Super Littledreamer! Fijn dat je kleintje toch nog lekker veilig in je buik zit ! Sjudith; Succes morgen! Pff, hier weer héél de dag geen puf... Héél de dag beroerd, met vlagen zeer misselijk . Bijna 10 weken, dus het mag gaan minderen hoor ! Voel me heel de dag slecht, maar 's avonds lijkt het alleen nog maar erger te worden. Door de vermoeidheid denk ik? Deze nacht ben ik zelfs wakker geworden, zo misselijk was ik . Kwam omdat ik honger kreeg, maar wou absoluut niet uit bed, want had anders boven het toilet gehangen vrees ik... Ben altijd blij dat ik kan gaan slapen, dan voel ik normaal even de misselijkheid niet! Volgende week terug gaan werken, hopelijk voel ik me dan beter, anders wordt het zeer zwaar , pfft.
Ik kan jullie niet vertellen of de misselijkheid bandjes werken want ik ben (zonder de bandjes te dragen) ineens niet meer misselijk. Ik ben een stuk minder moe, ik hoef niet meer veel te plassen (ook al 2 nachten niet meer), mijn borsten doen minder pijn, iets meer zin in ander eten. Dit heb ik toen met mijn missed abortion ook gehad in 2008. Van de 1 op de andere dag was ik bijna klachten vrij en kwam er 3 weken later achter dat op die dag het hartje was gestopt (met 8,5 week toen) Bijna hetzelfde termijn dus als ik nu op zit. Ik ga er nu niet gelijk vanuit dat het foute boel is hoor, maar de overtuiging dat alles goed is, is nu wel flink gedaald bij mij. Misschien ben ik morgen wel weer heel beroert natuurlijk en heb ik gisteren en vandaag gewoon mazzel. Gisteren kon ik zelfs kort weer met de hond wandelen en vandaag een klein beetje opgeruimd. Ben door het opruimen wel weer moe maar ik heb ME en dan is het heel normaal dat ik van wat inspanning moe word Kan nu echt niet meer wachten tot mijn echo 14 augustus!
Sjudith gelukkig wel vroeg! Bam misschien benje morgen wel weer kots misselijk! Shaantje wat vervelend van de misselijkheid!
Littledreamer dat is goed nieuws, oef. Dames, sorry, de laatste dagen heb ik weinig tijd om te posten. Lees wel veel mee, maar kan niet posten. Hier weer met vlagen misselijk gans de ochtend en bij het ontbijt ook moeten kotsen. Ik ben benieuwd of er nog dames zijn die die bandjes tegen misselijkheid testen. Ben wel nieuwsgierig of het werkt. Vanaf volgende week zijn mijn vrouwelijke collega's terug. O jeetje dan moet ik de dames toiletten trug delen en ik vond het net fijn dat ik wist dat ik niet gestoord zou worden de afgelopen weken als ik weer over mn nek ging. Hmm mijn moeder er gister op betrapt dat ze naar mn buik aan het staren was. Je ziet er nog niks aan, gelukkig... Nou, nog 3,5 - 4 weken en we maken het nieuws bekend, brrr zal ik eng vinden. En ik zal het ook niet kunnen verdragen als iedereen dan steeds vraagt hoe ik me voel en zo. Zie er best wel tegenop. Maar aan de andere kant wil ik het nu al van de daken schreeuwen
Bam, telkens als ik hier of tegen ML zeg dat ik even niet misselijk ben, komt het dubbel en dik terug een tijd later. Wie weet ben je inderdaad later vandaag of morgen hondsberoerd. Duimen voor een goede echo binnenkort.
Nouja weetje, ik voel me liever gewoon wat beter en onzeker als dat ik de hele dag hondsberoerd in bed wil liggen zoals afgelopen 2-3 weken zo was. Als mijn echo tenminste goed blijkt te zijn de 14e vind ik de onzekerheid nu dus niet zo heel erg. Onzekerheid hoort er ook wel een beetje bij die eerste 12 weken. En zo beroerd als ik was hoop ik echt niet weer te worden! Maar ik voel me nu pas ander halve dag zo, dus wie weet wat me nog te wachten staat
Oh hier krijg ik echt de kriebels van.... zo misselijk hoe ik vorige week was. Ben ik nu al zo'n 3/4 dagen helemaal niet meer misselijk. Mn borsten voel ik alleen nog een beetje als ik er heel hard in knijp....voel me eigenlijk best goed. ohh en sinds gister maakt me dit toch best een beetje zorgen. Gelukkig vandaag echo. Maar ben zo bang dat het ineens niet meer goed zit.
Bam herkenbaar hier! Ik heb tussen de andere kids een mk gehad met 7 weken. Dus ik herken wat je zegt! Ik voel me sinds de echo niet zo zwanger maar dat doe ik wel expres ervan uitgaan dat het niet goed is
hey dames, Ik deel die gemengde gevoelens wel, iedere keer als je een echo krijgt, gaat het wel goed of is het mis, maar het blijkt allemaal erbij te horen (makkelijk gezegd he). ik had een leuke site gezien (volgens mij op dit topic) en zie wat er staat bij week 9 : Week 9 -Berichtje uit je Buik De vreugde van het ontdekken dat je zwanger bent kan ineens omslaan in onzekerheid en gemengde gevoelens. Gaat alles wel goed? Hebben we de juiste beslissing genomen? Ben ik wel een goede moeder? Voel je hier niet schuldig over. Het hoort er allemaal bij. Blijf niet piekeren, maar praat erover met je partner, vriendin of bijvoorbeeld je verloskundige. littledreamer, fijn dat alles goed is gegaan, wat een opluchting.
Het hoeft natuurlijk niks te zijn! Ik lees veel dat ineens de klachten weg zijn en toch die vrouwen een goede termijn echo hebben. Helaas heb ik zelf wel een andere ervaring. En dat is wat me nu dan ook onzeker maakt. Ik wil niet weer horen bij de termijn echo dat het kindje al 2 a 3 weken niet meer leeft. Dan liever een bloeding en meteen duidelijkheid! Bij mijn dochter kreeg ik met 8,5 week een echo. Nu ben ik dagen terug gezet en heb ik dus een echo gehad met 8 weken (uit de meting kwam zelfs 7,5 weken) Veel minder lang als ik zelf had berekend. Ik heb altijd hele regelmatige cyclus (Zowel voor als na mijn vorige zwangerschap en nooit anticonceptie gebruikt afgelopen jaren) en net die ene maand dat wij voor een kindje gingen zou mijn cyclus een week langer geweest zijn. Ik vind het maar raar. Met 6 weken en 7,5 week (tussen die 2 echo's zat trouwens precies 2 weken, maar dit waren de metingen) heb ik wel een kloppend hartje gezien. Bij mijn dochter klopte mijn berekening op de dag precies en dat had ik nu ook wel verwacht aangezien ik zo regelmatig ongesteld ben. Nouja heel verhaal. Komt er gewoon op neer dat nu mijn onzekerheid begint en die stopt pas als ik een goede echo heb op 14 augustus Mocht ik weer erg beroert worden dan word ik wel weer wat zekerder denk ik Succes met je echo!
Bij een miskraam is het hormoon hcg toch niet meteen uit je lichaam? Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed zit.. En gewoon zonder die irritante misselijkheid!
BAM lijkt me zenwuslopend te zijn voor je. Ik vind het voor mezelf al zenuwslopend dat ik twee weken moet wachten na die k echo van van de week. (en dat ga ik dus ook niet doen... wilde even ergens anders een extra echo doen, dus heb er extra echo ingepland die ik zelf ga betalen... even niet met die mensen in het ziekenhuis, andere apparatuur etc etc kijken of het dan ook zo verkloot wordt of het echt aan mij en mijn baarmoeder ligt).
Dat klopt wat je zegt. Sommige mensen zijn honds beroert en komen er dan nog achter dat het hartje bijvoorbeeld al 2 weken niet meer klopt. Maar mijn persoonlijke ervaring is anders. Als je je dus wel beroert voelt zegt niks maar ook niet als je klachten weg zijn. Toch word ik er door mijn ervaring wat onzekerder door. Maar kans is groter dat er niks aan de hand is
Wanneer heb je die echo? Ik heb dat ook gedaan voor we op vakantie gingen. Maar daarna alweer een echo gehad. Bij mijn dochter was ik helemaal niet zo onzeker ondanks mijn eerdere ervaring. Bij deze begon het al met bloedverlies tussen de 6 en 8 weken. Dus tja dat is al niet fijn. Hoop dat jij ook snel nieuws hebt. Op naar de 13 weken allemaal, dan is het grootste gevaar geweken!