Ja dat wel. Maar om dan daarvoor te gaan bellen? Mijn vk praktijk maakt niet eens zelf echo's, moet dan naar een stad 25 minuten rijden verderop. Ikwas blij om te horen dat het goed zat en de rest zie ik dan met de 10 weken echo. Maar miss sta ik er veel te nuchter in
En als je met die 10 weken echo alleen maar een vage vlekjes ziet? Niet eens je baarmoeder kan onderscheiden en de vk ziet een vlek zegt dat dat het kindje is. Ze kan het niet meten en gokt dan maar de lengte van je kindje wat past bij die 10 week. Dan zou je ergens toch ook wel een beetje balen? in ieder geval een klein beeeetje? Mja mss sta je er idd heel nuchter in. Wou dat ik dat kon. Ik wou dolgraag een foto mee naar huis waar ik nog uren naar kan staren en kon delen met mn familie. Nja mss kom ik idd over als een zeur. Ik neem het die vrouw ook niet eens kwalijk. Mezelf wel... Dat ik niet gelijk had gezegd of iemand die meer ervaring heeft er naar kan kijken en dan gelijk een goede meting kan doen en een foto kan laten afdrukken. En daarom ga ik morgen wel bellen. In ieder geval even mn verhaal doen denk ik...
Aza gewoon bellen hoor! Groot gelijk heb je Ik heb mezelf een nieuwe verslaving aangeleerd; knoflook broodjes Zit ze nu op me werk naar binnen te werken!
Rare vergelijking, bij 10 weken is je kindje 4,5 cm dus dat zie je wel, haha. Ik hoop wel dat je een nieuwe mag hoor! Iedereen staat er anders in toch? Ik vond die vroege echo niet zo veel te zien, daarom kijk ik vooral uit naar die van 10 weken. Nu lekker misselijk op de bank. Wie het ochtendmisselijkheid heeft genoemd? Heb het de hele dag. Maar voor het goede doel zullen we maar zeggen Klagen helpt niet helaas.
Ja klopt, iedereen staat er ook anders in. En qua de vergelijking. Mijn echo met 6 weken was duidelijker dan dat ik vandaag heb gehad. Nu is het beebje inmiddels ook al 2cm. Klein, maar ik zag serieus niets anders dan een vaag vlekje tussen wat andere vlekjes. Nja ik zal er over ophouden. mn hormonen zijn ook lkkr bezig vandaag. Ben benieuwd wanneer deze op slot wordt gezet....
Ah Aza, wat balen. Snap je gevoel helemaal en zo te lezen bijna iedereen hier ook. Dus ..ga niet twijfelen of je overdrijft of niet ,want dat doe je niet. Knuf !
Meiden .... Hier net voor een echo geweest. Extra spannend omdat de vorige keer een miskraam was en we hier bij de echo achter kwamen. Nu vol goede moed de echokamer in. Gelijk een mooie vruchtzak in beeld, maar wel leeg! Ow wat een verdriet op zo'n moment... Geen leuk nieuws dus!!! Vruchtzak van 7 weken en 4 dagen te zien, vandaar dat de klachten nog volop aanwezig zijn!!
Oh Ils ...wat een verdrietig nieuws. .. ahh lieverd ,een hele dikke knuf voor jou !!! Heel veel sterkte !