Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Geloof dat ik bet goed lees!!! Blij dat de echo goed was!

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Zitten naast de baarmoeder aan beide kanten 2 plekken met bloed! Kan ook nog meer verwachten en ook stolsels!

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Maar dat kan geen kwaad voor de baby?? Daar is alles goed mee??

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dreamer dus pukkie doet het nog goed?

Dames die ziek zijn beterschap!!

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    pff in zekere zin een opluchting lijkt me. Maar nog steeds niet fijn dat het bloed en stolsel oplevert.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    pff wat een opluchting Littledreamer!! als het maar geen kwaad kan voor de rest

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier weer bleh....savonds voel ik me eigen het beste..

8. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Littledreamer top! Ik ben wel benieuwd over wat de gyn zei en hoe je daar nu aan komt?

Joma hier ook, in de avond kan ik makkelijk nog opblijven geen vuiltje aan de lucht. Maar in de ochtend brrrr bah bibber yak

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zit gewoon met moeite een appel naar binnen te werken...maar geef het op mik hem nu weg...

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Zo laatste zaken met werk voor vandaag vanuit bed afgerond. Ik blijf daar vandaar ook lekker in liggen... eens kijken wat er op tv te zappen is.

11. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Groot gelijk mejosje:)

En studente: voor t zelfde geld was je wel beroerd geweest, das t gevaar van het de avond vooraf willen weten. Geniet maar gewoon van je dagje vrij, wel verdient na zo'n goeie echo!!

Littledreamer: hebben ze een idee hoe het komt en of het kwaad kan? Wel heel goed nieuws dat je beeb nog lekker warm in je buik zit!!!

Misselijkheid hier naar een nieuw level gestegen. Precies op de 8 weken grens;) Het is nu echt constant terwijl het eerder af en toe afzakte. Ging beroerd naar bed, werd vannacht beroerd wakker en stond vanochtend beroerd op:( Eten, wat eerst hielp, maakt ook totaal geen verschil meer.
    Maar nog niet gespuugd en eten gaat nog gewoon, ondanks de tegenzin, dus mag eigenlijk niet klagen..

Ils momo en misschien nog meer: heel veel succes vandaag! Hoop op mooie echo's

Zelf gelukkig zoontje naar de gastouder gebracht. Hij zou eigenlijk niet meer gaan maar met hoe beroerd ik me voel kan ik m er eigenlijk niet bijhebben met inpakken voor de vakantie. Voelt een beetje lullig maar ik weet in elk geval dat hij het daar enorm naar zn zin heeft en waarschijnlijk meer leuke dingen doet dan dat ik vandaag met hem zou kunnen doen..

12. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    pfff niet vooruit tebranden...
    moest vanmorgen om 8:15 bij de dokter zijn daarna hup me bed in, lig nog steeds wakker en loop te gapen niet normaal maar slapen uhu echt niet.

lekkee tlc kijken nu vanmiddag met 1 van me katten naar de duerenarts en dan nog ff boodschappen doen

13. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties naar aanleiding van mijn vraag over de combinatie test. Wij nemen al jullie reacties mee in onze overweging.

Little dreamer super dat het toch goed is.

Ilse1:
    Voor je lijst. Ik ben 26 jaar en het is ons eerste kindje. Wij willen weten of het een jongen of meisje wordt en ik doe ook mee aan MVM. Maakt niet uit of je het erop zet want volgens mij ben je al aardig door je leestekens heen haha.

Nou ik ga weer lekker kotsen want het is vanmorgen weer bar en boos. Ik moet ook steeds lachen om al de andere misselijkheidsverhalen zo herkenbaar...

Liefs Ger

14. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Oorzaak niet bekend. Het kan geen kwaad! Baby doet t goed het bewoog ook al! Ik heb dit bij mijn dochter ook gehad maar dan aan 1 kant! Het toen tot ongeveer 20 weken bloedverloren

15. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Little dreamer gelukkig kan t geen kwaad.. Leuk is t niet maar ach als t met ukkie maar goed gaat!

16. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooh goed nieuws toch Littledreamer, zal toch een geruststelling zijn nu.

Hier voel ik me meestal tiptop maar 's avonds kan het goed misgaan en voel ik me belabberd. Ik verdraag nu gewoon GEEN vettig eten! Vaak eet ik 's avonds gewoon een boterhammetje en dan voel ik me het best,fruit gaat gelukkig ook nog goed maar bij het denken aan bepaalde zaken word ik al misselijk :).

Succes aan de dames met echo's vandaag en proficiat aan de dames van gisteren hoor!

17. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Oh littledreamer wat heerlijk dat alles goed is!! Wel naar dat je dus steeds bloedverlies kan hebben.

Beterschap voor de beroerden onder ons! Ik lig inmiddels op de bank, joggingbroek aan een glaasje sap naast me. Ik voel me echt hondsberoerd en volgens mij heeft het niet met de zwangerschap te maken, maar met een ordinaire buikgriep... Het komt er aan alle kanten uit, zeg maar :(

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Littledreamer: wat een opluchting!
    Hier gewoon werken met mn misselijke lijf, ach het is niet anders.

19. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha yeahbaby, ik word ook al misselijk bij de gedachte aan sommige voedingsmiddelen.

Littledreamer, ben blij voor je!

Verloskundige belde me net en ik had de keuze: of de tweede echo over 25 dagen, of over 13 dagen. Over 13 dagen ben ik pas 10w5, dus nog niet zo lang... Net nog niet buiten het risicogebied, maar heb daar wel voor gekozen. Vond 25 dagen me te lang duren. Bij 13,5-14 weken wil ik dan nog een vroege geslachtsbepalende echo doen, vooral om hartje nog te zien voordat we op vakantie gaan.

20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Studente ik zou dan ook voor de eerste optie kiezen.

Littledreamer, wat fijn dat alles goed is! Het bloeden kan dus geen kwaad. Gelukkig!

Mejosje, veel plezier met zappen :) rust lekker uit. Heb ik gisteren ook gedaan, een dag lang tv kijken in bed. Heeft me goed gedaan.

Deel Deze Pagina