopen. Wel even lekker dat ik er weer uit geweest ben maar verder dan dat bankje had ik niet kunnen lopen.

Mijn buik is trouwens ook ineens echt dik...Heb mijn positiekleding (heb niet zoveel meer) van zolder gepakt en heb nu een positie rok aan. Wat zit dat lekker zeg! :D

9. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Littledreamer fijn dat je morgen terrecht kan!! ik duim voor goede echo!!

Die bandjes..kan ik denk ik ook wel gebruiken zeg pgggg blehhhhhhh heel de dag eet wel gewoon maar het blijft blehh en eng op de maag...als het nou werkt even gil geven ...etos net over de grens hier maar 15 min rijden...maar ben zo beroerd dat ik nog niet eens zolang in de auto stap nu

hier ook meer meiden last van de onderbuik trekkend gevoel..lichte buikpijn??

10. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Wauw meiden, weer lekker veel geklets. Alles wel gelezen maar 3/4 weer vergeten ;)!

@Littledreamer; Goed dat je morgen terecht kan! Hopelijk was het onschuldig en zit alles nog goed daarbinnen met je beebje!

@MvM; Helemaal geen ervaring mee. Lees en hoor er veel over, maar woon in België en hier hebben ze dat niet (denk ik :p), dus kan er niet over meespreken :).

@Positiekleding; Ik draag ook al positiebroeken. Zalig gewoon, mijn gewone broeken spannen véél te véél :).

@Bandjes; Als ze werken, dan wil ik er ook! :D

Pff, hier zit ik er even doorheen... Vandaag terug alleen thuis met dochtertje en normaal kan ik alles goed relativeren, maar nu met de hormonen. Wordt soms knettergek ;)! Voormiddag een hele leuke en vrolijke baby gehad, maar na haar slaapje van 13u tot 14u lijkt ze veranderd in een monster :$! Niets anders dan huilen, huilen. Wil niet eten, drinken, spelen, ... Niks is goed genoeg. Zag dat ze om 15u terug moe was, dus terug op bed gelegd. Jah, daag, ook daar heeft ze helemaal geen zin in! Huilen, huilen en nog eens huilen. Ben er even helemaal klaar mee! Ik denk dat ze last heeft van haar doorkomende tandjes... Domme hormonen & vermoeidheid, hopelijk is ml snel thuis en kan hij het even overnemen :p.

11. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Gratis op te halen twee dwarse kindjes

12. littledreamer

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Hier ook 2 in de aanbieding

13. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Haha, voel ik me toch niet zo alleen :D! Hebben jullie er nu ook meer last mee om er mee om te gaan? Ik ben nu zoveel meer prikkelbaar, dat ik me soms echt schuldig voel tov van ml en dl ;)!

14. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    De bandjes zitten om :D Haha zal echt gek staan te kijken als het echt werkt. Het heet Sea band en het beste resultaat is als je ze alle 2 om doet. Heb dus zowel links als rechts zo'n lelijk ding om. ;) (zitten er 2 in de verpakking en kost rond de 13 euro)

Ik ben toevallig net niet heel misselijk, dus misschien moet ik even wachten met om doen tot ik het wel weer voel opkomen want het schijnt binnen een paar minuten te werken. Morgen zal ik vast wel weten of het werkt of niet ;)

15. littledreamer

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Ben benieuwd bam

Hier net weer aardig wat bruinverlies

16. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Littledreamer gelukkig heb je toch morgen ochtend een echo. Hoop dat alles goed is!

17. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ben enorm geïrriteerd

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Aaah balen littledreamer!!

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of ze werken BAM!

Hopelijk goed nieuws morgen littledreamer !

Hier vandaag alweer ontzettend sloom en moe. Kan me voorstellen als je al een kindje of meerdere kinderen hebt rondlopen dat het nog zwaarder is.. Moet zo nog werken.

20. studente90

studente90 Actief lid

Dec 28, 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow! Dus ik ben niet de enige die niet zo gezellig is naar myn oppaskinderen toe. Gelukkig hebben ze er zelf niks van gemerkt, ze moesten zelfs huilen toen ik weer naar huis ging. Maar was echt zwaar geiriteerd!

Littledreamer, hoop zo dat alles morgen goed blijkt

Share This Page