Gelukkig kun je morgenochtend terecht littledreamer, hoop op goed nieuws! Hier ook niet vooruit te branden vandaag, moet mezelf echt een schop onder m'n kont geven anders zit/lig ik het liefst de hele dag op de bank sloom te wezen..
Ik heb gister gehuild omdat mijn dochter tot 5x toe niet goed had geluisterd op een dagje uit met de opvang. Ze hebben zelfs gezegd dat als er dan iets wordt ondernomen dat ze haar liever niet mee willen hebben omdat het risico's voor andere kinderen oplevert. Bij ons luistert ze ondertussen wel, maar dat hebben we ook echt zwaar getraind. Ik heb net boodschappen gedaan en orange/gember thee gekocht tegen de misselijkheid. Dropjes om mijn bloeddruk iets te verhogen, waterijs en vruchten... want dat laatste valt het beste op de maag. Ben benieuwd of de bandjes helpen. Littledreamer: fijn dat je morgen een afspraak hebt en ook meteen al zo vroeg. Hopelijk zit het allemaal goed.
@littledreamer ik duim mee dat alles goed is morgen!! Als de bandjes helpen BAM dan neem ik gelijk een voorraadje wahahah
Mejosje zeer herkenbaar ik durf amper met dl op stap pfff bij anderen luistert ze dan weer wel gewoon
Hey dames, hier goed nieuws. Vanmiddag de intake en echo gehad. Alles is goed!! Ook kloppen de gegevens met mijn berekeningen, 9 weken zwanger en 4 maart uitgerekend Zo blij. Nu eindelijk de bevestiging dat ik niet voor niks zo beroerd ben!! Vriendlief had nog een cadeautje voor me, een schattig rompertje en slofjes. Wat een schat. Nu lekker na genieten. Ik hoop dat er nog veel positieve berichtjes volgen!! Voor de lijst: volgende echo 13 aug, geslacht word denk ik een verrassing.
Waren er nog meiden met echo's vandaag? Hier helpen de bandjes nog weinig maar ik ben dan ook wel extreem aan het spugen. .. zat net gewoon te janken van ellende! En ml is weg naar de voetbal toe.... pfff ik wil dit kindje zo graag!! Maar dit had ik toch echt noet verwacht. van de ha nu die zetpillen ophogen. Mag max twee dagen vier per dag nemen. Nou ik merk er weinig van. Maar wanneer is het genoeg en moet ik weer bellen. Ik heb gezegd vrijdag maar dat duurt nog zo lang voor men gevoel
Mooie echo papilio ! En wat lief van je vriend ! Meissie , heel veel sterkte . Klinkt echt verrot. Little dreamer, ik duim nog steeds !
Hier maar 3 happen eten op! Avond eten blijft een ramp rond 17.00 begint de misselijkheid. Blegh straks kids op bed ik op de bank
@papillo wat een mooie echo!!lekker genieten de rest met de kwaaltjes sterkte ook! hier net weer een uurtje op de bank gelegen...en trekt iets weg weer nu en kreeg trek in een turkse pizza....whah gekke ik ..maar ben hem wezen halen hihi en die ging erin
Wat een mooie echo! @littledreamer: sterkte! Las wel dat bij bloedverlies 50% van de zwangerschappen gewoon intact blijft. We duimen voor je! @ iedereen: waarom hebben jullie al echo's zo vroeg gehad? Meestal toch pas 10 weken?
Liekje de kans dat t mis gaat na een kloppend hartje is nog maar 1% zei mijn gyn. Ik krijg vroeger echos omdat ik sle heb
Ja little dreamer , is dat percentage zo laag ? *dat geeft de burger moed* Liekje, hier vroege echo's ivm herhaalde miskramen. Hoewel ik bij de gyn kom en 3 en vroege echo daar volgens mij vrij normaal is.
Ik ook een vroege echo ivm mrt eerdere miskraam en ook eerder omdat ik bij de gyn loop. Daar is het standaard zo vroeg.
hier standaard vroege echo in Duitsland en ook bij iedere afspraak beurt bij de frauenartz..maar ik had zoiezo ook als ik in nederland nog had gewoond ook bij de gyn gelopen en vroege echo,s gekregen ivm met een missed abortion
jij loopt echt precies een dag voor met de beide echo,s met mij ik had 18-7 de eerste en de volgende 5-8