Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was bij mn eerste zwangerschap ook lang niet zo onzeker als nu.
    Ik heb verder geen rottige ervaringen persoonlijk maar tijdens mijn zwangerschap 3mnd voor mijn bevalling beviel mijn vriendin van haar zoon ( overleden in buik met 38wk) en 1mnd voor mijn bevaling mn andere vriendin haar zoon ( ook overleden met 38wk in haar buik )
    Dit zijn dingen die bij mij dan erg in mn koppie zitten.

2. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al bijna een heel pakje tuc op :)

3. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    meiden ff een balangrijke vraag voor mij?

hebben jullie ook tijdens zwangerschap vaginale bacterie gehad? ik krijg nu medicijnen maar op internet staat dat t afgeraden word tijdens zwangerschap ivm onbekende informatie.... met dokter erover gehad en die zegt dat t gewoon kan.... dilemma

4. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Geen ervaring mee Esther, al ga ik ervan uit dat de ha zegt dat het kan, dat hij het toch wel zal weten, al weet je het natuurlijk nooit zeker ;).

Hier ook onzeker hoor! Zal er gewoon bij horen :). Bij dl ook pas geruster toen ik met 13w een nieuwe echo had en bleek dat alles nog in orde was :). Ookal had ik toen mega veel symptomen en nu ook, toch zal ik pas gerust zijn als ik 14 aug terug een goede echo heb gehad :).

5. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er voor mn zwangerschap maanden mee gelopen. Vreselijk!
    Heb het er toen met de huisarts over gehad. En met een vriendin die is apotheker.
    Weet niet welke medicijnen je hebt maar erytromicine mag gewokn tijdens zwangerschap.
    T is wel erg belangrijk dat die bacterie weggaat. Dus zou me niet druk maken als de huisarts zegt dat het oke is

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Esther ik had dactaryne crème tegen schimmeltenen

7. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een schimmel en een bacterie zijm helaas totaal anders. En een bacterie mag je niet met schimmel middelen behandelen. Heb er helaas ervaring mee

8. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    ik heb metronidazol gekregen. ik las dat je dat beter niet kan gebruiken tijdens je eerste trimester

9. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    en info gevraagt aan me vriendin die praktijk ondersteuner is bij een dokter

10. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja die heb ik toen ook als eerst gehad. Hielp niks. Uiteinde erytromicine gekregen.
    Ik las dat idd ook bij de metronidazol.
    Bij twijfel of geen goed gevoel ff wat anders vragen hoor meis

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Momo ik las verkeerd je hebt gelijk

12. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje, 500 pagina's volgekletst in een maand tijd! :$

Esther, geen ervaring mee, maar klinkt niet fijn, sterkte!

Onzekerheid, hier ook enorm. Ben zo bang dat maandag het hartje niet meer klopt. En ik moet er alleen heen, mijn man kon geen vrij krijgen. Dat helpt ook al niet echt mee.

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @esther: vraag het anders ook even na bij de apotheker!

14. AzA

AzA Niet meer actief

De echo was goed! Ze zag een hartactie. Helaas nog niets kunnen horen. Vond ik wel apart. Want bij 8 weken zou dat makkelijk kunnen dacht ik. Maar goed, jammer genoeg was dit een vrouw die nog geen echoscopiste was en dus ook geen goede echo's kan maken. Dit gaf ze van te voren wel aan. Maar daardoor heb ik een heel vaag vlekje alleen maar gezien. Er is ook niets gemeten daardoor. Totaal niet duidelijk en heb geen foto. Vind het wel super jammer. Nu moet ik weer even wachten tot termijnecho wanneer ik weet mag. Ben eigenlijk vet geïrriteerd erdoor terwijl ik blij moet zijn. Want een hartactie was er wel.

15. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje Aza, wat een teleurstelling! Wel fijn dat er hartactie was, maar ze snapt toch zeker ook wel dat je dat zelf ook graag wil zien en/of horen! Kan je niet bellen en dit uitleggen?
    Ik vind het ook erg raar dat je geen foto hebt meegekregen. Knuffel meid!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Aza dat snap ik wel en wat gek dat een supervisor niet even een foto maakte

17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @ esther: ik ben doktersassistente en heb het even opgezocht.Er staat: Bij de mens laten gegevens over een groot aantal zwangerschappen geen toename zien van het aantal aangeboren afwijkingen. Bij dieren aanwijzingen voor schadelijkheid. Advies: Alleen op strikte indicatie gebruiken.
    Dus het mag wel. Ik snap je bezorgdheid wel, maar als de huisarts het zegt dat het mag, zal het dus wel goed zijn.

18. AzA

AzA Niet meer actief

Ja zo voelt het ook... als een teleurstelling. :( baal er eigenlijk echt van. Ik had zo gehoopt om vol trots mijn echo te kunnen showen. Maar van dat heel vage vlekje kon ook geen foto van gemaakt worden. Zo vaag was het. Jullie zouden er niets op uit kunnen maken. Tis dat ze een vaag vlekje aanwees. Vind het gewoon een domper op wat eigenlijk veel leuker had moeten zijn. En nu voel ik me schuldig dat ik hier zo verdrietig zit. Want er was een hartactie. Maar toch heeft de echo me onzeker gemaakt. Stom he...

19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik kan het me goed voorstellen hoor AzA! Is gewoon echt een tegenvaller! Mag je best even verdrietig om zijn. :(

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo jullie zijn op dreef!!

@Aza waarom heeft zo iemand een echo gemaakt en niet iemand die er verstand van heeft?? kan je niet even daarheen bellen en even vragen en zeggen dat ze je onzeker heeft gemaakt en je niks gezien heb of je nog een keer mag maar dan iemand die er verstand van heeft

sorry niet verder terug gelezen vandaag even geen fut

Deel Deze Pagina