Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Aza dat is ook niet leuk!

2. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Aza niet leuk nee. Ja je hebt t hartje gezien (gefeliciteerd!!!). Maar een mooie echo om mee naar huis te nemen is ook leuk! Ik zit er iedere dag nog steeds naar te staren. Ik zou terug bellen dat je een fatsoenlijke echo wilt, eentje waar t kindje wordt opgemeten enzo. Hele dikke knuffel meis.

@infectie, ja vaker van gehoord, nee geen ervaring. Als je t niet vertrouwd kan je denk ik altijd anders je vk of gyn hierover bellen hoor. Liever een keer te veel bellen dan te weinig.

3. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    echo van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

4. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Prachtige echo littledreamer! Echt al een beebje!

5. AzA

AzA Niet meer actief

Ja ik ga morgen ook gewoon bellen. Wil idd een fatsoenlijke echo. Dat is toch niet te veel gevraagd? Soms voel ik echt zo'n aansteller. Maar dit is toch niet heel raar als ik vraag om nog een echo?

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mooie echo's littledreamer. Echt al een mini mensje :)

Aza ikzelf vind van niet. Mijn mening is dat je een waardeloze echo hebt gehad. Je wilt toch trots je kleine kunnen laten zien? Je wilt toch weten of je op schema loopt? Of zeg ik nu rare dingen. Ja m'n eerste echo vorige week bij 6,6 (volgens meting 6,3) was ook een raar friemeltje op de echo, een rare vlek. Maar die rare vlek is wel ons kindje. Jij zou nu een soort gelijke echo moeten hebben als littledreamer. Ja ik ben misschien een zeurkous wat dat betreft, maar ik zou voor een nieuwe fatsoenlijke echo vragen.

7. AzA

AzA Niet meer actief

Ja dat vind ik nou ook yinxy... Ik wou gewoon iets duidelijks zien. Ik zag niet eens de vorm van mn baarmoeder. Echt alleen maar wat vage vlekken. waarvan er 1 ons kindje was. Ik had het ook gelijk aan moeten geven. Maar die teleurstelling kwam pas toen ik naar buiten liep. stom ook. Ik hoop gewoon dat ze me dan niet gelijk een vervelende "patiënt" vinden.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dreamer prachtig!!

Aza bellen hoor meid

9. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aza, ukhti, dat is niet teveel gevraagd! Ik zou zeker even bellen! Bij mij hadden ze een tweede echo afspraak gemaakt voor over 25 dagen, maar pas vannochtend dacht ik: waarom eigenlijk pas over zolang, dan zit ik toch zo lang in een soort van onzekerheid in dit spannende trimester? En de verloskundige zei me gelijk dat als ik me er fijn bij voel, ze ook wel eerder een plekje kan regelen. Vaak zijn ze erg begripvol.
    Dames vergeef me als ik spelfouten maak want Nederlands is niet mijn eerste taal.

Mijn moeder gaat mee naar de aanstaande echo! Manlief is dan op werk, en in de avond zou het pas weer in september (!) Kunnen. Is er een babyboom hier in Limburg ofzo? Hihi

10. AzA

AzA Niet meer actief

Bellen jullie allemaal met jullie verloskundige dan? Ik krijg de assistentes aan de lijn. De vk alleen als ik bel voor spoed denk ik...

11. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    hier altijd assistente gyn

12. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Asistente overlegt altijd met de vk hier

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Balen hoor Aza!!! Ik zou ook gewoon bellen en je verhaal uitleggen!

Krijg ook altijd de assistente van de gyn die overlegd dan. En soms belt ze zelf terug dan.

bij hoeveel berichten moeten we deel 2?

14. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
  15. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Daar zijn we dan al overheen :D

Ik denk dat het handig is als Ils dat doet? Dan hebben we gelijk de lijst in het eerste bericht.

16. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja goed plan!

17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wat doet iedereen zo moeilijk over die echo? De meeste vrouwen krijgen er maar 2, bij ong 10 en 20 weken. Ik heb van de eerste echo bij 6 weken ook geen printje. Als ze zeggen dat het goed zit vertrouw ik daarop.

18. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de intake gehad.
    Erg leuk om weer terug te komen. Onze dochter was mee en die is ook geboren bij dat team.
    Hebben gelijk maar even besproken dat ik dus bij eerste tekenen van een bevaling ga bellen en dat de verloskundige dan bij mij blijft.
    Dit ivm de turbo bevalling van onze dochter. Als de verloskundige 3min later binnen was gekomen had onze dochter er al uit geweest.
    Heel fijn dat ze dit serieus nemen.
    Ik krijg volgende week eerste echo.

voor de lijst 8augustus echo en 10sept volgende afspraak

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Liekje het is toch fijn om het te hebben?

20. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Oh wat heb ik net lekker gegeten! Zelf kipsate gemarineerd: olie, sojasaus, honing, teen knoflook, knoflookpoeder , uipoeder, paprikapoeder, kurkuma, cayennepeper, kerriepoeder. Oh zo lekker! Satesaus erbij, rijst en boontjes, mmmmm.

Verder nog steeds heel moe, slaap veel. Volgende week proberen om 4x 5uur te werken ipv 5x 4uur. Gelukkig is m'n baas heel meegaand. Hij vroeg of ik dat wel vol zou houden. Ik zei m, anders sta ik zo op je kantoor, haha. Daar moest hij wel om lachen.

Wie maakt t nieuwe topic aan als deze word gesloten?

Deel Deze Pagina